فرصت خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی سرسبزترین محله تهران را از دست ندهید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید و اجاره آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی سرسبزترین محله تهران با پایین ترین شاخص آلودگی هوا تهران فرصت خوبی است که نباید از آن غافل شد.
خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی

خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی منطقه 5 تهران حدوداً از متری 83 میلیون تا 116 میلیون تومان هزینه دارد. اگر می‌خواهید قیمت خرید و اجاره آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی را دقیق‌تر ببینید، از سایت ملکی دلتا دیدن نمایید.

خرید خانه در تهران

سازمان برنامه جنوبی کجاست؟

سازمان برنامه جنوبی در منطقه ۵ شهرداری، یکی از سرسبزترین مناطق تهران است. برای خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی باید به سراغ واحدهایی بروید که در محدوده زیر بنا شده‌اند:

  • از شمال به بزرگراه علامه جعفری و خیابان سازمان برنامه شمالی
  • از شرق به بلوار شقایق مرکزی و بلوار شقایق شمالی
  • از جنوب به بلوار شقایق
  • و از غرب به بزرگراه باکری

سازمان برنامه جنوبی با محله‌های ‌ارم، سازمان آب و سازمان برنامه شمالی همسایه است.

خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی

دسترسی به سازمان برنامه جنوبی

خرید و حتی اجاره آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی به خاطر دسترسی راحت، تقاضای زیادی دارد. این محله در طرح ترافیک زوج و فرد نیست و با بزرگراه ستاری، باکری، سردار حجازی و بلوار ناصر حجازی محصور شده است؛ که تردد با وسیله نقلیه شخصی را بسیار راحت می‌کند.

نزدیکترین ایستگاه مترو به سازمان برنامه جنوبی، ایستگاه مترو ارم سبز و ایستگاه مترو علامه جعفری است. ایستگاه‌های اتوبوس پرنیان، سازمان برنامه، ثبت و اسناد، فروزانفر، نوزدهم شرقی و سی‌ام را نیز به تردد با ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه کنید.

امکانات و مراکز مهم محله سازمان برنامه جنوبی

در محله سازمان برنامه جنوبی مراکز مهمی وجود دارند که نه تنها به اهالی این محله خدمات‌دهی دارد، بلکه به سراسر منطقه 5 و حتی جاهای دیگر تهران سرویس می‌دهد. مجموعه ورزشی الزهرا که در زمان کرونا به مرکز واکسیناسیون با نام سوله ورزشی الزهرا معروف بود، محل برگزاری مسابقات و تمرین ورزشی بانوان است. کانون زبان ایران مرکز فردوس در خیابان سازمان برنامه جنوبی، خیابان بیستم مرکزی نیز از مهمترین مراکز آموزشی زبان‌های خارجی است که به گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان خدمات آموزش زبان ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:  ازگل محله‌ای با چشم‌انداز روشن برای سرمایه‌گذاری ملک!

بوستان پرنیان بزرگترین فضای سبز سازمان برنامه جنوبی است که نیم بیشتری از بخش شمالی این محله را پوشش می‌دهد. سرای محله سازمان برنامه جنوبی کانون آموزش خانواده و محل برگزاری کلاس‌های فوق برنامه، نیز در ضلع جنوبی شرقی این بوستان قرار دارد.

بوستان مادر و کودک (جانبازان سابق) نیز قسمت مرکزی محله سازمان برنامه را از فضای سبز پوشش می‌دهد. بوستان ساناز، بوستان ارکیده، بوستان بلوط، نیز در بخش‌های دیگر این محله پراکنده هستند.

قیمت خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی

همانطور که در ابتدای صحبت‌مان گفتیم قیمت خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی به طور متوسط هر متر 90 میلیون تومان است. البته این قیمت بسته به موقعیت، سن بنا، امکانات آپارتمان و شرایط دیگر تغییر می‌کند.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در سازمان برنامه جنوبی را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ

سال ساخت قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)

90 متر

1402 94.400 میلیون

8.5 میلیارد

123 متر 1379 91.100 میلیون

11.200 میلیارد

 

تعداد کلمات مطلب: 476

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا + قیمت

اگر به دنبال بهترین مناطق شمال برای رفاه و آسایش بیشتر و یا حتی سرمایه‌گذاری مناسب هستید خ…