محله سی متری جی کجاست؟

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله جی به دلیل قیمت مناسبی که برای خرید خانه دارد، متقاضایان بسیاری قصد خرید آپارتمان در سی متری جی را دارند؛ از همین رو ما در این گزارش اقدام به بررسی قیمت مسکن در این محله کرده‌ایم.
خرید آپارتمان در سی متری جی

اگر قصد خرید آپارتمان در سی متری جی را دارید تا انتها با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید تا شما را بیشتر با این محله قدیمی آشنا کنیم.

محله سی متری جی در غرب پایتخت و در منطقه 10 شهرداری تهران واقع شده است که از غرب به بزرگراه آیت الله سعیدی و از شرق به خیابان شهید سبحانی محدود می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این محله، دسترسی راحت و آسان به حمل و نقل عمومی از جمله متر و تاکسی و خطوط بی آر تی است.

اما یکی از معایب این محله که می‌توان به آن اشاره کرده آلودگی هوا و آلودگی صوتی در آن است. این محله به دلیل نزدیکی به میدان آزادی همواره از آلودی هوا رنج می‌برد و با توجه به نزدیکی که به فرودگاه مهرآباد دارد همواره صدا هواپیماها اهالی این محله را رنج می‌دهد.

خرید آپارتمان در سی متری جی

اما در هر صورت این محله دارای ویژگی‌های خوب برای اینکه گزینه انتخاب برخی از مردم برای سکونت باشد را دارد. یکی از این ویژگی‌های خوب این محله دسترسی راحت به امکانات رفاهی و شهری در این محله است.

بررسی قیمت مسکن در محله جی

اگر قصد خرید آپارتمان در سی متری جی را دارید بد نیست که بدانید یکی از مزایای این محله، متوسط پایین قیمت مسکن و یافتن خانه با متراژهای کم است که باعث می‌شود افرادی که بودجه محدودی دارند، بتوانند در این محله اقدام به خرید خانه کنند.

مطلب پیشنهادی:  خرید ملک در قلهک

شما در این محله با بودجه زیر یک میلیارد تومان می‌توانید اقدام به خرید یک واحد مسکونی بین 45 تا 50 متر با عمر بنای بالا، کنید.

نام محله متراژ عمر بنا قیمت کل
سی متری جی 53 18 سال 755 میلیون تومان
سی متری جی 69 10سال  1.45 میلیارد تومان
سی متری جی 58 13سال 980 میلیون تومان
سی متری جی 63 15سال 1.27 میلیارد تومان
سی متری جی 40 15سال 725 میلیون تومان

نقشه محله سی متری جی

در تصویر زیر، محله سی متری جی و خیابان های اطراف آن نمایش داده شده است.

یک نظر

  1. […] آپارتمان در محله سی متری جی را دارید، ما در این مقاله «آشنایی با محله سی متری جی» شما را بیشتر با این محله آشنا خواهیم […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…