3 مدل شیرآلات لوکس که منزل شما را جذاب می‌کند!

2
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شیرآلات لوکس همان شیرآلات زیبا و با کیفیتی هستند که برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل خود به آن‌ها نیاز دارید. با ما همراه باشید تا این شیرآلات را بررسی کنیم.
شیرآلات لوکس

انتخاب شیرآلات لوکس مناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرید. البته گاهی این آیتم فراموش می‌شود و نتیجه این فراموشی دکوراسیونی ناهماهنگ و نازیبا خواهد بود. اگر شما هم به جزییات دکوراسیون داخلی منزل خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید منزل بسیار جذابی داشته باشید با ما همراه شوید.

شیر آلات لوکس چه نوع شیرآلاتی هستند؟

در وهله اول بهتر است بدانیم به کدام شیرآلات لوکس گفته می‌شود. آیا منظور از این عبارت خرید شیرآلات گران قیمت است؟ کلمه لوکس در این عبارت به معنای تجملی نیست و منظور از آن شیرآلاتی است که با علم روز دنیا ساخته شده اند که کیفیت بالایی دارند. این شیرآلات کیفیت بسیار بالایی دارند بنابراین اصلا دور از ذهن نیست که کمی گران باشند. شیرآلات بهداشتی لوکس تنوع بسیار زیادی دارند و به سادگی تمامی نیازهای شما را رفع می‌کنند. هدف از تولید این شیرآلات، زیبایی و افزایش رضایت کاربران است و برای ساخت آن‌ها از فناوری‌های روز و جدید استفاده می‌شود.

شیرآلات لوکس اهرمی

انواع شیرآلات لاکچری و مدرن

شیرآلات لوکس انواع مختلفی دارند و اگر شما عزیزان آن‌ها را بشناسید بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از آن‌ها را خریداری کنید. در هر صورت باید به یاد داشته باشید که نیازهای خود را در نظر بگیرید و مدلی را انتخاب کنید که هم این نیازها را رفع کند و هم با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. انواع این شیرآلات را در ادامه آورده‌ایم:

شیرآلات با اهرم

این نوع شیرآلات لوکس، کاربرد زیادی دارند و بسته به نوع طراحی ظاهری آن‌ها با هر دکوراسیونی سازگار می‌شوند. شیرآلات اهرمی برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مناسب هستند. در ساخت معمول آن‌ها با کشیدن اهرم به سمت خودتان جریان آب برقرار می‌شود و با چرخاندن آن به طرفین می‌توانید دمای آب را تنظیم کنید.

شیرآلات لوکس چشمی

شیرآلات چشمی

در زمان‌های کمی گذشته، شیرآلات چشمی صحن قدس حرم امام رضا بسیار معروف بود. امروزه اما، این شیرآلات لوکس را می‌توانیم برای منزل هم خریداری کتیم. این شیرآلات استفاده بسیار راحتی دارند و بیشتر برای صرفه جویی در مصرف آب طراحی و تولید شده اند. در زیر این شیرآلات یک حسگر نوری قرار دارد که به ایجاد سایه حساس است و با احساس سایه دست و قطع شدن میزان نور، جریان آب را وصل می‌کند. این نوع شیرآلات با برق و باتری کار می‌کنند و نوعی شیرآلات هوشمند محسوب می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:  ایده‌های شاد و فانتزی برای تزیین اتاق کودک

شیرآلات فشاری

این شیرآلات هم زیبا هستند و هم آب را با سرعت بالا به جریات در می‌آورند. تنها کافی است یک دکمه را فشار دهید تا آب با سرعت بالا به حرکت درآید و همان دکمه را فشار دهید تا جریان آب قطع شود. شیرآلات لاکچری فشاری بیشتر برای دکوراسیون‌های مدرن و ساده مناسب اند.

مزایا و معایب خرید شیرآلات لوکس

شیرآلات لوکس و لاکچری طرف‌داران بسیار زیادی دارند و بسیار منحصر به فرد هستند. خرید این مدل شیرآلات مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مزایا

  • کیفیت بسیار بالایی که دارند و با استانداردهای روز دنیا ساخته شده‌اند.
  • در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنند.
  • ظاهر بسیار زیبایی دارند و منزل شما را جذاب می‌کنند.
  • مدل‌های متنوعی دارندو به راحتی می‌توان آن‌ها را با سبک دکوراسیون هماهنگ کرد.

معایب

  • این شیرالات گران هستند.
  • به درد آپارتمان‌های لوکس و لاکچری می‌خورند.

نکات مهم برای خرید شیرالات مدرن و لوکس

حالا که با مفهوم شیرآلات لوکس آشنا شدید، بیایید چند نکته درباره خرید این شیرالات به شما بگوییم. با رعایت این نکات شما خرید مطمئنی خواهید داشت و از آن پشیمان نخواهید شد.

  • ابتدا بودجه خرید را کنار بگذارید و متناسب با آن بهترین مدلی که می‌شود را انتخاب کنید.
  • رنگ، مدل و کیفیت شیرآلات را بررسی کنید تا با دکوراسیون و طراحی داخلی هماهنگ باشند.
  • هنگام خرید حتما دقت کنید که شیرآلات خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد.

 

سخن آخر

در این نوشتار برای شما عزیزان گفتیم که شیرآلات لوکس چه نوع شیرآلاتی هستند و برای خرید آن‌ها چه نکاتی را باید رعایت کنید. این شیرآلات با کیفیت خانه شما را جذاب می‌کنند و باعث صرفه جویی در مصرف آب هم خواهند بود. آیا شما هم تجربه و توصیه‌ای در این زمینه برای خرید شیرآلات مدرن دارید؟ خوشحال می‌شویم اگر آن‌ها را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

تعداد کلمات مطلب: 696

2 دیدگاه

  1. وهاب

    14 شهریور 1402 در 2:58 ب.ظ

    دلم نمیخاست نظر بدمت ولی خب یچیزی نظرمو واقعا جلب کرد
    وقتی ک دمیا جوری شده ک همه از سود فقط حرف میزنند
    شما با صراحت اومدی میگی معایبش هم این چیزاس

    و این بهترین نکته س درمورد سایتتون
    امیدوارم همینجوری با صداقت پیش برین و خدا پشت پناهتون باشه
    پرسود باشید و استوار

    پاسخ

    • نگین آشناگر

      16 شهریور 1402 در 12:05 ب.ظ

      ممنون دوست عزیز از همراهی شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

پیشگیری از زوال عقل با خوردن این 5 میوه خوشمزه

برخی از میوه‌ها به دلیل داشتن مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌توانند به پیشگیری از زوال عقل…