9 عادت میلیاردر‌های خود ساخته

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکثر میلیاردر‌های خود ساخته، ثروت خود را از طریق ترکیبی از تحصیل و سخت کوشی و سرمایه‌گذاری اصولی به دست آورده‌اند.
میلیاردر‌های خود ساخته

باور اشتباهی که برخی از افراد در مورد میلیاردر‌های خود ساخته دارند این  است که این افراد برحسب شانس یا تقلب به این ثروت رسیده اند. اما اگر به طور دقیق با زندگی میلیاردر‌های خود ساخته آشنا شویم، خواهیم دید که درصد زیادی از آن‌‌ها به طور اصولی و با باورهای درست و بدون شانس یا تقلب، به ثروت‌های عظیمی دست یافته‌‌‌اند.

این افراد هیچ‌گاه به دنبال حمایت مالی خانواده، اشخاص و نهادی نبوده اند و تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا به جایی دل‌خوش نباشند و همواره به خود و توانایی‌هایشان ایمان داشته باشند. این افراد بر این باورند که ثروت بدست آوردنی است و برای رسیدن به آن از هیچ تجربه‌ای نمی ترسند.

آن ها یاد گرفته اند که چگونه افکار خود را روی خواسته‌هایشان متمرکز کنند ولی افراد عادی منتظر شانس میمانند و یا رسیدن به ثروت را غیرقابل باور می دانند. تفاوت‌ها در ذهنیت است و همین عامل توانسته افراد ثروتمند را به خواسته‌هایشان برساند. در ادامه به 9 مورد از عادت های این افراد می پردازیم، پس با دلتامگ همراه باشید.

9 عادت میلیاردر‌های خود ساخته

میلیاردر‌های خود ساخته کسانی هستند که برای پیشرفت‌شان گام برداشته‌اند  و سختکوشی و تلاش مداوم را فراموش نکرده اند، تا به جایگاهی برسند که آن را حق خود می‌دانند. در ادامه به 9 راهکار که این افراد انجام داده اند، پرداخته ایم:

1_ متواضع زندگی کردن:

بسیاری از میلیونر‌ها فروتنانه زندگی می‌کنند و ثروت خود را از طریق سبک زندگی تجملاتی یا مصرف‌گرا بودن به نمایش نمی‌گذارند. آن‌ها ممکن است با ماشین‌های معمولی رانندگی کنند و یا در محله‌های پایین زندگی کنند.

میلیاردر‌های خود ساخته

2_  داشتن روحیه کارآفرینی از عادات میلیاردر‌های خود ساخته:

بسیاری از میلیونر‌ها، صاحب کسب و کار هستند که از طریق کارآفرینی توانسته اند ثروت زیادی را بدیت آورند.

3_ سختکوشی و تلاش مداوم:

تحصیلات و پرتلاش بودن در یک حرفه و تعهد داشتن به آن، از عوامل کلیدی در ثروت اندوزی در طول زمان به شمار می رود.

مطلب پیشنهادی:  زیباترین گیاهان آپارتمانی که هر خانه‌ای نیاز دارد

4_ گسترش روابط اجتماعی از عادات میلیاردر‌های خود ساخته :

ایجاد شبکه‌ای از روابط سالم و اصولی با انسان های موفق و باتجربه بسیار تاثیرگذار است زیرا این روابط می‌تواند برای موفقیت های شغلی و ایجاد ثروت بسیار اهمیت داشته باشد.

5_ سواد مالی:

میلیونر‌ها علاقه زیادی برای آموزش دیدن در حوزه مالی دارند. در مورد سرمایه‌گذاری، مالیات آگاهی خود را بیشتر میکنند تا بتوانند سواد مالی خود را روز به روز بهبود دهند.

میلیاردر‌های خود ساخته

6_ صرفه‌جویی کردن از عادات میلیاردر‌های خود ساخته:

یکی از ویژگی‌های درست و اصولی در بین میلیونر‌ها صرفه‌جویی کردن است. آن‌ها مراقب مخارج خود هستند و اجناس با ارزش را خریداری می کنند و از بدهی‌های غیرضروری اجتناب میکنند.

7_ سرمایه‌گذاری عاقلانه:

معمولاً میلیونر‌ها سرمایه‌گذاری بلندمدت را ارجح تر از مخارج کوتاه‌مدت میدانند. تمرکز اصلی آن‌ها از طریق سرمایه‌گذاری در انواع سهام ها و اوراق قرضه، املاک و مستغلات است.

8_ اصولی زندگی کردن از عادات میلیاردر‌های خود ساخته:

معمولا میلیونر‌ها از درآمد خود کمتر خرج می‌کنند و در عوض آن را به صورت پس‌انداز و سرمایه‌گذاری اصولی استفاده می کنند. آن ها از افزایش هزینه‌های مالی بیش از حد جلوگیری می‌کنند.

9_ انتقال ارزش‌ها به نسل بعدی:

اغلب میلیونر‌ها بر این باورند که به فرزندانشان مسئولیت‌های مالی را بیاموزند و سخت کوشی و صرفه‌جویی  در زندگی را به آن ها آموزش دهند.

سخن پایانی

در انتها گفتن این نکته الزامی است که میلیاردر‌های خود ساخته  از پله‌ی اول شروع کرده‌اند و در عین حال که بر روی رسیدن به پله دوم متمرکز بوده‌اند، در رویای خود به لذت فتح قله نیز اندیشیده‌اند. در هر موقعیتی که هستید، اهمیتی ندارد بلکه چیزی که مهم است، گام اول است! هر چه سریع‌تر گام اول را پرقدرت و پرتوان بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را از دست ندهید

بهترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را نباید از دست بدهید. در این دنیا با این وسعت بسیار زیاد جا…