چرا برای خرید آپارتمان در شهران باید اقدام کرد؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بر اساس اظهارات افراد قدیمی، این محله در گذشته «آب پیک» نام داشته است. به مرور زمان تغییر نام یافته و شهران نامگذاری شده است. شهران داری شهرسازی مدرن می‌باشد به طوری که خیابان‌های عریض و خانه‌های نوساز که این امر باعث بالا رفت خرید آپارتمان در شهران شده است.
خرید آپارتمان در شهران

به گزارش «مجله ملکی دلتا» شهران محله‌ای‌ در شمال غرب و در منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد. این منطقه یکی از بهترین محله‌ها در بخش شمال غرب به شمار می‌رود. بنابراین خرید آپارتمان در شهران یکی از بهترین گزینه‌ها است. این محله از شمال با پارک جنگلی کوهسار، از جنوب به بزرگراه شهید همت، از شرق با بزرگراه شهید باکری و از غرب با بلوار کوهسار مجاورت دارد. شهران به دلیل پارک جنگلی کوهسار که در دامنه جنوبی رشته کوه های البرز است‌ دارای آب‌ و هوای بسیار مناسبی می‌باشد که همین امر این محله را به  یکی از بهترین مناطق غرب تهران تبدیل کرده است.

محله شهران

از گذشته تا به امروز محله شهران

بر اساس اظهارات افراد قدیمی، این محله در گذشته «آب پیک» نام داشته است. به مرور زمان تغییر نام یافته و شهران نامگذاری شده است. شهران داری شهرسازی مدرن می‌باشد به طوری که خیابان‌های عریض و خانه‌های نوساز که این امر باعث بالا رفت خرید آپارتمان در شهران شده است. قبل از ساخت بزرگراه آبشناسان ، شهران به تنهایی یک محله به حساب می‌آمد ولی بعد از ساخت این بزرگراه، شهران به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد. پارک کوهسار واقع در شهران شمالی می‌باشد به همین دلیل آب و هوای مطلوب‌تری نسبت به شهران جنوبی دارد.

خرید آپارتمان در شهران شمالی

راه‌های ارتباطی با محله شهران

خیابان‌های اصلی شهران شمالی شامل عسگری، حاج آقا خیابانی، نیروگاه والوند می‌باشد. می‌توان این خیابان‌ها را جزو خیابان‌های اصلی شهران شمالی نام برد. خیابان کانون و مخابرات و برادران طوقانی هم جزو خیابان‌های اصلی شهران جنوبی هستند. مسیرهای اصلی محله شهران با بزرگراه همت بزرگراه باکری بزرگراه آبشناسان و بزرگراه نیایش مسیرهای‌ ارتباطی محله شهران با‌ سایر مناطق تهران است. در جنوب بزرگراه همت در بلوار شهران در حال حاضر ایستگاه مترویی در حال تاسیس است. اگر تمایل دارید با مترو به شهران بروید می­توانید از ایستگاه‌های صادقیه و ارم سبز استفاده کرده و از آنجا با تاکسی‌ها و اتوبوس‌هایی که تعبیه شده می‌توان به شهران رفت.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین قیمت آپارتمان در محله سوهانک تهران

خرید آپارتمان در شهران-راه‌های ارتباطی با محله شهران

 امکانات رفاهی و تفریحی محله شهران

یکی از شهرک‌های‌ واقع در این محله شهرک اوپی‌جی (شرکت نفت) می‌باشد که ‌واقع در شهران شمالی است. این شهرک یکی از شهرک‌های مهم این محله است. همچنین در این منطقه مجتمع پزشکان و مجتمع کوثر جزو مجتمع‌های نوساز و عالی شهران است. علاوه بر آن بوستان و پارک‌های عمومی متعددی در محله شهران وجود دارد که می‌توان بوستان شقايق، بوستان بهارآزادی، بوستان نغمه و پارك كوهسار نام برد. محله شهران به دلیل کوهستانی بودن و وزش‌های ‌بادهای ملایم برای ورزش‌هایی همچون پرواز با پاراگلایدر بسیار مناسب است.

خرید آپارتمان در شهران-امکانات رفاهی و تفریحی محله شهران

خرید آپارتمان در شهران

افرادی‌که به دنبال آسایش وآرامش و آب و هوای مطلوب در تهران هستند. محله شهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای سکونت است. همچنین به دلیل دسترسی‌های خوبی که این محله به بزرگراه‌های ‌اصلی تهران دارد؛ بنابراین تردد به این محله بسیار آسان است. اگر قصد خرید آپارتمان در شهران را دارید می‌توانید برای رصد واحدهای مختلف به سایت دلتا مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای خرید آپارتمان در جردن مطلب شرایط خرید آپارتمان در جردن، محله لاکچری نشین تهران را در سایت ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله دزاشیب و هرآنچه که از این محله باید بدانید+ جدول قیمت

آب‌وهوای بی‌نظیر محله دزاشیب و دسترسی راحتت و دور بودن از ترافیک همه ما را وسوسه می‌کند در…