۴ ایده خلاقانه در تزیین خانه با گیاهان

0
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با این ایده‌های خلاقانه، خانه خود را با گیاهان، متفاوت‌تر تزیین کنید.
تزیین خانه با گیاهان

یکی از لذت‌های زندگی‌های مدرن و کسل‌کننده امروزی، پرورش گل‌وگیاه در خانه است؛ اما تزیین خانه با گیاهان خود به یک مشکل دکوراسیونی تبدیل شده است. دلتامگ در این مقاله با چند پیشنهاد خلاقانه به سراغ شما آمده است، پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

چند مدل دکوراسیون و تزیین خانه با گیاهان

برای اینکه بتوانید ایده‌های خلاقانه‌تر و متفاوت‌تری در تزیین خانه با گیاهان داشته باشید، بهتر است که راه‌ها متفاوت‌تر از دیگران را امتحان کنید.

تزیین خانه با گیاهان

گلدان به‌جای میز

تزیین خانه با گیاهان آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید کار سخت و پیچیده‌ای نیست. گاهی تنها کافی است کاربری بعضی از لوازم منزلتان را تغییر دهید. مثلا می‌توانید کف میز پذیرایی‌تان را مملو از گیاهان تراریومی کنید و یک میز تراریومی جذاب و زیبا برای اتاق پذیرایی‌تان به وجود آورید.

تزیین خانه با گیاهان

گلدان‌های آویز

آیا شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌ای به اشغال فضای روی زمین توسط گلدان‌ها ندارند؟ یا آیا فضای آپارتمان شما به‌اندازه کافی برای چیدن گلدان‌ها روی زمین بزرگ نیست؟ خب یک پیشنهاد عالی برای این مورد وجود دارد. گلدان‌های دیواری یا گلدان‌های آویز که به‌راحتی در هر قسمتی از منزل قابل‌استفاده هستند. شما حتی می‌توانید گلدان‌ها را با کنف از سقف منزل آویزان کنید!

مطلب پیشنهادی:  تعمیر لامپ ال ای دی در خانه با باطری+ ویدئو

کوکداما

احتمالا تابه‌حال این اسم به گوش شما نخورده باشد! اما ما به شما قول می‌دهیم که این یک روش بسیار متفاوت و جذاب است. ژاپنی‌ها که امپراتور خلاقیت در همه چیز هستند یک روش جالب برای جلوگیری از آلودگی‌های آب‌وخاک دارند. در این روش ریشه گیاه را داخل خزه و خاک با کنف می‌پیچند. این روش برای گیاهان با ریشه کمتر بهتر و زیباتر جواب می‌دهد. در نهایت می‌توانید کوکداما را روی میز بگذارید یا از جایی آویزان کنید.

تزیین خانه با گیاهان

وسایل کهنه را دور نریزید

وسایل کهنه و دورریختنی گاهی بهترین ابزار برای ساخت گلدان‌های متفاوت هستند. کشوهای قدیمی یک دراور کهنه را به گلدان یا زیرگلدانی تبدیل کنید. کشوها را به‌صورت نامنظم باز کنید و یک فضای خلاقانه ایجاد کنید. یا حتی کشوها را جداگانه روی دیوار خانه نصب کنید. جعبه‌های چوبی میوه یا حتی آکواریوم‌های قدیمی و شکسته هم می‌توانند به‌جای گلدان و زیرگلدانی خلاقانه استفاده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات خانه‌داری

همچنین بخوانید

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن

ست کردن شلوار مام استایل با مانتوی مناسب آن برای داشتن یک استایل زیبا و شیک بسیار مهم و ضر…