زیباترین چشم‌انداز پایتخت را بر فراز بام های تهران ببینید!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زیباترین بام های ایران در تهران، پایتخت ایران قرار دارند. نشستن به تماشای طلوع آفتاب تهران یا غروب آفتاب پایتخت در این مکان‌های بسیار لذت‌بخش و دلپذیر است. جالب است بدانید که در برخی از بام های زیبای تهران افراد مجرد اجازه ورود ندارند!
بام های تهران

بام های تهران در میان جاهای دیدنی تهران زیبایی خاص و حیرت‌انگیزی دارند. تماشای شهر از این نقاط بسیار دلپذیر و دوست‌داشتنی است. همراه دلتامگ، ایستاده بر بام های تهران به تماشای طلوع آفتاب تهران بپردازید.

بام توچال، یکی از بام های تهران با ماشین

از نظر خیلی از تهرانی‌ها بام توچال اولین و بهترین بام پایتخت است که در آن حتی امکانات تفریحی و ورزشی بسیاری نیز وجود دارد.  تیراندازی، پینت بال، سورتمه، زیپ‌لاین، تله‌سیژ و بانجی جامپینگ از تفریحات هیجان‌انگیز این بام هستند که در کنار فروشگاه‌های متفاوت می‌توانند اوقات خوبی را برای شما به وجود بیاورند.

بام توچال، یکی از بام های تهران با ماشین

بام نیاوران، یکی از بهترین بام های تهران

به هنگام غروب آفتاب و پس از آن حتی در هنگام نیمه‌شب این بام منظره‌ای استثنایی در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد! چلچراغ شهر بر بلندای این شهر بسیار تماشایی است. تماشای طلوع آفتاب تهران نیز در این بام بسیار زیبا و لذت‌بخش است.

بام نیاوران، یکی از بهترین بام های تهران

بام ولنجک، یکی از بام های دنج تهران

دلتان یک جای دنج و خلوت می‌خواهد که در سکوت و آرامش به تماشای طلوع آفتاب تهران بنشینید؟ بام ولنجک بهترین انتخاب است. در کوچه‌پس‌کوچه‌های ولنجک بامی قرار گرفته که شاید خیلی‌ها از آن بی‌خبر باشند. اگر می‌خواهید به اینجا بروید، آرام و بی‌صدا قدم بردارید که برای ساکنین این منطقه مزاحمتی ایجاد نشود.

بام محک، از بام های شرق تهران

بام محک، از بام های شرق تهران

تماشای غروب آفتاب تهران در این بام تهران بسیار لذت‌بخش است. از آنجایی که این بام بالاتر از بیمارستان محک واقع شده، نام آن را بام محک گذاشته‌اند. شاید اینجا محلی پرتردد و پررفت‌وآمد باشد؛ اما قطعا ناراضی برنخواهید گشت.

مطلب پیشنهادی:  درمان سرماخوردگی با انار پخته !؟

بام بوکان، یکی از زیباترین بام های تهران در شب

بام بوکان، یکی از زیباترین بام های تهران در شب

تماشای شهر با چراغ‌های روشن در شب لذتی وصف‌ناشدنی دارد. اگر دلتان می‌خواهد زیبایی شب تهران را ایستاده بر بلندای بام‌های آن ببینید، بام بوکان می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

بام محلاتی، بامی که افراد مجرد نمی‌توانند به آن وارد شوند

یکی از معروف‌ترین بام های تهران بام محلاتی است که شهرت آن به دلیل قوانین جالب و عجیب آن است. گفته می‌شود افراد مجرد اجازه ورود به این بام را ندارند و همچنین به هنگام رفتن به آنجا، بانوان باید شئونات اسلامی را رعایت کنند.

بام محلاتی، بامی که افراد مجرد نمی‌توانند به آن وارد شوند

سخن پایانی

تماشای طلوع آفتاب تهران بر بلندای زیباترین بام های تهران قطعا دلپذیر و آرامش‌بخش است. فرار از شلوغی شهر و ازدحام آدم‌ها به یک جای دنج و خلوت، بر فراز شهر می‌تواند انرژی از دست رفته را به جسم و ذهن شما برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…