فرصت را از دست ندهید، خرید یا اجاره آپارتمان در مرزداران

0
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
اگر به دنبال یک آپارتمان در محله خوب با بودجه مناسب هستید، سری به محله مرزداران بزنید.
اجاره آپارتمان در مرزداران

در دل پایتخت ایران، محله‌ی مرزداران تهران با ویژگی‌ها و امکانات خاص خود، جایگاه ویژه‌ای برای زندگی پیدا کرده است. این محله که در منطقه 2 شهر تهران قرار دارد، با دسترسی آسان به امکانات شهری و مراکز خرید، فرهنگی و تفریحی، گزینه‌ی ایده‌آلی برای خرید و اجاره آپارتمان محسوب می‌شود.

در این مقاله، به بررسی جامع موقعیت جغرافیایی، امکانات محله، دسترسی به محله، خرید آپارتمان در مرزداران و اجاره آپارتمان در مرزداران پرداخته شده و نکات کلیدی را برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در مرزداران و یا رهن و اجاره آپارتمان در مرزداران هستند، ارائه خواهیم داد. با دلتامگ همراه باشید.

مبلغ ودیعه، اجاره یا قیمت خرید آپارتمان و موقعیت های خرید ملک در محله مرزداران بسیار متنوع هستند. با مراجعه به وب سایت ملکی دلتا می توانید انواع آگهی ها را ببینید و بهترین گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قبل از اینکه شما را با این محله آشنا سازیم، بیایید از قیمت خرید، رهن و اجاره آپارتمان در مرزداران تهران بگوییم.

خرید و رهن و اجاره آپارتمان در مرزداران

عوامل زیادی در قیمت‌گذاری واحدهای آپارتمانی در محله مرزداران موثر هستند. قیمت خرید خانه در مرزداران تهران و یا رهن و اجاره آپارتمان در مرزداران بیشتر به متراژ و سن بنا، امکانات و به خصوص لوکیشن واحد مسکونی بستگی دارد.

در جدول زیر چند نمونه از آگهی‌های خرید خانه و اجاره آپارتمان در مرزداران تهران را ببینید.

نمونه قیمت اجاره آپارتمان در مرزداران تهران

 

متراژ

 

سن بنا

 

قیمت اجاره

(تومان)

 

ودیعه

(تومان)

83 متر 10 ساله 15میلیون 500 میلیون
112 متر 15 ساله 0 1.200 میلیارد
170 متر 20 سال 20 میلیون 1.5 میلیارد

اجاره آپارتمان در مرزداران

نمونه قیمت خرید خانه در مرزداران تهران

 

متراژ

 

سن بنا

 

قیمت هر متر مربع

(تومان)

 

قیمت کل

(تومان)

 

90 متر 15 سال 92.222 میلیون 8.300 میلیارد
129 متر 7 سال 123.256 میلیون 15.900 میلیارد
183 متر 5 سال 169.399 تومان 31 میلیارد

اجاره آپارتمان در مرزداران

تاریخچه محله مرزداران تهران

محله مرزداران تهران، با گذشت زمان از یک منطقه کشاورزی ساده تبدیل به یکی از مراکز شهری پرترافیک و پرتحرک شده است. این تحولات نه تنها بر زندگی روزمره ساکنان این محله تاثیرگذار بوده، بلکه باعث افزایش تقاضا برای خرید و اجاره خانه در مرزداران نیز شده است.

در گذشته، محله مرزداران جزء زمین‌های کشاورزی دره فرحزاد بوده و بخشی از آن در راستای دره فرحزاد قرار داشته است. مجاورت با دره و رودخانه فرحزاد این امکان را فراهم کرده بود که این محله به عنوان یکی از مناطق کشاورزی تهران شناخته شود. باقی‌مانده‌های آسیاب کهک در این محله نشان‌دهنده رونق کشت غلات و استفاده از آسیاب‌ها برای آسیاب کردن غلات در گذشته است. ساکنان قدیمی مرزداران اغلب به کشاورزی و دامداری مشغول بوده و از آب رودخانه فرحزاد برای آبیاری زمین‌های کشاورزی خود استفاده می‌کردند.

تحولات اقتصادی و اجتماعی در دهه‌های اخیر، محله مرزداران را از یک منطقه کشاورزی به یکی از مراکز شهری تهران تبدیل کرده است. امروزه، با وجود امکانات شهری متعدد و دسترسی آسان به مراکز تجاری و فرهنگی، مرزداران یکی از مناطق مورد توجه برای خرید آپارتمان و اجاره خانه در تهران است.

مرزداران تهران کجاست و منطقه چند است؟

خرید خانه در مرزداران در یکی از بهترین نقاط تهران برای زندگی و سرمایه‌گذاری یک فرصت ایده‌آل است. همچنین اجاره خانه در مرزداران به دلیل امکانات و دسترسی راحت به این محله رونق زیادی دارد.

محله مرزداران در غرب شهر تهران واقع شده و در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد.

این محله با داشتن بلوارها و خیابان‌های پهن و عریض، یکی از مناطق جذاب برای سکونت در تهران محسوب می‌شود. این محله از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری و از جنوب به بلوار جلال آل احمد محدود می‌شود.

دسترسی به مرزداران تهران

دسترسی به محله مرزداران تهران راحت است و از طریق چندین مسیر مختلف امکان‌پذیر است. این محله با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب در نزدیکی بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر، دسترسی آسانی به سایر مناطق تهران دارد. این موضوع نیز باعث رونق اجاره خانه در مرزداران تهران است.

اجاره آپارتمان در مرزداران

در اینجا به برخی از مسیرهای دسترسی به محله مرزداران اشاره می‌کنیم:

بزرگراه‌ها

بزرگراه همت: این بزرگراه در شمال محله مرزداران قرار دارد و امکان دسترسی به سایر مناطق شمالی و شمال غربی تهران را فراهم می‌کند.

بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری: این بزرگراه در شرق محله مرزداران واقع شده و امکان دسترسی به مناطق شرقی تهران را می‌دهد.

خیابان‌ها و بلوارها

بلوار مرزداران: این بلوار اصلی از میان محله مرزداران عبور می‌کند و به خیابان‌های اصلی دیگر این محله متصل می‌شود.

بلوار جلال آل احمد: این بلوار در جنوب محله مرزداران قرار دارد و امکان دسترسی به مناطق جنوبی و جنوب غربی تهران را فراهم می‌کند.

حمل و نقل عمومی

اتوبوس‌ها و تاکسی‌های خطی: اتوبوس‌ها و تاکسی‌های خطی با مسیرهای مختلف از این محله عبور می‌کنند و امکان دسترسی به سایر مناطق شهر را فراهم می‌کنند.

 

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرزداران تهران

دسترسی به محله مرزداران تهران از طریق چند ایستگاه مترو امکان‌پذیر است. ایستگاه‌های متروی مرزداران، یادگار امام و متروی پردیسان از جمله ایستگاه‌هایی هستند که در نزدیکی این محله واقع شده‌اند. این ایستگاه‌ها به ترتیب در خطوط ۶ و ۴ متروی تهران قرار دارند و افراد می‌توانند از طریق این ایستگاه‌ها به محله مرزداران دسترسی پیدا کنند.

اجاره آپارتمان در مرزداران

امکانات محله مرزداران تهران

قیمت اجاره خانه در مرزداران نیز به نسبت مناطق دیگر و محلات همسایه، بالاتر است.  وجود مراکز خرید همواره بزرگترین مزیت هر محله محسوب می‌شود. در محله مرزداران، مراکز خرید بزرگ پر از فروشگاه‌های معتبر وجود دارد.

مرکز خرید پردیسان در انتهای خیابان سپهر در بلوار مرزداران، مجتمع تجاری الوند در خیابان شهید ابراهیمی، از مهمترین مراکز خرید در این محله محسوب می‌شوند.

اجاره آپارتمان در مرزداران

والدین همیشه در انتخاب محل سکونت و یا سرمایه‌گذاری برای خرید، به آینده فرزندان خود فکر می کنند. اینکه امکانات رفاهی، آموزشی و فرهنگی در محل زندگی افراد کافی باشد، مزیت مهمی به شمار می‌آید. در مرزداران تهران دو سرای محله وجود دارد:

  • سرای محله مرزداران شرقی واقع در بزرگراه جلال آل احمد، بعد از پل آزمایش، جنب بلوار جانبازان
  • سرای محله مرزداران غربی واقع در بلوار اشرفی اصفهانی، بالاتر از چهارراه مرزداران، کوچه بی نظیر

این سرا های محله از نظر آموزش شهروندان این منطقه، نقش بسزایی دارند. با برگزاری انواع کلاس های آموزش موسیقی، زبان انگلیسی، ترکی استانبولی، هنر، نقاشی، آشپزی، ورزشی و غیره در طول سال و به خصوص در تابستان که اوقات فراغت بچه ها بیشتر است، نیاز آموزشی خانواده را برطرف می کند.

مراکز آموزشی معتبر، از جمله موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علمی کاربری آیین زندگی در محله مرزداران، تردد فرهنگیان و دانشجویان را در این منطقه بیشتر کرده است.

مجتمع فرهنگی مرزداران و کتابخانه عمومی مرزداران نیز از امکان فرهنگی مرزداران تهران هستند.

مسجد امیرالمومنین یکی از بزرگترین امکان مذهبی در محله مرزداران است که برای اقامه نماز و برگزاری مراسم ترحیم، پذیرای نمازگزاران است.

اگر قصد رهن و اجاره آپارتمان در مرزداران تهران را دارید نزدیکی فضای سبز و پارک به محل سکونت شما، کیفیت زندگی تان را بالا می برد. پارک جنگلی پردیسان، بوستان شهرک هما، بوستان کریمی، پارک سیمرغ، و پارک گل ها این امکان را برای شما فراهم می آورد.

تعداد کلمات مطلب: 1182

مطلب پیشنهادی:  محله سی متری جی کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

معرفی محله های تهران برای خرید آپارتمان + قیمت

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…