آیا ماانسان‌ها فرازمینی هستیم؟

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
این نظریه ممکن است برای شما متفاوت باشد، اما باید بدانید که یافته های بسیاری در گوشه و کنار دنیا وجود دارد که این نظریه را تایید می کند. علاوه بر پیشرفت های شگفت انگیز مصریان باستان، دانش بزرگ دنیای مایاها از ریاضیات و نجوم و اخیراً آثار باستانی با قدمت 7000 سال در مکزیک. چیزی که این آثار را خاص می کند، تصاویر روی آنهاست. در میان این آثار مجسمه ها و فیگورهای کوچک زیادی وجود دارد که شبیه فرازمینی ها است! دانشمندان پاسخ روشنی برای این پدیده های عجیب ندارند!
فرازمینی ها

در مورد پیدایش حیات بر روی زمین نظریه ها و باورهای مختلفی وجود دارد. بسیاری از مردم به این نظریه معتقدند که اشیا خلق شده اند و برخی دیگر معتقدند  که زندگی از چیزهای دیگر تکامل یافته دلیل موجهی برای تولد انسان بودن است. با این حال اخیرا یک نظریه بسیار جالب و در عین حال عجیب مطرح شده که طرفداران زیادی پیدا کرده است. طبق این نظریه ما انسان ها از سیاره دیگری به زمین آمده ایم و خانه واقعی ما زمین نیست! اگر این نظریه درست باشد یعنی ما فرازمینی هستیم! باور چنین چیزی واقعا سخت و غیر ممکن است. با دلتا مگ همراه باشید تا دلایل تئوری فرازمینی بودن انسان را ببینید.

اولین اجداد انسان در مریخ زندگی می کردند!

این نظریه جسورانه توسط دکتر الیس سیلور ارائه شد. این دانشمند زندگی خود را وقف تحقیق و مطالعه تکامل انسان کرد و در نهایت به این نتیجه رسید که ما نمی توانستیم از زمین آمده باشیم! طبق باور اوانسان ها در جای دیگری تکامل یافته و سپس به زمین آمده اند! دکتر. سیلور می گوید که انسان ها از هر گونه دیگر روی زمین پیشرفته تر و باهوش ترند. از توانایی ما در برقراری ارتباط گرفته تا هوش بالای ما در حل مشکلات و ساخت ابزار و وسایل نشان می دهد که ما نسبت به همه گونه های زمینی برتری قابل توجهی داریم. در باره پیدایش حیات از فضا قبلا ویدئویی منتشر کرده‌ایم، حتما ببینید!

فرازمینی ها

دلایل فرازمینی بودن انسان ها

دکتر سیلور 17 دلیل برای اثبات نظریه خود ارائه کرد و این دلایل را در کتاب «انسان ها متعلق به زمین نیستند» منتشر کرد. در ادامه، برخی از این دلایل را برای قضاوت شما در مورد زندگی انسان های فرازمینی فهرست می کنیم:

  • آفتاب سوختگی: اگر قرار بود روی زمین زندگی کنیم، چرا اینقدر در برابر نور خورشید آسیب پذیر هستیم؟ نور خورشید به حیوانات و دیگر موجودات زنده آسیبی نمی رساند، اما باعث آفتاب سوختگی و حتی سرطان در انسان می شود! به عنوان مثال، خزندگان از نور خورشید برای تنظیم دمای بدن خود استفاده می کنند. نقره اي. اما افراد باید از ماندن طولانی مدت زیر نور خورشید خودداری کنند، در غیر این صورت دچار گرمازدگی، گیجی و حتی مرگ خواهند شد! او نتیجه می گیرد که ما از سیاره ای آمده ایم که نور کمتری دریافت کرده است!
  • بیماری: استدلال دیگر دکتر سیلور برای موجودات فضایی انسان این است که سیستم ایمنی بدن ما به شدت ضعیف است. ما به دلیل شرایط و محیط های مختلف بیمار می شویم و میزان بیماری ما بسیار بیشتر از گونه های دیگر است. به گفته دکتر سیلور، ما همیشه به شدت بیمار هستیم. در واقع، تعجب آور خواهد بود که فردی را پیدا کنید که 100% سالم باشد و هیچ بیماری آشکار یا پنهانی نداشته باشد! توی این همه سال همچین آدمی پیدا نکردم!
  • مشکل باردار شدن: اگر به برخی از گونه های پستانداران نگاه کنیم، می بینیم که آنها مشکلی در تولید مثل ندارند و می توانند بدون کمک زایمان کنند. اما در دوران بارداری انسان همواره با مشکلات و خطرات زیادی مواجه است که حتی مرگ او را تهدید می کند.
  • کمردرد: دکتر سیلور معتقد است که علت بسیاری از مشکلات کمردردی که بیشتر افراد تجربه می کنند، به دلیل جاذبه زیاد زمین است. به گفته وی، بدن ما برای زندگی در محیطی با استرس کمتر سازگار است و جاذبه زیاد روی زمین می تواند باعث کمردرد شود. پس ما فرازمینی هستیم!
مطلب پیشنهادی:  ۴ ایده خلاقانه در تزیین خانه با گیاهان

چرا و چگونه بشر به زمین آمد؟

اگر همه چیزهایی را که دکتر. سیلور می گوید را کنار بگذاریمای، این سوال پیش می آید که چرا و چگونه مردم به زمین می آیند؟ اگر زندگی روی زمین برای مردم اینقدر سخت است، چرا ما به اینجا آمدیم؟ خب دکتر سیلور در این باره نظر و نظری دارد و معتقد است که زندگی روی زمین برای ما نوعی «زندان» است و ظاهراً ما را برای مجازات و اجرای حکم به زمین فرستاده اند! به گفته دکتر، این داستان می تواند ماهیت خشونت انسان و تمایل او به نابودی گونه خود و سایر گونه ها را ثابت کند! البته نظریه دیگری وجود دارد که ما زمانی در سیستم آلفا قنطورس بودیم و به دلایلی دیگر نمی توانستیم در آنجا زندگی کنیم. گروهی که موفق به فرار از سیاره اصلی شدند، به زمین پناه بردند، بنابراین زندگی در زمین آغاز شد! آلفا قنطورس از منظومه شمسی دور است!
فرازمینی ها

سخن آخر

دکتر. نظریه سیلور بسیار جالب و هیجان انگیز است، اما بسیار عجیب و غیرقابل قبول به نظر می رسد. تاکنون، نظریه او موافقان و مخالفان زیادی داشته است، اما این استدلال ها همچنان فرضیه های جالبی هستند. نطر شما چی هست؟ به نظر شما این درست است که انسان ها فرازمینی هستند و از سیاره یا منظومه ستاره ای دیگر به زمین آمده اند؟ یا این القاب حاصل تخیلات بشری است و زمین خانه ماست؟ واقعا؟! ما در این مورد قضاوت نمی کنیم، این فقط نظریه جالب را برای شما توضیح می دهیم. تصمیم با شماست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …