عطرهای مناسب یک قرار عاشقانه

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عطر زدن یکی از کارهای مهمی است که افراد هنگام رفتن به یک قرار مهم باید انجام دهند. قدمت استفاده از عطر به زمان‌های قدیم برمی‌گردد؛ زمانی که افراد با انواع عطرها نامه‌های عاشقانه‌ خود را خوشبو می‌ساختند.
عطرهای مناسب

شناخت عطرهای مناسب یک قرار عاشقانه به شما کمک می‌کند بدون اتلاف وقت، خودتان را آماده کنید. عطرها در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارند. تقریباً اکثر محصولاتی که استفاده می‌کنیم، مانند انواع شامپوها، صابون‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و چیزهای مهم‌تری مانند عطر و ادکلن معطر هستند و برای خوشبو کردن بدن ما به کار می‌روند؛ بنابراین عطرها در قرارهای عاشقانه اهمیت بسیار بالایی دارند. همراه دلتامگ باشید.

شناخت عطرهای مناسب یک قرار عاشقانه

یک رایحه خوش باعث می‌شود یک تصویر زیبا از شما در ذهن طرف مقابلتان نقش ببندد و لب به تعریف و تمجید از شما بگشاید. مورد تعریف قرارگرفتن در یک قرار عاشقانه نیز به شما اعتماد به نفس داده و به جذابیت بیشتر شما کمک می‌کند اما یک عطر مناسب برای چنین قرارهایی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در ادامه به ویژگی‌ها و مواردی که هنگام عطر زدن باید به آن‌ها توجه کنید، می‌پردازیم.

عطر درستی را انتخاب کنید

ازآنجایی‌که همه دوست داریم در یک قرار عاشقانه به کسی که دوستش داریم نزدیک باشیم، باید مطمئن باشیم که از عطرهای مناسب یک قرار عاشقانه استفاده کرده‌ایم و عطرمان درست همان چیزی است که باید باشد. در این شرایط عطرمان نباید زیاد تند باشد.

از طرف دیگر اگر به یک قرار صبحانه یا ناهار دعوت شدید، بهتر است از عطرهایی استفاده کنید که رایحه و بوی لطیفی مثل رایحه گل و شکوفه‌های مرکبات دارند. این نوع عطرها برای قرار عاشقانه در روز، شخصیت زنانه و جذاب شما را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهند.

همچنین ترکیب رایحه وانیل و چوب صندل نیز می‌تواند برای این روزهای به‌یادماندنی یک گزینه عالی باشد. شما می‌توانید از عطرهایی که این رایحه را داشته یا دیگر محصولات خوشبوکننده با چنین رایحه‌ای استفاده کنید. برای مثال استفاده از لوسیون بدن که رایحه وانیل و چوب صندل دارند گزینه بسیار مناسبی است که قبل از قرارتان از آن استفاده کنید تا یک رایحه دلپذیر و جذاب را از خودتان ساطع کنید.

عطر درستی را انتخاب کنید

هرچه مقدار عطر کمتر، بهتر!

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید آن است که هرگز نباید با عطرتان حتی عطری که به آن علاقه بسیاری دارید، دوش بگیرید! بیش از اندازه عطر زدن دقیقاً با انتخاب یک عطر اشتباه برابر است.

مطلب پیشنهادی:  چند کاربرد کانسیلر که کسی به شما نمی‌گوید

همیشه برای عطر زدن در همه مراسم‌ها به قانون 2 پاف اعتقاد داشته باشید. عطرهای مناسب برای قرارهای عاشقانه باید روی گردن، قفسه سینه، پشت گردن و شکم اسپری شود؛ اما برای هر قسمت تنها دو پاف از عطر کافی است. این مقدار تا چندین ساعت برای شما ماندگار خواهد بود.

به جز عطرهای مناسب قرار عاشقانه از سایر محصولات معطر استفاده نکنید

زمانی که به طور هم‌زمان از چند محصول معطر مانند اسپری، ادکلن، بادی اسپلش، دئودورانت و … استفاده می‌کنید، رایحه اصلی شما تحت‌تأثیر این محصولات قرار می‌گیرد.

قبل از قرارتان سعی کنید از محصولاتی که دارای رایحه مشابه هستند، استفاده کرده یا ترجیحاً از مصرف هم‌زمان همه آن‌ها خودداری کنید.

ترکیب عطرها و رایحه‌های مختلف با هم می‌تواند منجر به بوی ناخوشایندی شود؛ بنابراین وقتی برای قرارتان آماده می‌شوید، از محصولات مراقبت از پوست غیر معطر استفاده کنید تا رایحه عطر اصلی شما پخش شده و پارتنرتان را تحت‌تأثیر قرار دهد.

عطر را کجای بدن بزنیم؟

پشت و بالای گوش‌ها، داخل آرنج و روی مچ، زیر سینه و دور ناف، پشت زانو، ساق و مچ پا و همچنین لابه‌لای موها نقاط بسیار مهمی هستند که در ماندگاری عطر نیز نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

عطر را کجای بدن بزنیم؟

عطرهای مناسب یک قرارهای عاشقانه کدام هستند؟

عطرهای مناسب این قرارها، عطرهایی با نت‌های چوبی، شرقی، وانیل، ترنج و نارنگی (به‌طورکلی مرکبات) هستند. البته بهترین عطرها به زمان قرار بستگی دارد.

تعداد کلمات مطلب: 590

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

این کرم‌های ضدآفتاب برای پوست شما معجزه است

استفاده از ضدآفتاب‌ های طبیعی می‌تواند به محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید کمک …