انتخاب رژگونه مناسب برای پوست‌های گندمی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رژگونه یکی از لوازم آرایش مهم است که به صورت رنگ و جلوه ویژه‌ای می‌دهد اما انتخاب رنگ مناسب برای رژگونه نکته بسیار مهمی است.
انتخاب رژگونه مناسب

انتخاب رژگونه مناسب برای پوست خودتان باعث می‌شود آرایشتان زیباتر از همیشه به نظر برسد. انتخاب رژگونه یک چالش بزرگ برای خانم‌هاست. همراه دلتامگ باشید تا با هم ببینیم چه رژگونه‌ای مناسب پوست گندمی است؟

انتخاب رژگونه مناسب برای پوست‌های گندمی

اگر از رنگ اشتباهی رژگونه استفاده کنید، نه‌تنها باعث زیبایی شما نمی‌شود، بلکه می‌‌تواند تأثیر عکس نیز داشته باشد؛ بنابراین در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا دچار این مشکل نشوید.

اگر پوست گندمی یا قهوه‌ای روشن دارید، می‌توانید از طیف وسیعی از رنگ‌ها استفاده کنید.

صورتی تمشکی

اگر پوستتان گندمی است، شما به رنگی احتیاج دارید که نه خیلی روشن نه خیلی تیره باشد. ممکن است که وسوسه شوید و از رنگ‌هایی مثل صورتی روشن استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید که رنگ‌های صورتی که با سفید مخلوط شده‌اند برای پوست شما مناسب نیستند؛ بنابراین باید از نوعی صورتی استفاده کنید که پررنگ‌تر و غلیظ‌تر باشد مثل صورتی تمشکی.

هلویی روشن

رنگ پوست برنزه و قهوه‌ای روشن تن گرمی دارند. به همین جهت یک رژگونه هلویی روشن در امتداد یک سایه زیبا جلوه بیشتری به چهره شما می‌دهد. رنگ هلویی ملایم برای آرایش و پیرایش روزانه خانم‌هایی که رنگ پوست متوسط دارند، انتخاب بسیار عالی است.

بنفش مایل به شاتوتی

اگر به دنبال برجسته‌شدن گونه‌هایتان هستید، بنفش گزینه بسیار مناسبی برای شما است. اگر می‌خواهید رنگ بنفشی که انتخاب می‌کنید خیلی عمیق نباشد، باید متمایل به رنگ شاتوتی باشد و تناژ قهوه‌ای یا خاکستری نداشته باشد. این رژگونه را می‌توانید با آرایش چشم بسیار ملایم یا حتی بدون آرایش چشم برای محل کار استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  قشم یا چابهار؟ سفر به کدام‌یک بهتر است؟

انتخاب رژگونه مناسب برای پوست‌های گندمی

رژگونه قهوه‌ای

یکی دیگر از انواع رژگونه‌های گندمی، رژگونه قهوه‌ای و سفالی است که گرمای بسیار خوبی به رنگ پوستتان می‌دهد. به‌طورکلی رنگ‌های قهوه‌ای تیره هماهنگی بسیار زیادی با پوست گندمی و تیره دارد.

رژگونه مناسب برای پوست‌های روشن

اگر پوست سفیدی دارید، ممکن است فکر کنید که گزینه‌های محدودی برای انتخاب رژگونه دارید؛ اما انتخاب‌های زیادی وجود دارد و در نهایت همه چیز به سلیقه شما بر می‌گردد.

رنگ‌های هلویی و سرخ گزینه‌های خوبی برای پوست‌های روشن هستند. به‌خصوص اگر می‌خواهید چهره‌ای ظریف و ملایم داشته و کمتر از سنتان به نظر بیایید؛ اما اگر می‌خواهید کمی بیشتر جلب‌توجه کنید، رنگ‌های کالباسی و مرجانی ملایم هر دو انتخاب‌های مناسبی هستند.

توجه داشته باشید که رنگ‌های خیلی گرم برای شما مناسب نیستند. این رنگ‌ها باعث می‌شوند پوست شما تیره به نظر برسد.

رژگونه مناسب برای پوست‌های روشن

روش زدن رژگونه برای پوست گندمی

هنگام زدن انواع رژگونه برای پوست گندمی و حتی تناژهای دیگر آن را تا زیر استخوان خود هرگز نکشید. به‌عبارت‌دیگر شما باید باتوجه‌به فرم. حالت صورتتان رژگونه را بالای گونه‌های خود بزنید.

زدن رژگونه زیر استخوان گونه تحت هیچ شرایطی پیشنهاد نشده و شما باید این قسمت را تنها با خطوط کانتور آرایش کنید تا به‌این‌ترتیب برجستگی بیش‌تری بر روی گونه‌های خود مشاهده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

برای از بین بردن جای جوش به دکتر مراجعه نکنید

همه افراد قطعا این موضوع مهم را به خوبی می‌دانند که برای از بین بردن جای جوش به طور همزمان…