بهترین فرصت خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی در آستانه افتتاح مترو کاشانی

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سازمان برنامه شمالی از محله‌های رو به رشد و پر تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در غرب تهران است. پیش بینی می‌شود با افتتاح مترو کاشانی خرید آپارتمان در سازمان برنامه رونق بیشتری پیدا کند.
خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی

خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی در غرب تهران همیشه از رونق بالایی برخوردار بوده است. سرمایه‌گذاری روی ملک در این منطقه از شهر همواره سودآور بوده است. طبق آمار رسمی بازار مسکن و با توجه به آگهی اجاره و خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی در سایت ملکی دلتا، در آذرماه سال 1402 متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان در این منطقه از پایتخت نزدیک به 90 میلیون تومان است.

خرید زمین در چالوس

سازمان برنامه شمالی کجاست؟

محله سازمان برنامه شمالی، که در منطقه ۵ شهر تهران قرار دارد، به بزرگراه آیت اله کاشانی و خیابان جنت آباد جنوبی از شمال، بلوار شقایق مرکزی، بزرگراه علامه جعفری و خیابان سازمان برنامه مرکزی از جنوب و به بزرگراه باکری از غرب محدود شده است. شاخص آلودگی هوا تهران در این منطقه از پایتخت همیشه پایین است. این محله با محله‌های ‌جنت آباد جنوبی، ارم، سازمان آب، سازمان برنامه جنوبی و شهر زیبا هم مرز است.

اماکن مهم این محله شامل اترک، بوستان‌های اردکانی و مریم، پارک کیهان، بازار میوه و تره‌بار براتلو، رستوران‌های ای تی اف و پلاک چهار، بازار برانلو و رستوران و کبابی سهیل محله سازمان برنامه شمالی است. سرای محله سازمان برنامه شمالی مهمترین کانون تجمع ساکنین این محله می‌‎باشد. از درمانگاه ساقی و مجتمع پزشکان امیر می‌توان به عنوان دو مرکز بهداشتی مهم در سازمان برنامه شمالی نام برد.خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی

دسترسی به محله سازمان برنامه شمالی

اگر هنگام اجاره آپارتمان در سازمان برنامه شمالی به دسترسی و تردد راحت فکر می‌کنید، باید گفت که محله سازمان برنامه شمالی در بهترین جای منطقه 5 قرار دارد و با اتوبان‌‎های حکیم، علامه جعفری، باکری و آیت اله کاشانی احاطه شده است.

محله سازمان برنامه شمالی به بزرگراه‌های مختلفی متصل است که عبور و مرور با اتومبیل شخصی را بسیار راحت‌تر می‌کند. همچنین، این محله دارای ایستگاه‌های مترو و اتوبوس متعددی است. ایستگاه مترو علامه جعفری و ایستگاه‌های اتوبوس محرابی، جنت آباد، اداره برق، کاشانی، شاهین شمالی، شاهین جنوبی، پرنیان، سازمان برنامه، لاله شرقی و اوقاف در این محله قرار دارند.قرار است ایستگاه متروی کاشانی که در قسمت شمالی محله سازمان برنامه شمالی تاسیس شده است، در اواخر همین سال افتتاح شود. این ایستگاه تردد را راحت می‌کند و ترافیک شهری را کاهش می‌دهد

مطلب پیشنهادی:  شرایط لازم برای اقامت در جزیره کیش

سازمان برنامه شمالی در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد قرار ندارد با استفاده از این ایستگاه‌ها، می‌توانید به راحتی به مناطق دیگر تهران سفر کنید.

امکانات رفاهی سازمان برنامه شمالی

از امکانات رفاهی این محله میتوان به پارک ها و مراکز تجار اشاره کرد. مراکز تجاری شاخص این محله عبارت اند از : مجتمع تجاری اترک و بازار تره بار براتلو . و از بزرگترین پارک های سازمان برنامه شمالی می‌توان، پارک مریم و کیهان را نام برد.

همسایگی سازمان برنامه شمالی و جنوبی با محله‌های فردوس، جنت آباد جنوبی و شهر زیبا باعث شده تا اهالی به راحتی برای از مراکز درمانی و تجاری و رفاهی این محلات هم استفاده کنند.

قیمت خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی

قیمت خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی در بلوار شقایق شمالی، خیابان مسعودی، کیهان، شهید ملاحسینی، براتلو، مهاجر با اینکه نزدیک به هم است اما هر کدام یک قیمت دارند. این به امکانات آپارتمان، سال ساخت و عوامل دیگر بستگی دارد. برای خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید و جدیدترین آگهی خرید و اجاره آپارتمان در این محله را ببینید.

. قیمت خرید آپارتمان در سازمان برنامه شمالی بسته به امکانات، فضای شهری با کیفیت و دسترسی و تردد راحت به محل کار و منزل، قیمت مسکن نیز متغیر است.

متراژ سال ساخت قیمت هر متر مربع (تومان) قیمت کل (تومان)
78 متر 1396 ۸۶٬۹۲۳ میلیون ۶٬۷۸۰ میلیارد
95 متر 1397 ۸۹٬۴۷۳ میلیون ۸٬۵۰۰ میلیارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…