مناسب‌ترین قیمت خرید آپارتمان در شهرک نفت تهران

0
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید آپارتمان در شهرک نفت منطقه 5 تهران در یکی از خوش آب و هواترین محلات تهران فرصتی استثنایی است.
خرید آپارتمان در شهرک نفت

شهرک نفت منطقه 5 تهران از محله‌های اصیل و با بافت نوساز است. خرید آپارتمان در شهرک نفت، برای زندگی و سرمایه‌گذاری گزینه‌ای مناسب است. بیایید قیمت خرید و اجاره آپارتمان در شهرک نفت را بررسی کنیم و با این محله بیشتر آشنا شویم.

خرید خانه در تهران

قیمت خرید آپارتمان در شهرک نفت منطقه 5 تهران

طبق آمارهای غیر رسمی و با نگاه به لیست آگهی‌های خرید خانه در تهران در سایت ملکی دلتا و البته رهن و اجاره آپارتمان در شهرک نفت، میانگین قیمت آپارتمان در شهرک نفت در آذر 1402 تقریباً متری 108 میلیون تومان است. گفتنی است قیمت خرید آپارتمان در این محله از هر متر 65 تا 150 میلیون تومان بسته به مکان، امکانات آپارتمان و سایر شرایط متفاوت است.

قیمت خرید آپارتمان در شهرک نفت تهران در خیابان‌های دوازدهم، هجدهم و شانزدهم کمی گران‌تر از خیابان‌های سیزدهم، یازدهم و هفتم است. اکثر خانه‌های این شهرک دارای سند هستند و جای نگرانی باقی نمی‌گذارد.

نمونه قیمت خرید خانه در شهرک نفت تهران

متراژ سال ساخت قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
65 متر 1389 121.500 میلیون 7.900 میلیارد
91 متر 1402 64.800 میلیون 5.900 میلیارد

شهرک نفت تهران کجاست؟

شهرک نفت یکی از محلات قدیمی با بافت کشاورزی است که در منطقه 5 شهرداری در شمال غرب تهران قرار دارد. این شهرک در سال‌های 1360 تا 1364 توسط شرکت نفت ساخته شد و از همان سال‌ها کارکنان این شرکت در آن ساکن شدند.

شهرک نفت در کنار رود دره فرحزاد واقع شده است و به دلیل نزدیکی به شمیرانات و فرحزاد، آب و هوای بسیار خوبی دارد. این شهرک از شمال با خیابان یاس، از جنوب با خیابان آبشار، از غرب با خیابان معین و از شمال شرقی با شهرک کوهسار محدود شده است.

مطلب پیشنهادی:  محله همت غرب تهران را بیشتر بشناسید

خرید آپارتمان در شهرک نفت تهران

دسترسی به شهرک نفت

اگر قصد خرید آپارتمان در شهرک نفت تهران را دارید، از لحاظ دسترسی به امکانات حمل و نقل، خیالتان راحت باشد. این شهرک به بزرگراه‌های مهم تهران مانند بزرگراه یادگار امام، اشرفی اصفهانی و بلوار سیمون بولیوار دسترسی دارد.

شهرک نفت در منطقه 5 تهران، دسترسی عالی به خطوط حمل و نقل عمومی دارد. این شهرک به خطوط اتوبوسرانی تندرو دسترسی دارد. همچنین، چهار ایستگاه تاکسی در این شهرک برای رفتن به محلات مجاور وجود دارد. افرادی که در این شهرک زندگی می‌کنند، به راحتی می‌توانند از اتوبوس‌های BRT استفاده کنند.

قیمت اجاره آپارتمان در شهرک نفت غرب تهران

اجاره آپارتمان در شهرک نفت با اینکه جای خوب تهران است اما خیلی بالا نیست. دو نمونه قیمت اجاره خانه در شهرک نفت را به شما نشان می‌دهیم.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
92 متر 1396 920 میلیون
110 متر 1388 22 میلیون 300 میلیون

برای اطلاع از قیمت خرید، رهن و اجاره آپارتمان در شهرک نفت از سایت ملکی دلتا دیدن نمایید.

تعداد کلمات مطلب: 455

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله صادقیه تهران با دسترسی عالی برای سکونت

محله صادقیه جزو آن دسته از محله‌هایی است که از امکانات و دسترسی خوبی برخوردار است؛ اما بسی…