با سینک گرانیتی، آشپزخانه‌ای لوکس و باکلاس خواهید داشت

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سینک گرانیتی به دلیل ظاهر لوکس و تنوع رنگ بسیار بالا، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این مطلب به سایر مزایای این مدل سینک ظرفشویی می‌پردازیم.
سینک گرانیتی شیک و زیبا

سینک ظرفشویی یکی از عناصر اصلی آشپزخانه است که بدون آن آشپزخانه، آشپزخانه نمی‌شود.  شاید با شنیدن کلمه سینک ظرفشویی، بیشتر ذهن شما سراغ سینک استیل می‌رود. اما در این مطلب از دلتامگ به شما خواهیم گفت که چرا سینک گرانیتی انتخاب لوکس‌تری برای آشپزخانه است. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چرا سینک گرانیتی طرفداران بسیاری پیدا کرده است؟

برای پاسخ به این سؤال باید با مزایای عمده سینک‌های گرانیتی آشنا شوید. در واقع این مدل سینک ظرفشویی، از ترکیب مواد پلیمری و سنگ گرانیت ساخته می‌شود. برخی از انواع آن دارای ترکیبات رزینی و اکریلیک نیز هستند. مهم‌ترین مزیت سینک ظرفشویی گرانیتی، زیبایی آن است که آن را به یک ترند دکوراسیون داخلی منزل شیک و پرطرفدار تبدیل می‌کند.. در ادامه به مزایای سینک گرانیتی می‌پردازیم.

سینک گرانیتی شیک و زیبا

جلوه لوکس و زیبا

سینک ظرفشویی گرانیتی جلوه‌ای لوکس و زیبا دارد. نمای زیبای این مدل سینک باعث می‌شود که آشپزخانه شما بسیار به‌روز و باکلاس دیده شود. سینک‌های گرانیتی با تنوع طرح و رنگ بالایی که دارند، انتخابی مناسب برای تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی هستند.

رنگ‌بندی فوق‌العاده این مدل سینک، توجه طراحان را به خود جلب کرده است. برای مثال می‌توانیم به طیف رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و قرمز اشاره کنیم که جلوه‌ای بی‌نهایت زیبا به فضای آشپزخانه می‌بخشند. همچنین می‌توانیم رنگ‌های مات را به جای براق انتخاب کنیم و به این طریق، جلوه‌ای مدرن و دلنشین به آشپزخانه خود ببخشیم.

سینک گرانیتی شیک و زیبا

ضد خش و ضد لک بودن

سینک گرانیتی در برابر خش و لکه مقاومت خوبی دارد و این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن است. البته که انواع سینک استیل ضدخش نیز در بازار موجود است. اما تمام انواع سینک‌های گرانیتی این خاصیت را دارند و این باعث می‌شود که برای سال‌های سال زیبا دیده شوند.

نگهداری آسان

سینک‌های گرانیتی مرکب (از ترکیب گرانیت با رزین اپوکسی) دوام خیلی خوبی دارند و نگهداری از آن‌ها بسیار کم‌هزینه است. برای نظافت این مدل سینک، لازم نیست از مواد شوینده قوی استفاده کنید. بلکه هر نوع آلودگی، به راحتی از روی آن پاک می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  ایده هایی ساده برای چیدمان حمام لاکچری

آيا سینک گرانیتی ترک می‌خورد؟

سینک‌های گرانیتی با کیفیت‌های متنوعی ساخته و تولید می‌شوند. سینک ظرفشویی گرانیتی باکیفیت، دارای حداقل ۸۰ درصد پودر سنگ است که مقاومت آن را بالا می‌برد. اما سینک‌های بی‌کیفیت در برابر ضربه مقاومت چندانی ندارند. بنابراین اگر انتخاب شما سینک گرانیتی است، نباید دنبال گزینه‌های ارزان قیمت و بی‌کیفیت باشید. سینک‌های گرانیتی باکیفیت تا سال‌های سال سالم می‌مانند و مشکلی در ظاهر آن‌ها ایجاد نمی‌شود.

 

سینک گرانیتی شیک و زیبا

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که پرت کردن اجسام سنگین روی هر نوع سینکی، می‌تواند منجر به آسیب و تغییر ظاهر سینک شود. بنابراین از انداختن ظروف سنگین یا هر شیء سنگین دیگری روی سینک ظرفشویی گرانیتی خودداری کنید.

نکته بعدی نصب صحیح سینک روی کابینت است. سینک باید به درستی روی کابینت نصب شود و آب‌بندی خوبی داشته باشد. به این شکل تا سال‌های سال ماندگار خواهد بود.

سخن پایانی

انتخاب سینک ظرفشویی برای آشپزخانه، یک قدم مهم و چالش‌برانگیز است. سینک‌ گرانیتی به دلیل ظاهر زیبا و چشم‌نواز، در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌ است و در آشپزخانه‌های لوکس کاربرد خوبی دارد. با این حال پیش از خرید باید از کیفیت محصول باخبر شوید و توصیه‌های فروشنده را برای نگهداری از سینک جدی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

5 مدل کابینت مدرن جدید که آشپزخانه شما را لاکچری می‌کند!

در بحث دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به نوعی قلب تپند…