بدون هزینه به جاهای دیدنی لندن سفر کنید + ویدیو

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چقدر با لندن، پایتخت مهم بریتانیا آشنایی دارید؟ جاهای دیدنی لندن از گذشته تا به ‌امروز را می‌شناسید؟ درباره چشم لندن تابه‌حال چیزی شنیده‌اید؟ با ما در این مقاله همراه باشید.

جاهای دیدنی لندن که از گذشته‌های دور تا به امروز در لیست پربازدیدترین مقاصد گردشگری دنیا جا دارند، هر ساله میزبان شمار زیادی گردشگر از سراسر دنیا هستند. این شهر در طول تاریخ فراز و نشیب‌های زیادی را به خود دیده و موقعیت جغرافیایی خاص آن باعث شده که همیشه در کانون توجه حکمرانان و قدرت‌طلبان قرار گیرد. به همین دلیل مملو از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان و حتی جاذبه‌های توریستی نوین و بسیار زیباست. اگر قصد سفرهای اروپایی در پاییز دلپذیر امسال را دارید، لندن می‌تواند پیشنهاد ایده‌آلی برای شما باشد. معمولا سفرهای اروپایی هزینه‌های زیاد و هنگفتی دارند؛ اما سفرهای مجازی بدون هزینه هستند. با دلتامگ می‌توانید سفرهای اروپایی بدون هزینه داشته باشید درحالی‌که بسیاری از شهرهای دنیا و جاذبه‌های زیبای آن‌ها را می‌بینید و می‌شناسید.

لندن

لندن یکی زیباترین شهرهای اروپایی و یکی از متمرکزترین جاذبه‌های فرهنگی جهان است که سال‌هاست به‌عنوان پایتخت انگلیس شناخته می‌شود. این شهر با داشتن بهترین مراکز تاریخی، هنری، سرگرمی، خرید و رستوران به شهری تبدیل شده که محال است در آن حوصله شما سر برود. این شهر با جذب بیست و هفت میلیون گردشگر در سال یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است.

اتاق های کاخ باکینگهام

کاخ باکینگهام از جاهای دیدنی لندن

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در سفر به لندن انجام دهید بازدید از گرین پارک و کاخ باکینگهام است. کاخ باکینگهام از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی لندن است که از سال 837 میلادی میزبان خانواده سلطنتی بوده است. بزرگ‌ترین باغ خصوصی در لندن متعلق به این باغ است و 775 اتاق در این کاخ وجود دارد.

رژه گارد سلطنتی و ملکه در مقابل کاخ و درون حیاط کاخ از نظر گردشگران جالب و دیدنی است. اگر قصد بازدید از این کاخ را دارید باید بدانید که تنها قسمتی از این کاخ برای بازدید عموم باز است و هیچ گردشگری اجازه ورود به سایر قسمت‌های کاخ را ندارد.

مطلب پیشنهادی:  طبیعت زیبا و بکر روستای رندان در نزدیکی تهران

رودخانه تیمز از مکان‌ها و تفریحات لندن

نیروی حیاتی شهر لندن در واقع رودخانه تیمز است؛ چراکه از قرن‌ها پیش باعث ورود صنعت به این شهر شده است. این رودخانه طولانی‌ترین رودخانه انگلیس است که به دریای شمال ختم می‌شود. اولین جوامع بشری در زمان پیش از باستان در اطراف این رودخانه و در این محل شکل گرفته است.

این رودخانه برای رومانی‌ها، پادشاهان انگلیس و همچنین در جنگ‌های جهانی اهمیت استراتژیک خاصی داشته است. حالا سال‌هاست که شرکت‌های زیادی آماده ارائه خدمات در طول این رودخانه هستند. مسیر این کشتی‌ها از مکان‌های دیدنی لندن نیز عبور می‌کند.

چشم لندن از جاهای دیدنی لندن در شب

یکی از عجایب لندن که بسیار نوین و مردن نیز هست، چشم لندن یا چرخ‌فلک هزار است. اگر به لندن سفر کنید و این جاذبه زیبا و نوین را نبینید سفر شما ناتمام می‌ماند. این چرخ‌وفلک غول‌آسا به‌پاس گرامیداشت جشن هزاره ساخته شده و در بالای آن می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیر و زیبایی از شهر لندن و زیبایی‌های شگفت‌انگیز این شهر تاریخی و کهن را ببینید.

چرخ و فلک چشک لندن

سخن پایانی

برج لندن و برج ساعت لندن یا بیگ بن، پل لندن یا تاور بریج و حتی اتوبوس‌های دوطبقه این شهر که مخصوص جابه‌جایی توریست‎‌ها هستند از دیگر جاهای دیدنی لندن محسوب می‌شوند. اتوبوس‌های دوطبقه تقریبا از تمامی جاذبه‌های تاریخی شهر عبور می‌کنند و برای سوار شدن به آن‌ها باید از 24 ساعت قبل بلیت رزرو کنید. اگر قصد سفرهای اروپایی در پاییز دلپذیر امسال را دارید بهتر است از جاهای دیدنی پاریس نیز بازدید کنید.

یک نظر

  1. بهار

    9 مهر 1402 در 7:05 ب.ظ

    دیدنی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

شهر گیلاس ایران کجاست؟

شهر گیلاس ایران کجاست؟ گیلاس یکی از میوه‌های تابستانی بسیار خوشمزه و خوش رنگ و لعاب است که…