زیباترین مدل‌های کابینت کلاسیک

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کابینت کلاسیک، انتخابی بی‌نهایت شیک و زیبا برای آشپزخانه ایرانی است. در این مطلب با ۵ مدل کابینت کلاسیک لوکس و زیبا آشنا می‌شوید.
زیباترین مدل‌های کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کابینت در دکوراسیون خانه‌های ایرانی است. انتخاب رنگ این مدل کابینت اهمیت بسیاری دارد و باید با توجه به متراژ فضا و نورگیری آن انجام شود. در ادامه این مطلب از دلتامگ با زیباترین مدل‌های کابینت آشپزخانه کلاسیک آشنا می‌شوید.

انواع مدل‌های کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. در خانه‌هایی که سبک دکوراسیون کلاسیک دارند، این مدل کابینت بهترین انتخاب است. اگر این مدل کابینت را انتخاب می‌کنید، باید در انتخاب لوستر آشپزخانه و سایر عناصر موجود در فضا دقت داشته باشید تا فضای خانه شما یکدست و زیبا به نظر برسد.

زیباترین مدل‌های کابینت کلاسیک

کابینت سفید کلاسیک

کابینت کلاسیک سفید، پرطرفدارترین رنگ در میان خریداران است و جلوه‌ای زیبا به خانه شما می‌بخشد. کابینت سفید با رنگ‌هایی مثل طلایی، نقره‌ای، طوسی و کرم و حتی رنگ‌های شاد ست می‌شود.

ایجاد هارمونی و هماهنگی بین رنگ‌ها در تمام فضاهای خانه مهم‌ترین رکن است. تزیینات طلایی یا نقره‌ای، زیبایی کابینت آشپزخانه کلاسیک را دوچندان می‌کند. انواع صفحه کابینت سنگی و چوبی در آشپزخانه با کابینت سفید زیبا به نظر می‌رسد.

کابینت چوبی کلاسیک

چوب گرمای دلنشینی دارد و انتخابی بی‌نظیر برای کابینت آشپزخانه است. آشپزخانه کلاسیک با کابینت چوبی، ظاهری سنتی و زیبا دارد و به راحتی با تمام لوازم منزل ست می‌شود. همچنین می‌توانید از رنگ‌های گرم مانند نارنجی، قرمز و نسکافه‌ای برای تزیین فضای آشپزخانه خود استفاده کنید.

نورپردازی زیبا و انتخاب صفحه‌کابینت به رنگ روشن، باعث می‌شود که آشپزخانه شما دلبازتر به نظر برسد. با انتخاب سقف کاذب آشپزخانه چوبی می‌توانید هماهنگی خوبی میان تمام اجزا ایجاد کنید.

زیباترین مدل‌های کابینت کلاسیک

کابینت طوسی کلاسیک

کابینت کلاسیک طوسی، انتخابی شیک و همه‌پسند است. می‌توانید دستگیره‌ها و تزیینات را به رنگ نقره‌ای یا طلایی درآورید و به ظرافت و زیبایی آشپزخانه خود بیفزایید.

مطلب پیشنهادی:  چیدمان گلدان‌های مدرن و داشتن زیباترین فضای منزل

طوسی در کنار سفید، کرم و رنگ چوب نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانید صفحات روی کابینت را به رنگ سفید یا چوب روشن دربیاورید و به این طریق به جذابیت آشپزخانه خود بیفزایید.

زیباترین مدل‌های کابینت کلاسیک

کابینت کرم رنگ کلاسیک

کابینت با رنگ کرم، انتخابی جذاب برای سبک دکوراسیون کلاسیک است. کرم در کنار طلایی، سفید و قهوه‌ای زیبا به نظر می‌رسد. می‌توانید دستگیره‌ها، لوستر آشپزخانه و شیرآلات را به رنگ طلایی یا برنجی انتخاب کنید و از این طریق جلوه‌ای لوکس به آشپزخانه خود ببخشید. صفحه کابینت چوبی قهوه‌ای یا سفید، انتخاب خوبی برای کابینت کرم رنگ کلاسیک است.

زیباترین مدل‌های کابینت کلاسیک

کابینت مشکی کلاسیک

کابینت کلاسیک مشکی، جلوه‌ای بی‌نهایت لوکس و زیبا دارد و انتخابی جذاب برای خاص‌پسندها است. مشکی در کنار رنگ‌هایی مثل طلایی، نقره‌ای و خاکستری جلوه زیبایی دارد. همچنین می‌توانید در کنار آن از متریال چوب استفاده کنید و جلوه جذابی به دکوراسیون آشپزخانه خود ببخشید.

در انتخاب لوستر و تجهیزات نورپردازی آشپزخانه با کابنیت مشکی باید دقت داشته باشید تا فضا تیره و تنگ به نظر نرسد. انتخاب صفحه کابینت سنگ مرمر، زیبایی کابینت مشکی را به اوج می‌رساند.

زیباترین مدل‌های کابینت کلاسیک

سخن پایانی

کابینت کلاسیک، انتخابی جذاب برای آشپزخانه‌ شیک خانه‌های امروزی است. شکوه این سبک طراحی و جلوه فاخر آن باعث شده است که همچنان طرفداران زیادی داشته باشد.

تزیینات طلایی، نقره‌ای و متریال‌های درخشان، جلوه بی‌نظیری به آشپزخانه شما می‌بخشد. همچنین باید در انتخاب تجهیزات نورپردازی و تزیینات آشپزخانه کلاسیک دقت کافی را داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 529

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

جدیدترین مدل چیدمان اتاق خواب پسرانه

روحیات دخترانه و پسرانه ممکن است در برخی جوانب متفاوت باشند و این تفاوت‌ها می‌تواند در نحو…