بررسی 8 مدل بوفه چوبی برای دکوراسیون منزل

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بوفه چوبی یکی از المان‌هایی است که اگر با دکوراسیون هماهنگ باشد می‌تواند باعث زیبایی چند برابر خانه شود؛ اما اگر آن را اشتباه انتخاب کنید فقط باعث می‌شود خانه نامرتب و نازیبا دیده شود.
بوفه چوبی

 آیا دوست دارید مدل‌های جدید بوفه چوبی را بشناسید و مزایا و معایب هر کدام را بدانید؟ به نظر شما هنوز هم ویترین‌ها در دکوراسیون داخلی منزل جذابیت دارند؟ در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم 8 مدل از ترندترین مدل‌های بوفه را بررسی کنیم، مزایا و معایب هرکدام را بگوییم و ببینیم هر کدام برای کدام سبک دکوراسیون مناسب هستند. پس اگر شما هم طرف‌دار ویترین‌های چوبی در منزل هستید با ما همراه شوید.

 بوفه طرح ایتالیایی پایه‌دار

 این مدل بوفه چوبی معمولاً ابعاد کوچکی دارد و دورتادور آن شیشه‌ای است. در این مدل ویترین می‌توان ظرف‌های چینی دکوری و یا کریستالی قرار داد. از مزایای این مدل بوفه می‌توان به کوچک و جمع‌وجور بودن آن اشاره کرد. این مسئله باعث می‌شود که این مدل بوفه در خانه‌های کوچک هم نمای زیبایی داشته باشد. از معایب بوفه طرح ایتالیایی هم می‌توان به این اشاره کرد که دورتادور ویترین شیشه‌ای است و اصلاً برای خانه‌هایی که بچه کوچک در آن وجود دارد مناسب نیست. این مدل بوفه برای دکوراسیون های کلاسیک و حتی نئوکلاسیک مناسب است.

بوفه چوبی ایتالیایی

 بوفه چوبی طرح انگوری

 این مدل بوفه هم نوعی بوفه ایتالیایی است که روی چوب آن با طرح برجسته انگوری تزیین شده است و تنها فرقی که با بوفه ایتالیایی دارد همین تزیین روی چوب آن است. همچنین این بوفه معمولاً در دکوراسیون های نئوکلاسیک استفاده نمی‌شود.

 ویترین چوبی با طرح کلاسیک انگلیسی

 طرح‌های انگلیسی همیشه جذاب و لوکس هستند! بوفه چوبی کلاسیک انگلیسی هم از این قاعده مستثنی نیست و محبوبیت بسیار زیادی دارد. می‌توان گفت تنها عیب این طرح بوفه این است که کمی قیمت آن بالاست و یک ویترین تجملی و لوکس محسوب می‌شود. البته باتوجه‌به طرف‌داران بسیار زیادی که دارد طرح‌های غیراصلی با چوب‌های معمولی‌تر هم با این طرح تولید می‌شوند که قیمت مناسبی دارند. طرح بوفه انگلیسی در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و برای اکثر خانه‌ها مناسب است.

 بوفه چوبی با طرح گل‌های نقاشی شده

 این مدل بوفه به‌خصوص برای دکوراسیون های مدرن و سبک روستایی خیلی جذاب است. در مدل بوفه با گل نقاشی شده معمولاً در دو گوشه از چهارگوشه ویترین یک گل زیبا نقاشی می‌کنند که حالت مینیمال آن هم حفظ شود. می‌توان طرف‌های شیشه‌ای دکوری با طرح حیوانات یا ظرف‌های دکوری عتیقه را در این ویترین برای جلوه بیشتر قرار داد. یکی از معایب این طرح این است که نمی‌توان از آن برای دکوراسیون های کلاسیک استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی:  میز تلویزیون دیواری؛ ۶ مدل جدید و زیبا

 ویترین چوبی با اندازه کنسول

 این مدل از بوفه چوبی برای خانه‌های نقلی و کوچک مناسب است و باتوجه‌به طرح‌های متنوعی که برای این مدل بوفه تولید می‌شود می‌توان آن را در هر نوع دکوراسیونی جا داد.

 ویترین چوبی طرح مینیمال کتابخانه‌ای

 در دکوراسیون های مدرن و مینیمال این مدل جدید بوفه چوبی جایگاه ویژه‌ای دارد. ازآنجایی‌که در دکوراسیون مینیمال سادگی حرف اول را می‌زند، این بوفه مناسب‌ترین انتخاب است. می‌توان در آن هم کتاب قرار دارد، هم گلدان و هم المان‌های دکوری.

 در استفاده از این بوفه دست شما برای تزیین کاملاً باز است و می‌توانید آن را کاملاً باسلیقه خودتان بچینید. نگران نباشید هیچ‌چیز زیبایی این بوفه را از بین نمی‌برد.

بوفه چوبی جدید

 بوفه چوبی طرح استند

 این طرح هم یکی از طرح‌های مدرن و امروزی است که می‌تواند هم در دکوراسیون های کلاسیک و لوکس و هم در دکوراسیون های مدرن و مینیمال استفاده شود. یکی از معایب این طرح این است که هیچ شیشه‌ای ندارد و کودکان به تمام وسایلی که در آن قرار دارد به‌راحتی دسترسی دارند.

 ویترین چوبی – فلزی

 اگر از طرف‌داران دکوراسیون صنعتی در خانه هستید این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ویترین که بیشتر شبیه به یک قفسه است در کنار المان‌های دیگر دکوراسیون مدرن و صنعتی هماهنگ می‌شود و می‌توان دکوری های زیادی را مثل مجسمه‌های چوبی یا فلزی روی آن قرار داد.

 سخن آخر

 ممکن است گاهی به نظر برسد که استفاده از بوفه در دکوراسیون منزل دیگر جایگاهی ندارد، اما برعکس این وسیله هنوز هم یکی از وسایل جذاب و پرطرف‌دار در خانه به شمار می‌رود. البته باتوجه‌به تنوع سبک‌های طراحی داخلی و دکوراسیون منزل سبک و سیاق استفاده از بوفه هم تغییر کرده است و مدل‌های جدیدی از آن‌ها در بازار موجود است. در این مطلب 8 مدل جدید و جذاب بوفه چوبی را بررسی کردیم. امیدواریم که شما عزیزان از این ایده‌ها استفاده کنید و یا دست‌کم بتوانید از آن‌ها ایده بگیرید.

تعداد کلمات مطلب: 709

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

زیباترین مدل‌های کاغذ دیواری برای اتاق خواب کودک

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی یکی از راه‌های مؤثر برای تغییر فضا است. انتخاب م…