رهن و اجاره آپارتمان در زعفرانیه چقدر پول می‌خواهد؟

1
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله زعفرانیه تهران یکی از مناطق شمال شهر است. در این مطلب از دلتامگ به معرفی این محله و بررسی قیمت اجاره آپارتمان در زعفرانیه می‌پردازیم.
اجاره آپارتمان در زعفرانیه

زعفرانیه تهران یکی از محله‌های شمال شهر در منطقه یک شهرداری پایتخت واقع شده است. اگر قصد اجاره آپارتمان در زعفرانیه را دارید و می‌خواهید از متوسط قیمت رهن و اجاره واحدهای مسکونی در این منطقه باخبر شوید، به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید. دلتا جدیدترین و به روزترین آگهی‌های اجاره خانه در زعفرانیه را با جزئیات کامل در اختیار شما می‌گذارد.

اجاره آپارتمان در تهران

زعفرانیه کجاست؟

محله زعفرانیه تهران از سمت شرق با خیابان ملکی، میدان تجریش، خیابان ولیعصر، دربندی و از جنوب با خیابان فلاحی، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان، خیابان الف و میدان الف محدود شده است. با رهن و اجاره آپارتمان در زعفرانیه با محله‌های ولنجک، دربند، تجریش، باغ فردوس و محمودیه همسایه خواهید شد.

دسترسی به زعفرانیه تهران

تردد و دسترسی به زعفرانیه، این محله خوش آب و هوا پایتخت که پر از آپارتمان‌های نوساز و لوکس است، اصلا سخت نیست. با خودرو شخصی می‌توانید از بزرگراه صدر، مدرس، یادگار امام، کردستان و چمران به پارک وی و خیابان ولیعصر برسید و سپس به خیابان‌های فرعی زعفرانیه برسید.

از خیابان‌های خوب برای رهن و اجاره آپارتمان در زعفرانیه میتوان به خیابان کهن، امیرسوری، خیابان الف، پسیان، ولنجک، خیابان ساسان و بلوار بهزادی اشاره کرد.

وجود خط اتوبوس تندرو با گذر از امتداد خیابان ولیعصر دسترسی به محل کار و زندگی را برای کسانی که اهل تردد با ناوگان حمل و نقل شهری و عمومی هستند، راحت کرده است. نزدیکترین مترو به زعفرانیه نیز ایستگاه مترو تجریش است. فاصله تجریش تا زعفرانیه حدود 5 دقیقه است.

اجاره آپارتمان در زعفرانیه

معروف‌ترین اماکن زعفرانیه

اجاره آپارتمان در زعفرانیه در کنار مراکز خرید مهم، رستوران‌های معروف و بوستان و پارک‌های سرسبز رویایی است. از مهمترین مراکز خرید زعفرانیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زعفرانیه پلازا
  • پالادیوم زعفرانیه
  • مرکز خرید پارمیس
  • بامیک زعفرانیه
  • گلاریا
مطلب پیشنهادی:  اجاره خانه و خرید ملک در مناطق تهران

معروف‌ترین رستوران‌های زعفرانیه عبارتند از:

  • رستوران اصیل زعفرانیه
  • کترینگ و تهیه غذای زعفرانیه
  • رستوران جوان زعفرانیه
  • رستوران نایب زعفرانیه
  • رستوران ربلان
  • کافه اپرا زعفرانیه
  • کافه رستوران جنارو زعفرانیه (ژوانی سابق)

قنادی سوییت بلیس زعفرانیه نیز معروف‌ترین شیرینی‌ها را دارد که می‌توانید سفارش آنلاین بدهید و خوشمزه‌ترین آنها را درب منزل تحویل بگیرید. مدرسه مهدوی زعفرانیه بزرگترین مجتمع آموزشی در خیابان شهید سرلشکر فلاحی است که درواقع یک مدرسه بین‌المللی است. این مرکز در بخش دختران و پسران پذیرای تعداد محدودی از متقاضیان ثبت نام در دوره‌های آموزشی دبستان و متوسطه است که تنها با آزمون و مصاحبه اقدام به ثبت نام می‌کنند.

قیمت اجاره آپارتمان در زعفرانیه

در جدول زیر چند مورد از فایل‌های رهن و اجاره آپارتمان در زعفرانیه را مشاهده می‌کنید، برای دیدن آگهی‌های متنوع رهن و اجاره آپارتمان در این محله می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
185 متر 1402 59 میلیون 1 میلیارد
200 متر 1400 100 میلیون 2 میلیون

 

یک نظر

  1. ناشناس

    23 بهمن 1402 در 3:17 ب.ظ

    بسیار مفید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…