با این طراحی ناخن به استقبال پاییز بروید+ویدیو

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با نزدیک شدن به فصل پاییز باید با ترندهای این فصل نیز آشنا شویم. یکی از این ترندها که برای خانم‌ها بسیار جذاب بوده، طراحی پاییزی ناخن است.

در چند سال اخیر، محبوبیت طراحی ناخن به حدی زیاد شده است که به یکی از خدمات ثابت سالن‌های زیبایی تبدیل شده است. به هر یک از صفحات مجازی اگر سر بزنید، با چند پست در مورد ترندهای طرح ناخن روبه‌رو می‌شوید. صنعت مد و زیبایی با شروع تغییر فصل و نزدیک‌شدن به مناسبت‌های خاص ترندهای جدیدی را ارائه می‌کند. همراه دلتامگ باشید.

طراحی ناخن مخصوص فصل پاییز

برای این طراحی در ابتدا احتیاج به شابلون‌های طرح برگ داریم. این شابلون‌ها را روی یک برگه بگذارید. حالا از ترکیب رنگ‌هایی مثل گلبهی، نارنجی و زرد استفاده کنید تا حس برگ‌های پاییزی را به شما بدهد.

این لاک‌ها را روی یک سطح صاف با هم ترکیب کنید و در نهایت روی شابلون‌ها بزنید. سپس اقدام به جداکردن هر یک از این برگ‌ها روی شابلون کنید. در این مرحله باید از یک لاک سفید روی ناخن‌های خود بزنید تا برگ‌ها خودشان را روی آن لاک نشان دهند و سپس هر یک از برگ‌ها را روی ناخنتان بزنید.

در آخر از یک برق ناخن برای زیبایی بیشتر ناخنتان استفاده کنید. نکته مهم آن است که شما می‌توانید فقط دو تا از ناخن‌هایتان را طراحی کنید و سایر ناخن‌ها را لاک اکلیلی یا ساده بزنید.

با پرطرف‌دارترین ترندهای طراحی ناخن پاییزی آشنا شوید

احتمالاً شما هم بی‌صبرانه منتظر رونمایی از جذاب‌ترین انواع طرح ناخن پاییزی و آموزش اجرای آن‌ها هستید.

فرنچ ایمو

برای فرنچ ناخن کلاسیک و طرح قدیمی یک خط ظریف سفید را باید بالای ناخن بکشید؛ اما پاییز امسال مدل بسیار جدیدی از فرنچ به نام ایمو فرنچ مد شده است. در این تکنیک به‌جای استفاده از لاک سفید برای بالای ناخن باید از لاک مشکی ناخن خودتان را فرنچ کنید.

برای اجرای این مانیکور، می‌توانید مطابق دستور زیر عمل کنید:

  • برای شروع‌کردن این فرنچ در ابتدا باید از یک لاک زمینه با رنگ بژ یا نود استفاده کنید. شما می‌توانید باتوجه‌به تناژ پوستی و استایل پاییزی خودرنگ دلخواهتان را انتخاب کنید.
  • حالا باتوجه‌به حالت ناخن و بلندی آن، فرنچ ظریف یا پهن را انتخاب نمایید. اگر ناخن‌هایتان کوتاه و اشکی است، فرنچ کوتاه انتخاب بهتری است؛ اما اگر ناخن‌های بلند و مربعی‌شکل دارید، می‌توانید به سراغ فرنچ پهن بروید.
مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه کیک سیب و دارچین کافی‌شاپی بدون فر

پرطرف‌دارترین ترندهای طراحی ناخن پاییزی

طراحی ناخن با دیزاین ورق طلا

اگر علاقه به دیزاین‌های مجلل و باشکوه دارید، دیزاین لاک با ورقه طلا مخصوص شماست. در این تکنیک از ترکیب لاک و ورقه طلا استفاده می‌شود. ورق طلا، ورقه‌های بسیار ظریف و طلایی با جلوه متالیک هستند که در صنایع آرایشی مختلفی کاربرد دارند.

برای یادگیری دیزاین ناخن با ورق طلا، مراحل زیر دنبال نمایید:

  • قبل از شروع کار، بهتر است ورق طلای خود را آماده کنید. برای این کار، تکه کوچکی از ورقه را جدا نمایید و باتوجه‌به دیزاین موردنظرتان، آن را به قطعات کوچک‌تر تقسیم نمایید و در ظرف تمیزی قرار دهید. کنترل ورق طلا به‌خاطر ظرافت بالایی که دارد ممکن است کمی دشوار باشد. برای راحتی کار، می‌توانید از پنس یا موچین کمک بگیرید.
  • حالا تصمیم بگیرید که دوست دارید ورق طلای خود را با کدام رنگ لاک ترکیب نمایید. به‌علاوه، تعیین کنید که قرار است کدام یک از ناخن‌هایتان را با ورق طلا تزیین نمایید.
  • در ادامه برای طراحی ناخن، ناخن موردنظرتان را به طور کامل با لایه‌ای از لاک بپوشانید و اجازه دهید کمی خشک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

کفش کالج مردانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

کفش کالج مردانه از جمله کفش‌های راحت و شیک است که همه آقایان باید یکی از آن داشته باشند. ک…