۷ مدل آینه دکوراتیو پذیرایی که به تازگی مد شده‌اند

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آینه دکوراتیو المانی جذاب برای تزیین پذیرایی منزل است. در این مطلب با ۷ مدل آینه دکوراتیو جذاب و شیک آشنا می‌شوید که به تازگی مد شده‌اند.
جدیدترین مدل‌های آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه المانی زیبا و پرکاربرد در دکوراسیون داخلی منزل است. از گذشته در خانه‌های ایرانی برای تزیین از آینه استفاده می‌شده است. در این مطلب از دلتامگ با ۷ مدل آینه دکوراتیو پذیرایی جدید و زیبا آشنا می‌شوید که خانه شما را بسیار لوکس و گران نشان می‌دهند.

جدیدترین انواع آینه دکوراتیو پذیرایی

آينه دکوراتیو المانی جذاب و کاربردی برای تزیین فضاهای مختلف منزل است. آینه برای تمام سبک‌های طراحی داخلی منزل انتخاب جذابی است. در ادامه با ۷ مدل آینه دکوراتیو پذیرایی آشنا می‌شوید که طراحی بسیار زیبا و همه‌پسندی دارند.

جدیدترین مدل‌های آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه دکوراتیو مدرن

سبک مدرن روی سادگی تاکید دارد و تمام تزیینات باید بیشتر جنبه کاربردی داشته باشند. و چه المانی بهتر از آینه دکوراتیو می‌تواند هم تزیینی باشد و هم کاربردی؟ آینه دکوراتیو پذیرایی مدرن در اشکال هندسی ساده ساخته شده و قاب‌بندی بسیار ساده‌ای دارد. در این تصویر یک مدل آينه دکوراتیو گرد مدرن مشاهده می‌کنید که جلوه بی‌نظیری به فضای منزل بخشیده است.

آینه دکوراتیو پذیرایی لوکس

تزیینات لوکس و فاخر، خانه شما را گران و زیبا نشان می‌دهد. با انتخاب یک آینه دکوراتیو پرتزیین، می‌توانید فضای خانه خود را متحول کنید و آن را بسیار مجلل و باشکوه نشان دهید.

جدیدترین مدل‌های آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه دکوراتیو مینیمال

تاکید روی سادگی در سبک مینیمال، باعث می‌شود که در انتخاب لوازم دکوری محدودیت داشته باشیم. اما آینه تنها عنصر دکوری است که در سبک مینیمال هم قابل استفاده است؛ به شرط آنکه طراحی ساده و ظریفی داشته باشد. انواع اشکال هندسی و غیرهندسی آینه دکوراتیو پذیرایی را می‌توانید برای خانه مینیمال خود انتخاب کنید و خانه‌ای زیباتر و شیک‌تر داشته باشید.

جدیدترین مدل‌های آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه دکوراتیو لوزی

شکل هندسی لوزی برای آینه دکوراتیو پذیرایی بسیار مناسب است. با کنار هم قرار دادن لوزی‌ها، طرحی زیبا و دلنشین ایجاد می‌شود. لوزی‌ها را می‌توانید به صورت متقارن و غیرمتقارن روی دیوار نصب کنید و جلوه زیبایی به پذیرایی منزل خود ببخشید. دیوار پشت مبل یا میز کنسول در پذیرایی، محل مناسبی برای تزیین با آینه‌های لوزی شکل است.

مطلب پیشنهادی:  تزیین آشپزخانه عروس با ارزان‌ترین ایده‌ها

جدیدترین مدل‌های آینه دکوراتیو پذیرایی

آينه دکوراتیو پذیرایی با قاب دست‌ساز

این مدل آینه دکوراتیو زیبایی خاصی دارد. با لوازم در دسترس می‌توانید یک آینه دکوری زیبا و لوکس برای پذیرایی خانه خود بسازید. در تصویر زیر، یک مدل آينه با قاب خورشیدی دست‌ساز مشاهده می‌کنید که جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس و زیبا دارد.

جدیدترین مدل‌های آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه دکوراتیو با طرح ماه

طرح‌های فانتزی آینه برای تزیین دیوار پذیرایی بسیار مناسب هستند. در تصویر زیر، یک مدل آينه دکوراتیو پذیرایی با طرح ماه مشاهده می‌کنید که برای تزیین دیوار پشت مبل یا میز کنسول بسیار مناسب است و به وسیله آن، خانه شما جلوه خاص و منحصر به فردی پیدا می‌کند.

جدیدترین مدل‌های آینه دکوراتیو پذیرایی

آینه دکوراتیو دیواری با قاب‌بندی

این مدل آینه دکوراتیو پذیرایی، به سادگی با قاب‌های چوبی ساخته می‌شود و برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. علاوه بر فضای پذیرایی، می‌توانید دیوار اتاق خواب یا راهرو ورودی را با این مدل آینه تزیین کرده و جلوه لوکسی به خانه خود ببخشید.

جدیدترین مدل‌های آینه دکوراتیو پذیرایی

سخن پایانی

آینه دکوراتیو در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شود. برای فضای پذیرایی مهم است که یک مدل متناسب و زیبا را انتخاب کنید تا فضای شما روشن و دعوتگرا به نظر برسد.

تعداد کلمات مطلب: 513

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین مکان برای نصب تلویزیون و داشتن دکوراسیونی لاکچری

نصب تلویزیون و جایگاه آن در دکوراسیون داخلی بسبار مهم است. باید در مکانی قرار بکیرد که هم …