این مدل مبل، خستگی شما را رفع می‌کند

2
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبل هوشمند یک مدل مبلمان با امکانات جالب است که در خانه‌های امروزی کاربردهای بی‌نظیری دارد. در این مطلب با کاربردهای این مدل مبل آشنا می‌شوید.
مدل مبل هوشمند

با ورود تکنولوژی به لوازم منزل، مبلمان هم دستخوش تغییرات زیادی شده است. در این میان می‌توانیم به مبل هوشمند اشاره کنیم که به تازگی جای خود را در خانه‌های مدرن باز کرده است. اما این مدل مبل چه کاربردهایی دارد؟ برای دریافت پاسخ خود، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

مبل هوشمند چیست و چه امکاناتی را ارائه می‌دهد؟

مبل هوشمند وسیله‌ای فراتر از یک مدل مبلمان راحتی ساده است و امکانات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی قابلیت‌های این مبل جدید و جذاب می‌پردازیم.

سوکت‌های  شارژر

درون دستگیره یا پشتی مبل هوشمند، سوکت‌هایی برای شارژ تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی قرار گرفته است. شما به آسانی می‌توانید با نصب لوازم الکترونیکی خود، آن‌ها را شارژ کنید. البته دقت کنید که صرفاً داشتن این ویژگی نشانه هوشمند بودن مبلمان نیست و باید قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل توسط اپلیکیشن‌های تلفن همراه را داشته باشد.

مدل مبل هوشمند با سوکت شارژر

قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل توسط اپلیکیشن

قابلیت اتصال به اینترنت از جمله مزایای دیگر مبل هوشمند است. با وصل کردن این مدل مبل به اینترنت، می‌توانیم از طریق اپلیکیشن‌های تلفن همراه، حرکت آن را کنترل کنیم. مدل مبل هوشمند تاشو نیز با استفاده از اپلیکیشن قابل کنترل است و به فرم دلخواه ما تبدیل می‌شود. اپلیکیشن‌های مخصوصی برای کنترل مبل هوشمند طراحی شده‌اند و به آسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قابلیت گرم شدن توسط هیتر و سنسورهای حرارتی

این مدل مبل دارای یک دکمه ساده است که با فشار دادن آن می‌توانیم میزان گرما را تنظیم کنیم. بنابراین انتخابی بسیار مناسب برای اقلیم‌های سرد است و می‌توانید توسط آن یک کنج گرم و دنج در منزل خود ایجاد کنید.

مدل مبل هوشمند

تنظیم ارتفاع و زاویه مبل بر اساس قد و وزن

مبلمان هوشمند از طریق اپلیکیشن کنترل می‌شود و می‌توانیم آن را با توجه به قد و وزن خود تنظیم کنیم. همچنین می‌توانیم زاویه پشت آن را برای کاربری‌های مختلف تغییر دهیم. برای مثال می‌توانیم برای تماشای تلویزیون یک زاویه مورب و راحت داشته باشیم و هنگام کار با لپتاپ، زاویه آن را قائم‌تر کنیم.

مطلب پیشنهادی:  ایده طراحی آشپزخانه با ۹ رنگ خاص و زیبا

میز جلو مبلی هوشمند هم یکی از مدل‌های جذاب مبلمان هوشمند است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. به این شکل که می‌توانید در مواقع تماشای فیلم و صرف قهوه، آن را در ارتفاع پایین قرار دهید و برای انجام کار با لپتاپ، ارتفاع آن را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از فضای داخلی آن برای نگهداری لوازم استفاده کنید.

قابلیت تمیز شدن آسان

مبل هوشمند امکانات جالبی برای نظافت دارد و می‌توانیم روکش آن را به راحتی تمیز کنیم. پارچه این مدل مبل بسیار باکیفیت است و با یک بخارشوی به راحتی تمیز می‌شود. همچنین برخی از مدل‌های این مبل قابلیت تعویض پارچه دارد و از این نظر بسیار جذاب هستند.

مدل مبل هوشمند

مدل مبل هوشمند با چراغ‌های قابل تنظیم

برخی از مدل‌های مبل هوشمند، دارای چراغ‌هایی هستند که به آسانی می‌توانیم نور آن‌ها را کنترل کنیم. این چراغ‌ها برای روشن کردن فضای نشیمن و ایجاد یک فضای دنج برای مطالعه کاربرد دارند. همچنین می‌توانیم تنظیمات آن را به نحوی انجام دهیم که با تاریک شدن هوا، خود به خود روشن شوند.

داشتن فضایی برای گرم کردن نوشیدنی و میان وعده

یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل مبل، داشتن امکانی برای گرم کردن نوشیدنی و میان وعده است. برخی از مدل‌های مبل هوشمند محفظه‌هایی برای گرم نگه داشتن نوشیدنی دارند و به راحتی می‌توانید حین کار یا تماشای تلویزیون، از نوشیدنی گرم خود لذت ببرید.

مدل مبل هوشمند

سخن پایانی

ورود تکنولوژی به صنایع مختلف، کارها را راحت‌تر کرده است. دکوراسیون خانه‌های هوشمند امکانات بی‌نظیری دارد و می‌توانیم با استفاده از آن‌ها فضای زندگی خود را به روز کنیم. زندگی در شرایط دمایی ایده‌آل و چیدمان مناسب، از مزایای هوشمند سازی دکوراسیون خانه است.

تعداد کلمات مطلب: 604

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    8 آذر 1402 در 6:34 ب.ظ

    جالبه

    پاسخ

  2. الی

    8 آذر 1402 در 10:55 ب.ظ

    چه چیزای جذابی هست و ما خبر نداریم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان اتاق خواب با تم آبی و ایجاد فضایی آرامش بخش

رنگ آبی به دلیل القای حس آرامش و صلح، انتخابی‌ایده‌آل برای اتاق خواب است. رنگ آبی یکی از ت…