عباس آباد، زیباترین جای دیدنی همدان در پاییز

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تابه‌حال به همدان سفر کرده‌اید؟ با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی همدان آشنایی دارید؟ کدام جاذبه همدان را بیشتر می‌پسندید؟ چقدر درباره عباس آباد همدان اطلاع دارید؟ با طبیعت پاییزی این نقطه همدان آشنا شوید.
عباس آباد

همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران است که علاوه بر داشتن جاذبه‌های تاریخی فوق‌العاده زیبا، دارای جاذبه‌های طبیعی زیباتری نیز است. عباس آباد یکی از جاهای دیدنی همدان در پاییز است که طبیعت آن همیشه همه را مجذوب کرده است. همراه دلتامگ سفری پاییزی به این نقطه زیبای همدان داشته باشید.

مجموعه تفریحی توریستی عباس آباد همدان

این مجموعه تفریحی که به تپه عباس آباد یا تپه استخر یا تپه عباسی نیز شهرت دارد، یکی از دیدنی‌ترین جاهای همدان است که دارای جاذبه‌های گردشگری متفاوتی است. مسیر رسیدن به بالای این تپه در فصل پاییز به یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مسیرهای تفریحی همدان تبدیل می‌شود.

این مجموعه در محدوده شهری و در جنوب غربی همدان قرار گرفته است. این منطقه خوش آب‌وهوا به‌خاطر اینکه به بالاترین نقطه شهر می‌رود به بام همدان نیز شهرت دارد. در این منطقه می‌توانید استخر و دریاچه بسیار زیبا را مشاهده کنید که جلوه‌ای خاص به مجموعه تپه عباسی بخشیده‌اند. در سمت دیگر دریاچه پله‌های بسیاری وجود دارد که شما را به بالاترین نقطه این مجموعه می‌رسانند. از آن بالا تمامی شهر همدان زیر پای شماست و منظره‌ای دیدنی و وصف‌ناشدنی را تجربه خواهید کرد.

عباس آباد همدان

امکانات رفاهی و تفریحی

جامه رنگین درختان بلندقامت این منطقه چنان مناظر بی‌نظیر و چشم‌نوازی خلق کرده است که هرکسی با دیدن آن جادو می‌شود. اما جذابیت این مکان تنها در طبیعت زیبای آن خلاصه نمی‌شود. دریاچه و رستورانی که در میان این دریاچه و استخر تماشایی قرار گرفته، آبشاری بی‌نظیر و حیرت‌انگیز، پارک آبی، امکانات ورزشی، سالن‌های تئاتر و کنفرانس، مجموعه بازی‌های دوست داشتنی برای کودکان و بزرگسالان و سوئیت‌های اقامتی که یک شب به‌یادماندنی را برای شما می‌آفرینند از جمله امکانات این مجموعه هستند.

مطلب پیشنهادی:  با مزایا و معایب فیبروز ابرو آشنا شوید

کوچه باغ های همدان

چگونه به عباس آباد همدان برویم؟

برای رفتن به این مجموعه ابتدا باید به میدان قائم بروید. سپس مسیر بلوار را در پیش بگیرید تا به تابلوی راهنمای عباس آباد برسید. گنج‌نامه و عباس آباد در نزدیکی یکدیگر هستند و پس از بازدید از این مجموعه می‌توانید به تماشای گنج‌نامه بروید.

پاییز همدان

سخن پایانی

همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، دارای جاذبه‌های طبیعی سحرانگیز بسیاری است. مجموعه تپه عباسی که در نزدیکی گنج‌نامه نیز واقع شده یکی از بهترین مکان‌های تفریحی این شهر تاریخی است. این نزدیکی باعث شده که بسیاری از مردم این مجموعه را با گنج‌نامه اشتباه بگیرند. مثلا آبشار عباس آباد و تله کابین عباس آباد هر دو در گنج‌نامه واقع شده‌اند. هرچند می‌توان کل مجموعه تپه عباسی و گنج‌نامه را در محدوده باغ‌های عباس‌آباد به شمار آورد. این منطقه در فصل پاییز به دلیل تغییر رنگ و چهره طبیعت، به یکی از زیباترین نقاط پاییزی کشور تبدیل می‌شود. اگر قصد دیدن این مجموعه زیبا را دارید، طبیعت زیبای پاییزی آن را از دست ندهید.

تعداد کلمات مطلب: 449

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

درمان ریزش مو خانگی با 9 ماده خوراکی

برای بسیاری از ما پیش آماده که هنگام شانه کردن مو یا هنگامی که مشغول دوش گرفتن هستیم، مقدا…