با مزایا و معایب فیبروز ابرو آشنا شوید

0
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن ابروهای بی‌عیب و نقص یکی از دلایل مهم زیبایی چهره است. همه افراد علاقه به داشتن ابروهای مرتب و نسبتا پر دارند اما برا برخی از آن‌ها دارای نواقصی است.
فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یک روش جدید برای هاشور کردن ابروها و ازبین‌بردن نواقص آن است که باتوجه‌به نوع پوست ماندگاری آن متفاوت بوده و در واقع نمی‌توان گفت برای همه به یک صورت است. همراه دلتامگ باشید تا شما را با مزایا و معایب فیبروز ابرو آشنا کنیم.

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام می‌شود؟

فیبروز ابرو یکی از روش‌های جدید و نیمه‌دائمی بوده که زیبایی ابروها را به دنبال دارد. این روش به‌صورت دستی و با استفاده از سوزن‌های یک‌دست لابه‌لای ابرو را با هاشور و سایه پر می‌کند.

هدف اصلی این روش برطرف‌کردن نواقص ابرو با طرح و رنگ خاص است. نکته مهم که باید پیرامون فیبروز ابرو بدانید آن است که فیبروز روش دائمی نبوده و باگذشت مدتی معین از بین می‌رود؛ بنابراین برای داشتن ابروهای طبیعی با زیبایی خاص می‌توان به طور دائم از این روش استفاده کرد.

مراحل انجام فیبروز 

قبل از بیان مراحل این روش باید بگوییم حتماً برای انجام فیبروز برای ابروهایتان به یک متخصص مراجعه کنید تا به شما ابروهایی طبیعی و زیبا تحولی دهد.

حالا برای مراحل فیبروز باید بگوییم که در ابتدا باید در تاج ابرو، خطوط فیبروز اجرا شود و دو بار هر خط را تمدید کرد. سپس نوبت به شوک دادن رنگ می‌رسد، باگذشت ۳ تا ۴ دقیقه ابروها رنگ می‌گیرند و نوبت بی‌حس کردن است. البته باید توجه داشت که از ۱۰ روز قبل نباید ابروهایتان را هرگز رنگ نکنید. رنگ استفاده شده در این روش نباید زیاد روشن باشد.

در مرحله بعد دم ابرو و آرک آن کشیده می‌شود، برای کم‌رنگ نبودن تاتو باید ضخامت استروک‌ها دوبرابر شوند. اجرای فیبروز ابرو باتوجه‌به نوع پوست در چند مرحله انجام می‌شود. یادتان باشد پوست خشک و نرمال گزینه مناسبی برای فیبروز ابرو هستند.

مراحل انجام فیبروز 

ماندگاری فیبروز ابرو

به‌طورکلی اگر بخواهیم بیان کنیم ماندگاری هاشور ابرو با استفاده از تکنیک فیبروز به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما در حالت عادی می‌توان گفت ۶ ماه تا ۱ سال ماندگاری دارد؛ زیرا خطوط ایجاد شده با این روش نسبت به روش‌های دیگر عمق کمتری داشته و نتیجه ماندگاری آن کمتر است.

ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ‌های به‌روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می‌شود. جوهر تاتو که در این روش استفاده می‌شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است؛ اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز است.

مطلب پیشنهادی:  سفری رویایی و لذت‌بخش از جنگل تا ساحل گیسوم

عوامل مؤثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز

رعایت نکات زیر باعث افزایش ماندگاری هاشور ابرو تا 3 سال می‌شود.

نوع پوست

یکی از عوامل مهم در ماندگاری بیشتر هاشور ابرو، نوع پوست شما است. پوست هر چه‌قدر چرب‌تر باشد، ماندگاری هاشور را کمتر می‌کند؛ بنابراین بهتر است قبل از انجام فیبروز ابرو اسکراب صورت برای افزایش ماندگاری هاشور انجام داد.

تغییر هورمون‌های بدن

دوران قاعدگی، بارداری و شیردهی از دورانی است که هورمون‌های بدن تغییر کرده و این تغییرات تأثیر زیادی بر ماندگاری هاشور ابرو می‌گذارد؛ بنابراین انجام فیبروز را بهتر است به زمانی بعدازاین دوران موکول کنید.

عمق هاشور ابرو

افزایش عمق هاشور توسط تاتو کار ماندگاری آن را بیشتر می‌کند هرچه هاشور به‌وسیله قلم دستی میکروبلدینگ کم‌عمق باشد، ماندگاری نیز کاهش خواهد یافت.

مزایای فیبروز ابرو

  • ایجاد تراکم بالا در ابروها
  • فرم‌دادن به آرک ابروها
  • پاک‌کردن راحت فیبروز
  • یکی از مهم‌ترین موارد و مزایای فیبروز، قرینه‌سازی ابروها است.
  • دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز
  • فرم‌دادن به تاج ابروها. تاج ابرو یکی از قسمت‌های مهم است که باید بسیار زیبا و طبیعی کشیده شود.
  • تغییر حالت دادن راحت ابروها
  • دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
  • ایجاد التهاب کم
  • سوزش و درد کمتر
  • ماندگاری سایه یا هاشور ابروها بر اساس متد فیبروز و بسته به نوع پوست بین یک ماه تا یک سال است.

مزایای فیبروز ابرو

معایب و ممنوعیت فیبروز ابرو

به علت دستی بودن قلم، این روش به‌دقت و مهارت بیشتری نیاز داشته به همین دلیل برای کسب نتیجه دلخواه بهتر است به افراد متخصص و حرفه‌ای جهت انجام فیبروز مراجعه کنید.

این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید که افرادی که درگذشته تاتو کرده‌اند نمی‌توانند از روش فیبروز استفاده کنند. این روش برای افرادی مناسب است که تاکنون از هیچ تکنیک تاتو استفاده نکرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…