اجاره و خرید آپارتمان در فاز 4 پرند با بودجه کم

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به دلیل قیمت بالای آپارتمان در شهر تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانه‌دار شدن خرید آپارتمان در پرند است.
اجاره و خرید آپارتمان در فاز 4 پرند

خرید آپارتمان در فاز 4 پرند یک سرمایه‌گذاری سودآور است. مساحت فاز ۴ شهر پرند حدودا ۳۳۰ هکتار بوده و در این فاز در مجموع 15620 واحد مسکن مهر ساخته می‌شود. بنابراین با توجه به تعداد واحدهای ساخته شده، حدود ۶۵۰۰۰ نفر گنجایش دارد. در واقع اولین کلنگ مسکن مهر شهر جدید پرند، در این فاز زده شده است.

فاز چهار شهر پرند بین شهرک آفتاب و فاز سه واقع شده و واحدهای مسکونی این فاز علاوه‌ بر قیمت مناسب، شامل پارکینگ مسقف و انباری‌های زیادی هستند که به خوبی مورد استقبال ساکنین قرار گرفته و باعث افزایش میزان خرید آپارتمان در فاز 4 پرند شده است.

به دلایل متعدد از جمله آلودگی شهرهای بزرگ و شلوغی بیش از حد به همراه قیمت‌های نجومی مسکن، آینده روشنی در انتظار شهرهای تازه تاسیس در اطراف تهران وجود دارد. شهر جدید پرند موقعیت مناسبی برای زندگی و سرمایه‌گذاری است. با توجه به پروژه‌های مترو و اتوبان‌های متعددی که در حال ساخت برای دسترسی این منطقه است می‌توان آن را به عنوان یکی از مناطق مرغوب اطراف تهران تلقی کرد. شهر تازه تاسیس پرند در شهرستان رباط‌کریم قرار دارد.

خرید آپارتمان در پرند

قیمت آپارتمان در فاز 4 پرند

به دلایل مختلف از جمله قیمت بالای آپارتمان در شهر تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانه‌دار شدن خرید آپارتمان در فاز 4 پرند است. این شهر جدید براساس اصول مدرن مهندسی و شهرسازی ایجاد شده و در واقع یکی از زیباترین و مدرن‌ترین مجموعه‌های ساختمانی شهری در اطراف تهران است. این شهر هنوز جای زیادی برای ساخت و ساز و رشد داشته از این رو برای افراد آینده‌نگر، محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری ملک و مسکن است. قیمت خرید خانه در فاز 4 پرند در حال حاضر پایین بوده و گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان یا اجاره خانه در منظریه کرج چقدر پول می‌خواهد؟

در جدول زیر برخی از خانه‌هایی که برای فروش آگهی شده‌اند همراه با قیمت آنها ارائه شده است:

متراژ

سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

80

4 سال 21,875,000

1,750,000,000

90

نوساز 18,444,000

1,660,000,000

اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند

از آنجایی که ساخت مسکن مهر در این شهر باعث شده که قیمت خانه در آن شکسته شود پس می‌توان انتظار داشت که قیمت اجاره آپارتمان در فاز 4 پرند نیز نسبت به سایر شهرهای اطراف تهران کمتر باشد. در لیست زیر چند نمونه آگهی اجاره خانه در فاز 4 پرند را می‌بینید.

متراژ

سن بنا قیمت رهن (تومان)

قیمت اجاره (تومان)

86

4 200,000,000

1,000,000

75

3 25,000,000

5,500,000

65

2 150,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…