ژاپن و مرموزترین مکان‌های آن

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ژاپن کشوری با قدمتی بسیار و فرهنگی عجیب است که گردشگران و جهانگردان بسیاری بازدید از آن را دوست دارند. سفر به ژاپن برای خیلی‌ها سفر به سرزمین رویایی خورشید است.
سفر به ژاپن

طبیعت بی‌نظیر همراه جاذبه‌های تاریخی و کهن ژاپن را به یک کشور توریستی محبوب تبدیل کرده‌اند. خیلی‌ها سفر به ژاپن را تنها برای دیدن شکوفه‌های صورتی رنگ درخت‌های گیلاس دوست دارند؛ اما این کشور زیبا و زادگاه خورشید مکان‌های ترسناک و مرموز بسیاری نیز دارد که به بهشتی برای ماجراجویان تبدیل شده است. همراه دلتامگ با چند مکان مرموز و ترسناک در ژاپن آشنا شوید.

جنگل اوکیگاهار معروف به جنگل خودکشی

جنگل‌ها همیشه مکان‌های رازآلودی بوده‌اند؛ اما مردم معمولا به‌خاطر زیبایی، سرسبزی و طراوت سفر به جنگل‌ها را دوست دارند. با این وجود معنای جنگل در ژاپن برای بسیاری گره‌خورده در طعمی تلخ و زهرآگین است. جنگل اوکیگاهارا یکی از مرموزترین جنگل‌های روی زمین و یکی از جاهای دیدنی ژاپن است که رفتن به آن جرئت بسیاری می‌خواهد. افسانه‌ها می‌گویند از این جنگل در گذشته‌های دور برای تمرین “اوباتسه” یا تمرین رها کردن زنان پیر برای مردن در جنگل استفاده می‌شده است و گفته می‌شود که یورتی (روح) آن‌ها هنوز در جنگل پرسه می‌زند نجواهای آن‌ها هرکسی را مجبور به خودکشی می‌کند!

تونل اینوکه

سفر به ژاپن و تونل اینوکه

تونل‌ها حتی بدون ارتباط با ارواح و غول‌ها هم می‌توانند مکان‌های ترسناکی باشند! این سازه‌های تیره‌وتار برای خطاکاری عالی هستند و این اتفاقی است که چند دهه پیش برای یک دختر جوان افتاد. این دختر به قتل رسید و هیچ‌گاه در آرامش به خاک سپرده نشد و گفته می‌شود که از آن زمان تا کنون در این تونل پرسه می‌زند. هرکسی که به این تونل می‌رود در میانه تونل صدای پچ‌پچ‌های دخترکی را می‌شنود که در تلاش است دیگران را از ادامه مسیر منصرف کند.

به سرباز تنها در کمپ هانسن کمک کنید

تنها ارمغان جنگ جهانی دوم برای ژاپن، ویرانی‌ها و کشته‌شدگان بسیار بود. در اوکیناوا کمپی به نام هانسن وجود دارد که حالا پایگاه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا و بیش از ۶۰۰۰ تفنگ‌دار دریایی این کشور است. تفنگ‌دارانی که در این کمپ زندگی می‌کنند داستان‌های عجیب و غریب بسیاری را تعریف می‌کنند. بسیاری از آن‌ها شب‌ها در حین نگهبانی سربازی ژاپنی با لباس‌های خون آلودی را می‌بینند که از آن‌ها یک نخ سیگار درخواست می‌کند. این داستان چنان شهرت دارد که حتی دریانوردان شجاع نیز از نگهبانی در کنار دروازه‌ها خودداری می‌کنند. این داستان چنان باعث ترس و دلهره در کمپ شده که مسئولان مجبور شدند 3 دروازه‌ای که روح سرباز در آنجا دیده می‌شد را ببندند.

مطلب پیشنهادی:  هر آن‌چه که باید در مورد طرح ترافیک بدانید

کمپ هانسن

سفر به ژاپن و دیدن هتل متروکه ناکاگوسوکو

خرابه‌های هتل ناکاگوسوکو یکی از جاذبه های دیدنی ژاپن است. یک راهب با ساخت این هتل مخالفت کرد و گفت که این کار باعث برهم‌خوردن آرامش مکان مقدس و قبرها در این منطقه خواهد شد. اما طمع سرمایه‌دار غلبه کرد و مالک شروع به ساخت آن کرد. پس از چند حادثه ناگوار و مرگ کارگران، ساخت‌وساز متوقف شد. صاحب هتل اما پا پس نمی‌کشید. او تصمیم گرفت که شب را در هتل بماند تا ثابت کند که سالم است؛ اما در عوض صبح دیوانه‌وار برگشت و از روی زمین ناپدید شد! حتی امروز هم مردم می‌توانند نورهای عجیبی را در اطراف این هتل ببینند و حضور سردی را در راهروهای خالی هتل احساس کنند.

هتل متروکه ژاپن

سخن پایانی

اگر در ژاپن همچنان به دنبال مکان‌های ترسناک و مرموز بیشتری می‌گردید چاه اوکیگو، ساختمان گرد مدرسه خشتی، پارک تفریحی هوس تن بوش یا حتی عمارت هیمورو نیز می‌توانند شما را به وجد بیاورند؛ اما در این میان باید خطرات سفر به ژاپن و این مکان‌ها رازآلود را نیز به جان بخرید. کسی چه می‌داند شاید واقعا ارواح خبیث در این مکان‌ها خانه کرده‌اند! اگر به ماجراجویی علاقه دارید با رازآلودترین مکان های روی زمین آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

چشمه گل رامیان شما را به کام مرگ می‌برد!

چشمه گل رامیان به علت ژرفا و ویژگی خاص آن در طول سال از رنگ سبز کبود به فیروزه‌ای تغییر می…