نوروز امسال فقط این مانتوها را بپوشید

0
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
به‌طور کلی رسیدن فصل بهار و سال نو در واقع فصل خرید کردن نیز هست مخصوصا برای خانم‌هایی که دوست دارند هر سال متفاوت ظاهر شوند.
مانتو برای عید امسال

خرید مانتو برای عید امسال شاید شما را سردرگم کرده باشد و اطلاعی از مد روز نداشته باشید. ما در این مطلب از دلتامگ قصد داریم شما را با جدیدترین مدل‌های مانتو که افراد شیک می‌پوشند آشنا کنیم.

مانتو برای عید امسال

با توجه به سبک و سلیقه شما، مانتو عید می‌تواند ویژگی‌های مختلفی داشته باشد. بسیاری از خانم‌ها برای عید ترجیح می‌دهند که یک مانتوی مجلسی داشته باشند. مانتوهای مجلسی معمولا پولک‌دوزی، سنگ‌دوزی و… دارند. اما برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که مانتویی ساده و کاربردی خریداری کرده تا بتوانند این مانتوها را در کل سال و مناسبت‌های مختلف بپوشند.  بسیاری از خانم ها نیز راحتی و خنکی مانتو عید را مبنای خرید خود قرار می دهند.

به همین دلایلی که گفتیم قصد داریم در این مطلب شما را با یک پارچه از جنس عالی آشنا کنیم تا تمام سلیقه‌های افراد را پوشش دهد.

با پارچه لینن سوزن دوزی بیشتر آشنا شوید

قبل از اینکه به سراغ مانتو برای عید امسال برویم باید شما را با این پارچه آشنا کنیم. در واقع اگر دنبال یک پارچه مناسب برای دوخت مانتو عید هستید، لازم است که این پارچه را بیشتر بشناسید.

همانطور که از اسم این پارچه مشخص است، در دسته پارچه لینن قرار دارد. پارچه لینن یکی از پرفروش‌ترین پارچه‌های دارای الیاف طبیعی در سراسر جهان است.

با پارچه لینن سوزن دوزی بیشتر آشنا شوید

این پارچه به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، بسیار کاربردی بوده و شما می‌توانید با این پارچه دوست داشتنی، لباس‌های مختلفی بدوزید. البته باید در نظر بگیرید، پارچه لینن معمولا ساده است. در نتیجه طراحان خوش ذوق برای استفاده هر چه بیشتر از آن، مدل‌های مختلفی از لینن را به بازار عرضه کردند. پارچه لینن سوزن دوزی یکی از این مدل‌های لوکس و پرطرفدار در سال جدید هستند.

مانتو کتی عید با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتوی کتی یکی از ساده‌ترین و مناسب‌ترین مانتوهایی است که برای هر فرد با هر اندامی مناسب است. این مدل مانتو در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. از پارچه‌های مختلفی برای دوخت این مانتو ستفاده می‌شود اما معمولا اگر قرار است مانتوی کتی به عنوان مانتوی شب عید به بازار عرضه شود، از پارچه‌های سنگین، کار شده و آهاردار باید استفاده شود. زیرا برای عید افراد دوست دارند که سنگین و شکوهمند باشند.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره اختلال بیش فعالی در بزرگسالان

پارچه لینن سوزن دوزی گزینه‌ای زیبا اما سبک و راحت برای دوخت این مانتو است. در حقیقت، پارچه لینن سوزن دوزی نیز یک پارچه کار شده بوده اما به دلیل جنس الیاف پارچه‌ای که در زمینه آن به کار رفته است، کاملا سبک و خنک نیز هست.

مانتو برای عید امسال مثل کفتان

کفتان یکی از جدیدترین مدل‌ها برای مانتوی عید امسال است. این مدل‌ها در چند سال اخیر توسط طراحان بسیار هنرمند به بازار عرضه شده‌اند. کفتان در واقع یک پیراهن بلند و گشاد و راسته است که طراحی آستینش مدل خاصی ندارد.

در حقیقت آن چیزی که تنوع فوق‌العاده‌ای به این مدل مانتو برای عید امسال می‌دهد، پارچه آن است.

این مدل مانتو معمولا با پارچه های مشکی پولک دوزی شده طراحی می شد. اما برای استفاده راحت تر در فصول گرم، طراحان از پارچه لینن سوزن دوزی نیز بهره بردند.

مانتو عید بلند با پارچه لینن سوزن دوزی

مانتو عید بلند با پارچه لینن سوزن دوزی

بسیاری از خانم‌ها مانتوهای بلند را ترجیح می‌دهند. اگر قد بلندی دارید این مانتو‌ها به شما کمک می‌کند کشیده‌تر دیده شوید. البته در سال‌های اخیر این سبک مانتوها در بازار کمتر دیده می‌شد اما امسال مانتوها بلند و مخصوصا عبا بسیار پرفروش و مد شده‌اند. عباهایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف که زیبایی و شکوه خاصی دارند.

اگر شما هم به دنبال یک مدل بلند، راحت و خنک برای مانتو عید خود هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید جلوی مانتو را به شکل عبایی و باز طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

مراقبت از موهای رنگ شده با چند راهکار ساده

ما در این مطلب قصد داریم چند راهکار ساده برای مراقبت از موهای رنگ شده به شما آموزش دهیم تا…