با گیاه ماه تولد، خوش‌شانسی را به خانه خود هدیه دهید

4
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
اگر دوست دارید دکور خانه شما بسیار خاص باشد یا اینکه یک هدیه خاص برای عزیزانتان ببرید، بهترین کار خرید یک گل ماه تولد است.
گیاه ماه تولد

قرار دادن گل و گیاه در محیط خانه باعث می‌شود زیبایی چیدمان محیط دو چندان شود؛ بسیاری از افراد دوست دارند محیط خانه خود را بسیار خاص بچینند؛ به همین منظور هنگام خرید گیاه آپارتمانی وسواس بیشتری به خرج می‌دهند؛ در این مطلب از دلتامگ قصد داریم برای آن دسته از سخت پسندانی که قصد خرید گیاه آپارتمانی دارند، گیاه ماه تولد خود را معرفی کنیم تا با خرید آن بتوانند محیط خانه را زیباتر و خاص‌تر کنند.

انواع گیاه ماه تولد خود را بشناسید؟

نماد ماه تولد برای هر کس متفاوت است و همانطور که سنگ ماه تولد داریم، گل ماه تولد هم داریم که با خرید آن می‌توانید خانه خود را زیبا کنید.

گیاه ماه تولد فروردین

افراد متولد فروردین بسیار پر انرژی، صبور، مهربان و روراست هستند؛ گل مناسب این ماه که می‌توانید این افراد را با آن خوشحال کنید، کاکتوس و ارکیده بنفش است؛ هر دوی این گیاهان مقاوم و عاشق نور هستند که این ویژگی بسیار به متولدین این ماه شبیه است.

گیاه ماه تولد

گل ماه تولد اردیبهشت

اردیبهشت نماد ثروت است، افراد متولدین این ماه بسیار زیبا و خوشرو هستند؛ بهترین گل برای هدیه دادن به این افراد، برگ انجیری و گیاه یشم است؛ چرا که این گیاهان به راحتی با محیط اطراف سازگار می‌شوند و به نور زیاد نیاز دارند؛ در صورتی که نور کمتری به این گیاهان برسد، برگ‌های زرد و پژمرده می‌شوند.

گیاه ماه تولد اردیبهشت

گیاه مناسب برای متولدین خرداد

افرادی ک در این ماه متولد می‌شوند، به کارهای فکری و سفر علاقه دارند، بهترین گل ماه تولد برای این افراد گیاه گندمی و قهوه است؛ چرا که این گیاهان نیاز به مراقبت آنچانانی ندارند و یا به عبارت دیگر گل حساسی نیستند و با کمی رسیدگی شاهد رشد شگفت‌انگیز آن‌ها خواهید بود.

گیاه ماه تولد

گیاه ماه تولد تیر

تیرماهی‌ها دارای قلبی مهربان هستند که به خانواده علاقه بسیاری دارند؛ بهترین گل برای متولدین این ماه آلوئه ورا و پارلور پالم است؛ یکی از ویژگی بارز این گیاان که به متولدین تیر شباهت بسیاری دارد، این است که کمی حساس‌تر از گیاهان دیگر است و برای رشد بهتر ترجیح می‌دهد در محیطی باشد که از نور خوبی برخوردار است.

گیاه ماه تولد

گیاه آپارتمانی متولدین مرداد

افراد متولد این ماه بسیار خوش رو، قابل احترام و مودب هستند؛ این افراد همانطور که ویژگی‌های خاصی دارند، به گیاهان خاصی ههم علاقه‌مند هستد؛ بهترین گیاه برای متولدین این ماه، گیاه مار و ساق عروس است؛ این گیاهان می‌توانند در شرایط بسیار سخت نیز رشد کنند؛ استقلال این گیاهان بسیار شبیه به افراد متولدین مرداد است؛ اگر جزو افرادی هستید که بیش از حد مسافرت می‌کنید، این گیاه بسیار مناسب است؛ چرا که به آبیاری بسیار کمی نیاز دارند.

مطلب پیشنهادی:  روستای زیارت، مکانی کوچک اما پر از زیبایی

گیاه ماه تولد

گل ماه تولد شهریور

شهریوری‌ها افرادی بسیار باهوش هستند و در هرکاری که انجام می‌دهند، نسبت به آن کار بسیار مطمئن هستند؛ مناسب‌ترین گیاه آپارتمانی برای هدیه دادن به این افراد، بروملیاد است؛ این گیاهان مانند افراد متولد شهریور بسیار مقاوم هستند و تنها از نظر دمایی باید از آن‌ها مراقبت کرد.

گیاه ماه تولد

گلدان مناسب برای متولدین مهرماه

افراد متولد فصل پاییز بسیار مهربان، خلاق و باهوش هستند که عدالت را به خوبی رعایت می‌کنند؛ بهترین انتخاب گیاه آپارتمانی برای هدیه دادن به این افراد، گل زنبق و سانسوریا است؛، این گیاهان بسیار مستقل، انعطاف‌پذیر هستند که تنها باید به زمان آبیاری آن‌ها توجه کرد.

گل ماه تولد

گل مناسب آبان ماهی‌ها

افراد متولد این ماه بسیار احساساتی، مهربان، مصمم، پر قدرت، بانفوذ، جذاب و خوش قلب هستند که به گل گیاه آپارتمانی علاقه بسیاری دارند؛ بهترین گل برای هدیه دادن به این افراد، کاکتوس و سرخس است؛ چرا که ماهیت این گل‌ها مانند افراد متولد این ماه، جذاب و مقاوم است.

گل ماه تولد

گل ماه تولد آذر

متولدین ماه آخر پاییز افرادی بسیار پر شور و پر انرژی =، اهل شوخی و خنده و عاشق پیاده روی و تفریح هستند؛ بهترین گل برای هدیه دادن، ارکیده و پیله‌آ است؛ این گیاهان برای رشد نیاز به مراقبت قابل توجه‌ای دارند و دقیقاً شبیه به افراد آذر ماهی بسیار حساس هستند.

گل ماه تولد

گیاه آپارتمانی مناسب برای متولدین دی

متولدین دی ماه افرادی کم حرف، درون گرا، قابل اعتماد و بسیار خانواده دوست هستند، برای خوشحال کردن دی ماهی ها می‌توانید به آن‌ها گلدان‌های لی لی صلح و فیکوس تینکا را هدیه کنید؛ چرا که این گیاهان به راحتی می‌توانند خود را با شرایط آب‌و هوایی وقف دهند و به دعبارت دیگر مانند متولدین آذر بسیار مقاوم هستند.

گیاه ماه تولد

گیاه ماه تولد بهمن

افرادی که در بهمن ماه متولد می‌شوند بسیار عاشق‌پیشه و حساس هستند؛ بهترین گیاه اپارتمانی برای این افراد، لاکی بامبو است؛ چر که به راحتی با محیط خانه سازگار می‌شود و با نگهداری درست به خوبی رشد می‌کند.

گیاه ماه تولد

گلدان مناسب برای متولدین اسفند

افرادی که در آخرین مه ساه ب دنیا آمده‌اند بسیار آرام، سربه زیر و عاشق هستند؛ بهترین هدیه برای این افراد، گل‌های نخل پرشکوه و زامفولیا است؛ این گیاهان در ظرایط آب‌وهوایی سخت هم قادر به رشد هستند و دقیقا مانند اسفندماهی‌ها بسیار عاشق چالش هستند؛ هرس کردن و قرار دادن گل در محیطی که از نور خوبی برخوردار است، باعث رشد آن می‌شود.

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    3 دی 1402 در 11:07 ب.ظ

    خب چرا گل مخصوص بهمن و اسفند ماهیا رو نذاشتید ببینیم چه شکلین؟

    پاسخ

    • فائزه سینایی

      4 دی 1402 در 4:29 ب.ظ

      ممنون از توجه شما دوست عزیز؛ اضافه شد به مطلب. 🙂

      پاسخ

  2. رضا

    4 دی 1402 در 11:18 ب.ظ

    مرسی مچکرم!!

    پاسخ

  3. ناشناس

    5 دی 1402 در 9:15 ق.ظ

    اگر میشد عکس بقیه گلها رو هم بزارید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

5 بمب کلسیم که لبنیات نیستند!

منابع غذایی سرشار از کلسیم برای بدن بسیار مفید هستند. احتمالا می‌دانید که بدن انسان برای ر…