۷ مدل کابینت آشپزخانه که در سال ۲۰۲۴ مد می‌شوند

2
8
زمان مطالعه: 4 دقیقه
طراحی کابینت آشپزخانه، یکی از مهم‌ترین مراحل دکوراسیون منزل است. در این مطلب با ۷ مدل کابینت جدید و زیبا آشنا می‌شوید که جزو ترندهای سال پیش رو هستند.
جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه، یکی از مهم‌ترین مراحل دکوراسیون منزل است. اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای به‌روز و زیبا داشته باشید، تا پایان این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید؛ چرا که قرار است با جدیدترین مدل‌های کابینت در سال پیش رو آشنا شوید.

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه در سبک‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شود. اما برخی از المان‌ها در هر سال پررنگ‌تر می‌شوند و برخی دیگر ممکن است بعد از سال‌ها باز تکرار شوند. در این مطلب از دلتامگ با جدیدترین مدل‌های کابینت در سال پیش رو آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

کابینت به رنگ سبز

رنگ سبز آشپزخانه، جزو ترندهای دکوراسیون داخلی در سال پیش رو است و از حالا طرفداران بسیاری دارد. اگر با مکمل رنگ سبز در دکوراسیون منزل آشنا باشید، بهترین ترکیب رنگی را می‌توانید در آشپزخانه خود داشته باشید. سبز در کنار سفید، طوسی، کرم و رنگ چوب بسیار زیبا دیده می‌شود. در تصویر بالا، به ترکیب رنگی سبز و سفید، چوب هم اضافه شده است و این رنگ سوم، زیبایی آشپزخانه را دوچندان کرده است.

کابینت بدون دستگیره

از ترندهای طراحی کابینت آشپزخانه در سال پیش رو می‌توانیم به حذف دستگیره‌ها اشاره کنیم. این مدل کابینت برای خانه‌های مدرن و مینیمال، بهترین انتخاب است. در تصویر زیر، مدل کابینت سفید براق را مشاهده می‌کنید که هیچ دستگیره‌ای ندارد و در عین سادگی، بسیار لوکس به نظر می‌رسد. انتخاب رنگ‌های مات یا براق، کاملاً به میل و سلیقه شما بستگی دارد.

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

خداحافظی با قفسه‌های باز

قفسه‌های باز در آشپزخانه بسیار کاربردی هستند. اما در سال اخیر، طراحان بیشتر به ایجاد فضایی خلوت و مرتب توجه نشان داده‌اند. به نحوی که جز لوازم مهم و پراستفاده، هیچ چیز در معرض دید قرار نگیرد. بسیاری از طراحان به سینک ظرفشویی مخفی یا اجاق‌های رومیزی توجه بیشتری نشان داده‌اند. حتی در مواردی، لوازم بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و فر برقی نیز در دل کابینت پنهان می‌شود تا فضا یکدست و مرتب به نظر برسد.

تزئینات طلایی

تزئینات طلایی یکی از ترندهای طراحی کابینت آشپزخانه امسال برای لوکس پسندها است. طلایی به ویژه در کنار کابینت سفید، جلوه‌ای بسیار جذابی دارد و فضای خانه شما را به شدت متحول می‌کند. این ترکیب رنگی برای آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک بهترین انتخاب است. می‌توانید دستگیره کابینت‌ها را به رنگ طلایی انتخاب کنید و سایر المان‌های موجود در آشپزخانه مانند لوستر سقفی و اکسسوری‌های دکوری را نیز با این رنگ ست کنید.

مطلب پیشنهادی:  زیباترین دکوراسیون آشپزخانه با استفاده بهینه از فضا + ویدیو

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

بازگشت ویترین آشپزخانه

ویترین آشپزخانه در واقع کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای هستند. بسته به سلیقه شما، شیشه‌ها می‌توانند مات یا شفاف باشند. ویترین آشپزخانه برای خانه‌های کوچک انتخاب خوبی است و با شفافیت خود، فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. همچنین با اجرای یک نور مخفی زیبا و استاندارد، می‌توانید زیبایی آشپزخانه خود را دو چندان کنید.

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه دو رنگ

انتخاب دو رنگ با کنتراست زیاد برای کابینت‌های آشپزخانه، جزو ترندهای دکوراسیون داخلی در سال پیش رو است. برای مثال در تصویر زیر، شاهد استفاده از رنگ سرمه‌ای و سفید در کنار هم هستید، که در عین لوکس بودن، بسیار مدرن و صمیمی به نظر می‌رسد. دقت کنید که رنگ دوم، بخش زیادی از فضای آشپزخانه را اشغال نکند و صرفاً برای ایجاد تنوع در فضا و نجات دادن آن از یکنواختی انتخاب شود.

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

فضای ذخیره‌سازی بیشتر

طراحی آشپزخانه، این روزها با هدف ایجاد فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی لوازم آشپزخانه انجام می‌شود. برای مثال می‌توانیم به کابینت پنتری اشاره کنیم که فضای بسیار زیادی را برای نگهداری لوازم و مواد غذایی برای ما ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانیم درون جزیره آشپزخانه، قفسه‌بندی شیک و مرتبی داشته باشیم و از آن برای نگهداری وسایل مورد نیاز خود استفاده کنیم.

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

سخن پایانی

طراحی کابینت آشپزخانه باید با توجه به نیاز و سلیقه شما انجام شود. پیروی از مد و ترند روز در دکوراسیون داخلی همیشه ایده جالبی نیست. چرا که ممکن است چیزی که امسال مد شده، سال آینده از رده خارج شود. شما باید نیازهای خود را به طور دقیق مطرح کنید. برای مثال ببینید که به تعداد کشوی بیشتری نیاز دارید و یا مایل به قرار دادن قفسه‌های باز بیشتر در آشپزخانه خود هستید؛ تمام این موارد را باید با طراحان در میان بگذارید تا آشپزخانه‌ای شخصی‌سازی شده و زیبا داشته باشید.

تعداد کلمات مطلب: 679

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    25 آذر 1402 در 3:27 ب.ظ

    عالی🙏🙏🙏

    پاسخ

  2. ناشناس

    27 آذر 1402 در 11:27 ب.ظ

    خوب

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

با لوسترهای مستطیلی دکوراسیونی ساده، شیک و باکلاس

لوسترهای مستطیلی می توانند راهی عالی برای افزودن ظاهری ساده، شیک و باکلاس به دکوراسیون شما…