کم هزینه‌ترین روش تهیه ناگت مرغ خانگی

0
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به طرز تهیه غذاهای فست فودی از جمله ناگت علاقه دارید، خودتان به راحتی می‌توانید آن را در خانه آماده کنید.
طرز تهیه ناگت مرغ

ناگت مرغ، جزو آن دسته ازغذاهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند؛ چرا که در کنار طعم خوبی که دارد، در مدت زمان کمی آماده می‌شود. با توجه به اینکه قیمت ناگت مرغ تقریبا بالا است، شاید به صرفه نباشد که شما آن را از بیرون تهیه کنید؛ به همین منظور در این مطلب از دلتامگ با ماهمراه باشید تا طرز تهیه ناگت مرغ را در خانه به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه ناگت مرغ خانگی

طرز تهیه ناگت مرغ

طرز تهیه ناگت مرغ خانگی ساده

شاید بسیاری از افراد بر این باور باشند که برای درست کردن مرغ سوخاری و یا ناگت مرغ نیاز است که از دستگاه خاص یا مواد اولیه خالصی استفاده کنید؛ ما در ادامه روشی را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید به راحتی یک ناگت مرغ بازاری را در خانه آماده کنید و از سلامت آن مطمئن باشید.

مرحله اول

برای تهیه ناگت مرغ خانگی ابتدا وسط نان‌های تست که نرم هستند را خارج کرده و در یک کاسه مناسب خرد کنید؛ سپس ۲ قاشق غذاخوری آب به نان‌ها اضافه کرده و خوب مخلوط کنید تا نرم و خمیری شوند.

مرحله دوم طرز تهیه ناگت مرغ

در این مرحله گوشت مرغ را به تکه‌های کوچک تقسیم کرده و به همراه ادویه‌های گفته شده به کاسه اضافه کرده و خوب با نان‌ها مخلوط کنید؛ سپس مواد به دست آماده را درون مخلوط‌کن ریخته و پوره کنید.

مطلب پیشنهادی:  این آرایش با موی مشکی بی‌نظیر است

طرز تهیه ناگت مرغ

مرحله سوم

در ادامه ۱ قاشق غذاخوری از آرد را به همراه پنیر پیتزا به مایه ناگت اضافه کنید؛ بعد از آنکه مایه آماده شد، روی آن را با سلفون بپوشانید و به مدت 30 دقیقه در یخچال استراحت دهید.

مرحله پایانی طرز تهیه ناگت مرغ

بعد از گذشت این مدت زمان، در سه کاسه تخم مرغ، آرد و پودر سوخاری را بریزید؛ سپس هر کدام از ناگت‌ها را با دست به شکل دلخواه حالت داده و ابتدا در آرد سفید ، سپس در تخم مرغ در آخر هم در پودر سوخاری به خوبی بغلتانید و درون روغن شناور به خوبی سرخ کنید.

طرز تهیه ناگت مرغ

نکات مهم در پخت ناگت مرغ

  • یکی از دلایلی که باعث می‌شود ناگت بیش از اندازه سفت شود، سرخ شدن بیش از حد ناگت‌ها است.
  • توجه داشته باشید در طرز تهیه ناگت مرغ برای آنکه بافت ناگت نرم شود، لازم است حتما از نان تست استفاده کنید.
  • قطر ناگت‌ها حتما باید حدود یک سانتی‌متر باشد، در غیر این صورت. اگر قطر ناگت بیشتر از حد معمول باشد، مغز ناگت خام و اگر کمتر باشد سریع خشک می‌شود.

تعداد کلمات مطلب: 412

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در آشپزی

همچنین بخوانید

امسال این کتونی‌ها مد هستند

آشنایی با کتونی های مد سال به شما کمک می‌کند تا برای خودتان یک استایل به روز و زیبا آماده …