جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده؛ ۷ طرح ترند ۲۰۲۴

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
جاکفشی ایستاده یکی از پرکاربردترین عناصر در ورودی و اتاق خواب است. در این مطلب با ۷ مدل جدید و زیبا آشنا می‌شوید.
جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

جاکفشی، یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در ورودی منزل است که می‌توانیم آن را در اتاق خواب هم داشته باشیم. بسته به تعداد کفش‌هایی که می‌پوشیم، باید فضای مشخصی را برای نگهداری آن‌ها در نظر بگیریم. در این مطلب از دلتامگ با جدیدترین مدل جا کفشی ایستاده آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده کدام است؟

اگر بخواهیم یک مدل را به عنوان جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده معرفی کنیم، سایر ایده‌های جذاب را نادیده گرفته‌ایم. به همین دلیل در ادامه این مطلب با ۷ مدل جاکفشی ایستاده شیک و جذاب آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

جاکفشی ایستاده با درب ریلی

این مدل جاکفشی، در ورودی و اتاق خواب برای نگهداری کفش‌ها کاربرد دارد. مزیت آن این است که هنگام باز شدن درب، فضایی اشغال نمی‌شود. دقت کنید که ریل‌ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند و گنجایش کافی برای نگهداری کفش‌ها داشته باشید.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده حصیری

بافت دلنشین حصیری، به یک ترند در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده است. علاوه بر جاکفشی، می‌توانید میز کنسول، میز تلویزیون، مبلمان و میز جلو مبلی حصیری داشته باشید و به وسیله این متریال، خانه خود را شیک و زیبا نشان دهید.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

جاکفشی ایستاده قابل مونتاژ

می‌توانیم این مدل را تحت عنوان جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده معرفی کنیم. جذابیت فوق‌العاده و طراحی ساده این مدل جاکفشی باعث شده است که طرفداران بسیاری داشته باشد و بتوانیم از آن در اتاق خواب و ورودی خانه‌های مدرن استفاده کنیم. مونتاژ کردن این مدل جاکفشی بسیار ساده است و با استفاده از راهنما، قابل اجرا است.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

جاکفشی ایستاده جعبه‌ای

جاکفشی ایستاده جعبه‌ای نیز یک مدل جدید و جذاب است که در اتاق خواب و ورودی خانه‌های مدرن و مینیمال کاربرد دارد. می‌توانید تعداد باکس‌ها را بر اساس نیاز و وسعت فضای خود تعیین کنید و طراحی زیبایی در ورودی منزل خود داشته باشید.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

جدیدترین مدل جاکفشی آینه دار

جاکفشی آینه دار همیشه کاربردی و جذاب است و هرگز از مد نمی‌افتد. می‌توانید از درب جاکفشی به عنوان آینه قدی در فضای ورودی استفاده کنید و جلوه‌ای مدرن و زیبا به خانه خود ببخشید. درب آینه‌ای می‌تواند تمام قد یا تکه تکه باشد. درب جدیدترین مدل جاکفشی آینه‌ای، به صورت زاویه‌دار و لولا از بالا طراحی شده است تا جای بیشتری برای نگهداری کفش‌ها داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  جادوی فرش در چیدمان خانه را دست‌کم نگیرید!

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

جاکفشی نشیمن دار جدید

جاکفشی نشیمن دار می‌تواند یک المان شیک و تمام عیار در ورودی منزل شما باشد و با استفاده از آن، بهترین استفاده را از فضا داشته باشید. همچنین می‌توانید از آن به عنوان پارتیشن برای جدا کردن فضای ورودی از سایر فضاهای منزل استفاده کنید و فضایی دعوتگرا و لوکس برای پذیرایی از میهمانان خود داشته باشید.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده در کمد دیواری

می‌توانید حین طراحی کمد دیواری اتاق خواب یا ورودی منزل خود، به فکر تعبیه فضایی برای قرار دادن کفش‌ها باشید و بر اساس نیاز خود آن را طبقه‌بندی کنید. دقت کنید که فضای کم برای نگه داشتن کفش‌ها باعث بر هم خوردن نظم خانه شما می‌شود. چرا که به اجبار کفش‌ها بیرون از کمد می‌مانند و منظره نازیبایی را ایجاد می‌کنند.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

سخن پایانی

نمی‌توانیم یک مدل خاص را به عنوان جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده معرفی کنیم. چرا که هر روزه مدل‌های جدیدی در مجلات دکوراسیون و سایت‌های لوازم خانگی خودنمایی می‌کنند. در این مطلب، ۷ مدل جاکفشی شیک و جادار را به شما معرفی کردیم تا بتوانید از میان آن‌ها انتخاب مطلوب و معقولی داشته باشید.

 

تعداد کلمات مطلب: 550

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

پیشگیری از زوال عقل با خوردن این 5 میوه خوشمزه

برخی از میوه‌ها به دلیل داشتن مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند به پیشگیری از زوال عقل…