فرصت خرید و اجاره آپارتمان در شهران جنوبی را از دست ندهید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر مستاجر هستید و به دنبال اجاره خانه در یک منطقه خوش آب و هوا در تهران هستید یا می‌خواهید یک آپارتمان نوساز شیک با قیمت خوب خرید کنید، شهران جنوبی در منطقه 5 تهران فرصتی بی‌نظیر است.
اجاره و خرید آپارتمان در شهران جنوبی

در این مقاله از دلتامگ قصد داریم از فرصت طلایی اجاره آپارتمان در شهران جنوبی بگوییم. شما را با قیمت خرید آپارتمان در شهران جنوبی آشنا کنیم و از یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار مسکن تهران صحبت کنیم. همچنین چند آگهی از سایت دلتا را به شما معرفی می‌کنیم، از آنجا می‌توانید قیمت اجاره خانه در شهران جنوبی را مشاهده کنید.

خرید آپارتمان در تهران

شهران جنوبی کجای تهران است؟

محله شهران جنوبی یکی از نواحی شمال غربی شهر تهران که در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. این محله از سمت شمال به بزرگراه آبشناسان، خیابان نظری، میدان اول شهران و بلوار شهران، از سمت شرق به بزرگراه باکری و از سمت غرب به خیابان کوهسار منتهی می‌شود و با محلات ‌کوهسار، جنت آباد جنوبی، اندیشه، جنت آباد شمالی، بهاران، جنت آباد مرکزی، کن و شهر زیبا همسایه است.

خرید آپارتمان در شهران جنوبی

قیمت اجاره آپارتمان در شهران جنوبی

اجاره آپارتمان در شهران جنوبی با قیمت بسیار مناسب در محله‌ای نوساز با آب و هوای خوب، نباید از دید هیچ مستاجری پنهان شود. شهران جنوبی در غرب تهران با زیرساخت‌های عمرانی و شهرسازی مناسب، از مناطق پرطرفدار برای اجاره خانه می‌باشد.
قیمت اجاره آپارتمان در شهران جنوبی به نسبت موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد نیز شگفت‌انگیز است. در زیر سه نمونه از جدیدترین آگهی‌های اجاره خانه در شهران جنوبی از سایت دلتا را مشاهده می‌کنید.

متراژ سال ساخت اجاره (تومان) رهن (تومان)
60 متر 1400 5,500,000 400,000,000
85 متر 1391 3,000,000 800,000,000
115متر 1395 15,000,000 350,000,000

برای اطلاع از قیمت اجاره خانه در شهران جنوبی و مشاهده آگهی های بیشتر از وب سایت ملکی دلتا دیدن نمایید.

قیمت خرید آپارتمان در شهران جنوبی

خرید آپارتمان در شهران جنوبی در برج های لوکس، فرصت سرمایه گذاری عالی است که هر خریدار بالقوه ای نباید از آن غلفت کند.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه اجاره خانه و خرید آپارتمان در اصفهانی ها کرج

خیابان های پهن، بلوارهای سرسبز، پارک های زیبا، میدان های بزرگ، مترو، اتوبوس، تاکسی و البته خانه و آپارتمان های شیک و نوساز، خرید آپارتمان در شهران جنوبی را ارزنده کرده است. مراکز خرید، فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها، بانک ها، دفاتر پست، بیمارستان ها، مدارس، دانشگاه ها و سایر امکانات رفاهی و آموزشی نشان از سودآور بودن خرید خانه در شهران جنوبی دارد.

در زیر دو نمونه از به روزترین آگهی خرید آپارتمان در شهران جنوبی از سایت دلتا را به شما معرفی می کنیم.

مساحت سال ساخت قیمت هر مترمربع (تومان) قیمت کل (تومان)
105 مترمربع 8 ساله 107,810,000 11,320,000,000
90 متر مربع 12 ساله 76,667,000 6,900,000,000

سخن پایانی

داشتن اطلاعات به روز در مورد قیمت اجاره و خرید آپارتمان در شهران جنوبی می‌تواند فرصت فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن تهران پیش‌روی شما قرار دهد.

آگهی‌های اجاره آپارتمان در سایت دلتا، قیمت‌های مناسب و متنوع در شهران جنوبی را نشان می‌دهند. از آپارتمان‌های 60 متری با 1 خواب تا واحدهای 115 متری با 2 خواب، گزینه‌های مختلف را ارائه می‌دهند. برای اطلاع از قیمت خرید آپارتمان در شهران جنوبی در برج‌های لوکس و واحدهای نوساز می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…