قیمت رهن و اجاره آپارتمان در کرج | رهن کامل با 140 میلیون

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر تصمیم به اجاره خانه در کرج یا خرید یا حتی قصد سرمایه گذاری در این کلان شهر را دارید، در این مطلب به بررسی هرآنچه از امکانات و محله های کرج لازم است بدانید؛ میپردازیم.
اجاره آپارتمان در کرج

کرج یکی از شهرهای خوش آب و هوای دامنه البرز است. نزدیک بودن این شهر به تهران و همچنین آب و هوای مناسب آن سبب شده تا اشخاص زیادی برای خرید یا اجاره آپارتمان در کرج، این شهر را به تهران ترجیح دهند. با توجه به اینکه کرج به عنوان مهاجرپذیرترین شهر کشور شناخته می‌شود، اشخاص زیادی از این شهر خوش آب و هوا با نام «ایران کوچک» یاد می‌کنند.

اجاره آپارتمان در کرج

کرج کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

کرج مرکز استان البرز  و طبق آمار، چهارمین کلانشهر بزرگ کشور است. از نظر فاصله، کرج تنها 36 کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. از کرج بعد از تهران، به عنوان بزرگترین شهر پذیرای مهاجران ایرانی یاد می‌شود. فردیس، مشکین شهر، مهرشهر، گلشهر، حصارک، عظیمیه، جهانشهر، باغستان، بنفشه و منظریه، محمد شهر، از جمله‌ی مهمترین مناطق شهر کرج به حساب می‌آیند. شهر کرج، در کرانه غربی رود کرج و در امتداد دامنه رشته کوه البرز واقع شده و در تقسیمات شهری 11 منطقه دارد.

محله‌های مهم منطقه یک کرج که بیشتر تقاضاها برای خرید و اجاره آپارتمان در کرج را در برمی‌گیرد را در زیر نام بردیم:

  • عظیمیه
  • خلج آباد
  • خیابان بهار
  • خیابان برغان

اجاره آپارتمان در کرج

دسترسی به کرج

کرج به عنوان یکی از کلانشهرهای ایران یکی از مقاصد مهم رفت و آمد و همچنین یکی از پل‌های ارتباطی میان تهران و قزوین و استان مازندران است. درنتیجه مسیرهای ارتباطی متعددی به این شهر تاسیس شده اند که در این میان می‌توان به آزادراه تهران-کرج، جاده چالوس، جاده کرج-شهریار، جاده کرج-هشتگرد اشاره کرد.

متروی تهران یکی از آسان‌ترین راه‌های دسترسی به شهر کرج است. این مترو در خط ۵ متروی تهران قرار دارد و از طریق ایستگاه صادقیه می‌توان به آن دسترسی داشت. به دلیل دسترسی بسیار عالی این شهر به تهران، خرید و اجاره آپارتمان در کرج بسیار پررونق است.

همچنین از میدان آزادی تهران می‌توان به وسیله اتوبوس به فردیس کرج سفر کرد. تاکسی های خطی هم که از میدان آزادی به سمت کرج حرکت می‌کنند، برای رفت و آمد سریع تر مناسب هستند.

اگر قصد دارید با هواپیما به کرج سفر کنید، فرودگاه پیام کرج مقصد موردنظر شماست. از طریق این فرودگاه به راحتی می‌توانید از همه جای ایران به این شهر سفر کرد. همچنین این شهر پایانه‌های مسافربری متعددی دارد؛ که می‌توانید از هر جای ایران به راحتی با تهیه بلیط اتوبوس به این شهر سفر کنید. ایستگاه راه آهن کرج نیز در ۲ کیلومتری جنوب متروی کرج قرار دارد و دسترسی به این شهر توسط قطار را فراهم می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  جدیدترین قیمت خرید ملک در محله 17 شهریور تهران

مراکز درمانی این کلان شهر

مراکز بهداشتی و درمانی در بیشتر محله های کرج برای حفظ رفاه ساکنین محله‌ها ساخته شده‌اند. تعدادی از مهم‌ترین بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بزرگ کرج عبارت اند از:

درمانگاه های، پارس درمان، رجایی شهر، پارسیان، مرکزی مهرشهر، باغستان، حصارک. و واضح است که؛ در سراسر کرج کلینیک‌های مختلف تخصصی، دندانپزشکی، دامپزشکی، خدمات درمانی و زیبایی قرار دارند.برای خرید و اجاره آپارتمان در کرج، یکی از معیارهایی که امکان دارد در نظر بگیرید؛ نزدیکی به مراکز درمانی است.

مراکز تجاری و تفریحی کرج

مراکز خرید کرج شامل بازارهای قدیمی و پاساژهای مدرن با هدف رفع نیازهای فروشگاهی و تفریحی شهروندان و گردشگران فعالیت دارند. بسیاری از شما برای اجاره آپارتمان در کرج نزدیکی به مراکز خرید یا فروشگاه ها را در نظر میگیرید. از مهم‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید در کرج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  مرکز خرید ایران زمین (بازار شام سابق)
  2.  پاساژ آزادی
  3.  مرکز خرید پارسیان
  4.  مرکز خرید میلاد
  5.  مرکز خرید نیکا مال
  6.  مرکز خرید ملاصدرا
  7.  مرکز خرید گوهران
  8.  مرکز خرید چچلاس
  9. مرکز خرید یادمان
  10. مرکز خرید مهستان

برای تماشای مکان‌های دیدنی کرج در طبیعت بهتر است در ماه‌های بهار به این شهر سفر کنید. تعدادی از مکان‌های تاریخی و زیبای کلان شهر کرج به شرح زیر است.

  • بام کرج
  • باغ گل کرج
  • باغ سیب مهرشهر کرج
  • باغ فاتح کرج
  • تپه باستانی آق تپه
  • پل دختر کرج
  • تپه باستانی دشت بهشت کرج
  • اولین کارخانه ذوب آهن ایران

قیمت اجاره آپارتمان در کرج

همانطور که میدانید کرج به عنوان کلان شهر  با داشتن 11 منطقه؛ رنج قیمتی وسیعی را دربرمی‌گیرد. برای آشنایی شما با قیمت اجاره آپارتمان در کرج چند نمونه برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم.

محله

متراژ(متر) ودیعه(تومان)

اجاره(تومان)

مهرشهر

240 2,000,000,000

50,000,000

جهانشهر

200 12,000,000,000

18,000,000

حصارک

65 140,000,000

_

تعداد کلمات مطلب: 685

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معرفی محله ها

همچنین بخوانید

محله سردار جنگل تهران، دنج و خوش آب و هوا برای زندگی + نمونه آگهی

بسیاری از افراد هنگام خرید ملک مهم‌ترین معیار برای آن‌ها سکوت و آرامش محله است؛ در پایتخت …