طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی

2
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی، باید یک سری نکات را در نظر داشته باشید که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.
طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی

طراحی سرویس بهداشتی یکی از اقدامات مربوط به تغییر دکوراسیون منزل است که در گذشته توجه چندانی به آن نداشتیم. اما اگر می‌خواهید یک سرویس بهداشتی لوکس به سبک اروپایی در منزل خود داشته باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ایده‌های جذاب برای طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی

تمام فضاهای خانه شما نمایان‌گر شخصیت و روحیه شما هستند و باید برای دکوراسیون آن‌ها وقت بگذارید. برای طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی، فقط کافی است ایده‌های ما را در این مطلب اجرا کنید.

نورپردازی پشت آینه

یکی از جذاب‌ترین کارهایی که برای دکور سرویس بهداشتی می‌توانید بکنید، انتخاب یک آینه زیبا و نورپردازی پشت آن است. با استفاده از نوارهای ال ای دی به راحتی می‌توانید این ایده جذاب را در خانه خود اجرا کنید. همچنین می‌توانید زیر کابینت روشویی معلق را با نور خطی روشن کنید و جلوه‌ای زیبا به سرویس بهداشتی خود ببخشید.

طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی

استفاده از شلف دیواری

قرار دادن چند شلف دیواری روی دیوار یکی از ایده‌های جالب برای طراحی سرویس بهداشتی است. با این کار علاوه بر زیباتر کردن سرویس بهداشتی، به نظم آن نیز کمک می‌کنید. به جای قفسه می‌توانید از باکس با درب شیشه‌ای مات یا شفاف استفاده کنید و از آن برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید.

انتخاب روشویی زیبا

روشویی یکی از مهم‌ترین المان‌ها در طراحی سرویس بهداشتی است. می‌توانید از انواع روشویی کابینت‌دار یا معلق برای دکور سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. اما اگر می‌خواهید یک سرویس بهداشتی اروپایی داشته باشید، روشویی کابینت‌دار بهترین انتخاب است. می‌توانید با قرار دادن نوارهای ال ای دی، جلوه‌ای بی‌نظیر و فاخر به سرویس بهداشتی خود ببخشید.

طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی

انتخاب کاشی مناسب

کاشی‌های کهنه و فرسوده، علاوه بر ایجاد ظاهر نامطلوب، از نظر بهداشتی نیز مشکلاتی ایجاد می‌کنند. درز و شکاف بین کاشی‌ها محل مناسبی برای تجمع جرم و باکتری است. همچنین تمیز کردن کاشی‌های قدیمی چندان کار راحتی نیست. بنابراین اگر یک سرویس بهداشتی به سبک اروپایی می‌خواهید، به فکر تعویض کاشی‌ها باشید. انواع کاشی‌های مورد استفاده برای سرویس بهداشتی عبارتند از:

  • تایل‌های بزرگ
  • تایل‌های کوچک
  • پنل سرامیکی یک‌سره
  • دیوارپوش سنگ مصنوعی
مطلب پیشنهادی:  جدیدترین مدل‌های لوستر اتاق خواب

هر کدام از این مدل کاشی‌ها زیبایی خاص خود را دارند و برای دیزاین سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از شیرآلات لوکس

شیرآلات با طراحی لوکس و زیبا، جلوه‌ای بی‌نظیر به سرویس بهداشتی شما می‌بخشند. بنابراین اگر قصد بازسازی و طراحی سرویس بهداشتی دارید، بهتر است تمام شیرآلات را تعویض کنید. انواع شیرآلات استیل طلایی یا برنزی برای ایجاد جلوه بی‌نظیر و لوکس به سرویس بهداشتی شما مناسب هستند.

استفاده از کمد و کابینت

کمد و کابینت در سرویس بهداشتی کاربرد جالبی دارد. می‌توانید از انواع کمد ایستاده یا دیواری برای نگهداری لوازم استفاده کنید. فضاهای گوشه حمام و سرویس بهداشتی، محل مناسبی برای ایجاد قفسه است. به این شکل از فضا به بهترین شکل استفاده می‌کنید و یک سرویس بهداشتی زیبا به سبک اروپایی خواهید داشت.

طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی

استفاده از اکسسوری‌های لوکس

اکسسوری‌های سرویس بهداشتی اغلب علاوه بر جنبه تزیینی، کاربردی هم هستند. برای مثال می‌توانیم به انواع آویز حوله، چراغ دیواری و شلف‌های تزیینی اشاره کنیم. شما می‌توانید با انتخاب تابلوهای دکوراتیو لوکس نیز، جلوه‌ای منحصر به فرد به سرویس بهداشتی خود ببخشید.

اضافه کردن رنگ طلایی

با استفاده از رنگ طلایی می‌توانیم هر فضای ساده‌ای را لوکس و فاخر نشان دهیم. در طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی، می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید. شیرآلات، اکسسوری‌های تزیینی و کاشی سرویس بهداشتی با ترکیب رنگ طلایی، بسیار زیبا و لوکس به نظر می‌رسند.

طراحی سرویس بهداشتی به سبک اروپایی

سخن پایانی

سرویس بهداشتی و حمام از جمله مکان‌های خصوصی خانه هستند که کمتر به دکوراسیون آن‌ها توجه شده است. اما با انتخاب متریال مناسب و نورپردازی اصولی، به راحتی می‌توانیم این فضا را لوکس و زیبا نشان دهیم. دقت کنید که تمام اجزای سرویس بهداشتی باید با هم هماهنگ باشد تا این فضا به حد کافی زیبا به نظر برسد.

تعداد کلمات مطلب: 629

2 دیدگاه

  1. ناشناس

    8 آذر 1402 در 6:42 ب.ظ

  2. ناشناس

    11 آذر 1402 در 11:11 ق.ظ

    چقدر اروپایی اروپایی میکنین خیلی از روش های ایرانی مفید ترو زیبا ترن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

انتخاب بهترین رنگ مبلمان با توجه به دکوراسیون

انتخاب بهترین رنگ مبلمان با توجه به دکوراسیون منزل شما می تواند به عوامل مختلفی از جمله سب…