زیباترین مدل‌های دراور چوبی برای اتاق خواب

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب زیباترین مدل‌های دراور چوبی را به شما معرفی می‌کنیم که برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی مناسب هستند.
زیباترین مدل‌های دراور چوبی

کمد و دراور، از جمله ضروری‌ترین وسایل موجود در اتاق خواب هستند. به ویژه اگر اتاق خواب شما به تعداد کافی کمد دیواری نداشته باشد، نیاز به دراور و کمد لباس بیشتر احساس می‌شود. در این مطلب از دلتامگ با زیباترین مدل‌های دراور چوبی برای اتاق خواب آشنا می‌شوید.

۶ مدل دراور چوبی شیک و جادار

دراور چوبی علاوه بر جنبه کاربردی، در زیبایی اتاق نیز نقش عمده‌ای ایفا می‌کند. در اتاق مستر می‌توانیم دراور را با تخت خواب دو نفره ست کنیم و فضایی یکدست و مدرن ایجاد کنیم. در ادامه با ۶ مدل دراور شیک و جادار آشنا می‌شوید که برای تمام سبک‌های دکوراسیون اتاق خواب مناسب هستند.

زیباترین مدل‌های دراور چوبی

دراور چوبی کمجا

در اتاق خواب کوچک همیشه با مشکل کمبود جا مواجه هستیم و به همین دلیل سعی می‌شود که تا حد امکان از فضای کمد دیواری استفاده کنیم. اما اگر کمد لباس فضای کافی نداشته باشد، می‌توانید با استفاده از یک درارو چوبی کم‌جا، فضای ذخیره سازی بیشتری در اتاق خواب خود داشته باشید.

زیباترین مدل‌های دراور چوبی

دراور روستیک

سبک دکوراسیون روستیک، بر استفاده از مصالح طبیعی تاکید دارد. دراور چوبی سبک روستیک، با رنگ و طرح چوب طبیعی اجرا می‌شود. این مدل دراور روی پارکت چوبی جلوه زیبایی پیدا می‌کند. می‌توانید روی آن یک آینه قرار دهید و به عنوان میز آرایش نیز از آن استفاده کنید.

زیباترین مدل‌های دراور چوبی

دراور چوبی کلاسیک

این مدل دراور برای دکوراسیون کلاسیک بهترین گزینه است. دقت داشته باشید که تمام لوازم چوبی اتاق خواب، باید طراحی یکسانی داشته باشند تا فضا یکدست و باهویت دیده شود. تزیینات زیبای این مدل دراور که اغلب از چوب گردو، بلوط و … ساخته می‌شود، بسیار چشم‌نواز است. اما به همان میزان هزینه بیشتری از انواع مدرن دارد.

زیباترین مدل‌های دراور چوبی

دراور سبک وینتیج

سبک وینتیج حالتی قدیمی و دلنشین دارد. این مدل دراور چوبی معمولاً به رنگ چوب بلوط طراحی می‌شود که قهوه‌ای مایل به قرمز است. می‌توانید با انتخاب رنگ‌های گرم در دکوراسیون اتاق خواب، جلوه بیشتری به دراور خود بدهید. همچنین می‌توانید روی دراور را با انواع لوازم دکوری قدیمی تزیین کنید و حالتی قدیمی و جذاب در اتاق خواب خود ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی:  این گیاهان حشرات را از خانه شما دور می‌کنند

زیباترین مدل‌های دراور چوبی

دراور مدرن به رنگ طوسی

چوب رنگ‌آمیزی شده نیز جذابیت خاص خودش را دارد. اگر به سبک دکوراسیون مدرن علاقه‌مند هستید و می‌خواهید خانه شما پالت رنگی خنثی و جذابی داشته باشد، این مدل دراور چوبی برای شما بهترین انتخاب است. می‌توانید آن را با کمد لباس و تخت خواب ست کنید تا فضا یکدست و هماهنگ به نظر برسد.

زیباترین مدل‌های دراور چوبی

دراور با ارتفاع زیاد

این مدل دراور چوبی نیز برای اتاق خواب کوچک انتخاب خوبی است. چرا که فضای ذخیره‌سازی را به صورت عمودی افزایش می‌دهد و جای زیادی را در اتاق اشغال نمی‌کند. می‌توانید از طبقه‌های بالایی برای نگهداری لوازم اضافی خود استفاده کنید و طبقه‌های پایینی را به لوازم پرمصرف خود اختصاص دهید.

زیباترین مدل‌های دراور چوبی

سخن پایانی

دراور چوبی یکی از المان‌های کاربردی در اتاق خواب است که مدل‌های متنوع و جذابی دارد. در این مطلب ۶ مدل پرطرفدار و زیبا را به شما معرفی کردیم. می‌توانید هر یک از آن‌ها را به صورت سفارشی در منزل خود داشته باشید و یا طرح دلخواه خود را بر اساس نیاز رومره خود به سازندگان ارائه دهید.

تعداد کلمات مطلب: 518

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بدون هزینه دکوراسیون منزل را تغییر دهید

امروزه بسیاری از افراد برای تغییر روحیات خود و اعضای خانواده دوست دارند که دکوراسیون خانه …