اجاره خانه و خرید آپارتمان در شهرک جهان‌نما کرج چقدر بودجه می‌خواهد؟

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال خرید خانه در محله خوش‌ آب‌وهوا با امکانات خوب هستید، شهرک جهان نما انتخاب بسیار مناسبی است.
خرید آپارتمان در شهرک جهانما کرج

شهرک جهان‌نما در شرق کرج از مناطق تازه تاسیس شهر است که با توجه به شرایط آب و هوایی خوب و قیمت مناسب خرید و اجاره خانه، جمعیت زیادی را در خود جای داده است؛ خرید آپارتمان در شهرک جهان‌نما کرج فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است. طبق آگهی‌های خرید و فروش مسکن، قیمت آپارتمان در این محله به طور متوسط به ازای هر مترمربع 20 تا 30 میلیون تومان است.

برای اجاره آپارتمان در شهرک جهان‌نما کرج می‌توانید از میان گزینه‌های 50 متری تا بالای 200 متر، واحد موردنظر خود را انتخاب کنید. قیمت اجاره آپارتمان در شهرک جهان‌نما بسته به لوکیشن، متراژ و امکانات مثل پارکینگ و غیره متنوع است.

اجاره آپارتمان در کرج

شهرک جهان‌نما کرج کجاست؟

شهرک جهان‌نما کرج در محدوده شرقی کرج در استان البرز واقع شده است. این محله با کلاک بالا، کلاک نو و شهرک خاتم همسایه است و از نظر موقعیت آب و هوایی بی‌نظیر است.

همانطور که در بالا گفتیم، خرید آپارتمان در شهرک جهان‌نما کرج با قیمت‌های متنوع همراه است. از خیابان‌های اصلی این شهرک می‌توان به بلوار جهان‎نما، بلوار اسکندری، خیابان کاج و نسترن اشاره کرد. قیمت آپارتمان در مجاورت این مناطق، بالاتر است.

خرید آپارتمان در شهرک جهانما کرج

امکانات تفریحی شهرک جهان‌نما کرج

به جرات می‌توان گفت که بوستان جنگلی جهان‌نما معروف‌ترین بخش این شهرک است. جایی که محل استراحت و تفریح مردم زیادی حتی از تهران و شهرستان‌های اطراف کرج است.

با این حال این شهرک فضاهای سبز دیگری از جمله پارک شمشاد، ارغوان و پارک زیتون دارد که زندگی را در این محله، بسیار دلپذیر کرده است. این موضوع باعث رونق اجاره خانه در شهرک جهان‌نما شده است.

مطلب پیشنهادی:  مناسب‌ترین قیمت خرید آپارتمان در شهرک غرب

با خرید آپارتمان در شهرک جهان‌نما کرج به اماکن مهم این محله از جمله استخر نور، فرهنگسرای شهید آوینی، میوه و تره‌بار جهان‌نما و مسجد جامع امیرالمومنین دسترسی خواهید داشت.

دسترسی به شهرک جهان‌نما کرج

این محله از سمت شمال شرق از آزادراه شهدای البرز و از سمت جنوب شرقی از آزادراه شهید فهمیده با ماشین شخصی، دسترسی بسیار راحتی دارد.  از بلوار جهان‌نما و بلوار اسکندری نیز خیلی آسان می‌توانید به میدان کرج و سطح شهر تردد کنید.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به شهرک جهان‌نما، ایستگاه اتمسفر است. در این ایستگاه تاکسی و ون برای تردد به مناطق دیگر کرج نیز وجود دارد.

با مراجعه به سایت ملکی دلتا و مشاهده آگهی‌های خرید خانه و اجاره آپارتمان در شهرک جهان‌نما کرج، می‌توانید اطلاعات دقیقی کسب کنید.

خرید آپارتمان در شهرک جهانما کرج

چند نمونه قیمت از آگهی‌های ثبت شده در سایت ملکی دلتا به شرح زیر آمده است:

نمونه قیمت‌ خرید آپارتمان در شهرک جهان‌نما کرج

متراژ سن بنا قیمت  هر مترمربع (تومان) قیمت خرید خانه (تومان)
136 متر 5 سال ساخت 42,000,000 5,712,000,000
100 متر 13 سال ساخت 38,000,000 3,800,000,000
53 متر 2 سال ساخت 60,000,000 3,180,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های کرج

همچنین بخوانید

محله ستارخان تهران + همه امکانات و نمونه آگهی

ستارخان از شلوغ‌ ترین و پر رفت‌وآمدترین محله‌های غربی تهران است که به واسطه دسترسی خوبی که…