با انتخاب چند لباس معمولی مثل پولدارها لباس بپوشید

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پولدار بودن شاید سخت باشد اما مثل آن‌ها لباس پوشیدن اصلا کار سختی نیست و همه افراد می‌توانند یک استایل لاکچری برای خودشان تهیه کنند.
لباس پوشیدن مثل پولدارها

لباس پوشیدن مثل پولدارها شاید در نگاه اول کار نشدنی و غیرممکنی باشد و پیش خودتان بگویید ما که آنقدر پول نداریم که برای خودمان استایل‌های گران‌قیمت و لوکس تدارک ببینیم. ما در این مطلب از دلتامگ به شما کمک می‌کنیم با داشتن چند لباس معمولی برای خودتان استایل گران‌قیمتی بزنید و این کار مستلزم رعایت چند نکته ساده است.

لباس پوشیدن مثل پولدارها

در ادامه نکاتی را به شما می‌گوییم که پولدارها به شما نمی‌گویند. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید و بعد از آن برای خودتان یک تیپ خفن بزنید.

لباس‌های خود را به‌درستی و باتوجه‌به قانون یک – سوم بخرید

هر مردی باید حداقل یک‌دست کت‌وشلوار داشته باشد و هر زنی باید یک ژاکت خوب با یک شلوار یا مانتوی مناسب خریداری کند.

متخصصان می‌گویند باید زیرکانه خرید کنید؛ اما نباید از کیفیت نیز غافل شوید. پیشنهاد آنان پیروی از قانون یک‌سوم است. طبق این قانون یک‌سوم تعداد لباس فعلی خودتان لباس خریداری کنید؛ اما سه برابر به روی آن‌ها خرج کنید؛ بنابراین به‌جای خرید سه شلوار با قیمت متوسط یک شلوار گران‌قیمت خریداری کنید و آن را همه‌جا بپوشید.

راهکار دیگری که برایتان داریم آن است که یک شلوار خریداری کنید؛ اما به اکسسوری‌هایی مانند کمربند و… هم پول دهید. این لوازم به‌ظاهر کوچک استایل شما را کاملاً تغییر می‌دهد.

زیبایی در ساده‌بودن است

زیبایی در ساده‌بودن است

همیشه پوشش رسمی نشان‌دهنده زیبایی و شیک‌بودن نیست شما با خرید چند لباس غیررسمی هم می‌توانید لباس پوشیدن مثل پولدارها را تجربه کنید. به عنوان مثال خرید یک شلوار کتان به همراه یک پیراهن اسپرت در تناژ رنگ‌های نزدیک به هم برای آقایان می‌تواند استایل شیکی را برایشان ایجاد کند. اما این نکته مهم است که هنگام خرید کفش نهایت دقت خودتان را به کار ببرید و کفشی انتخاب کنید که به استایل شما بیاید.

مطلب پیشنهادی:  وسواس فکری عملی را بهتر بشناسید

خانم‌ها می‌توانند با انتخاب یک کت‌وشلوار مشکی یا تک‌رنگ با شلوار قد 90 به همراه یک کالج به رنگ لباسشان استایل فوق‌العاده‌ای برای خودشان بسازنند. همچنین برای مهمانی‌ها و مجالس می‌توانند از پیراهن کوتاه و ساده استفاده کنند که با کفش پاشنه‌دار نوک تیز ترکیب عالی را ایجاد می‌کند.

آن‌گونه بپوشید که بلندتر به نظر بیایید

اگر که شما این مزیت را به‌صورت طبیعی ندارید و قدتان بلند نیست، می‌توانید توهم قد را در مخاطب ایجاد کنید. زنان می‌توانند به سراغ کفش‌های پاشنه‌بلندی بروند که پوتینی یا بندی نباشند و مردان نیز برای قدرت بیشتر می‌توانند رنگ‌های بپوشند که قد آنها را بلندتر جلوه می‌دهد.

این نکته بسیار مهم است و رعایت آن می‌تواند استایل شما را جوری تغییر دهد که لباس پوشیدن مثل پولدارها را تجربه کنید.

آن‌گونه بپوشید که بلندتر به نظر بیایید

لباس خوب بپوشید

پوشیدن لباس خوب همیشه به معنای انتخاب لباس‌های گران‌قیمت نیست. شما باید به خیلی چیزهای دیگر توجه کنید تا لباس پوشیدن مثل پولدارها را تجربه کنید. این موارد را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

  • لباس تمیز بپوشید طوری که گویی تازه آن را خریده‌اید.
  • لباس چروک نپوشید.
  • لباس‌های اندازه تنتان بپوشید.
  • تنوع رنگی در لباس‌ها را رعایت کنید.
  • لباس‌ها را به‌درستی با هم ست کنید.

لباس پوشیدن مثل پولدارها انتخاب اکسسوری

در هر زمان و مکان خاص شاید یک سری اکسسوری‌های خاص مد باشند. تلفن همراه هم جزو اکسسوری محسوب شده و یک حلقه ازدواج نیز. بنابراین سعی کنید اگر اکسسوری‌ها را حتی کم هم مصرف می‌کنید بهینه مصرف کرده و بهترینشان را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…