نگاهی به قیمت پنت هاوس های پایتخت

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما در این گزارش قصد داریم شما را با برخی از ویژگی‌های پنت هاوس های پایتخت آشنا و اقدام به بررسی قیمت این خانه‌ها در مناطق مختلف پایتخت کنیم.
قیمت پنت هاوس

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، قبل از بررسی قیمت پنت هاوس های پایتخت در ابتدا لازم است به طور خلاصه بگوییم که «پنت هاوس» چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

بسیاری پنت هاوس را به نگین انگشتری تشبیه می‌کنند که در طبقه آخر ساختمان‌ها ساخته می‌شود و از امکاناتی نظیر دید مناسب و تراس‌های بزرگ و روباز، استخر و جکوزی برخوردار هستند.

در واقع پنت‌ هاوس به طبقه‌ بالای ساختمان‌های بسیار بلند گفته می‌شود و معمولا در ساختمان‌های کمتر از ۱۰ طبقه معنایی ندارد. پنت ‌هاوس نمادی از زندگی لوکس، لوازم و وسایل شیک و امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده بالاست.

شما برای خرید یک پنت هاوس در پایتخت باید بالای 30 میلیارد تومان سرمایه داشته باشد؛ البته این حداقل سرمایه‌ای است که نیاز دارید، چرا که اگر به دنبال پنت هاوس های نوساز، بزرگ متراژ و با امکانات عالی هستید این رقم به چند برابر افزایش می‌یابد.

قیمت پنت هاوس

بررسی قیمت پنت هاوس

برای مثال شما با 30 میلیارد سرمایه می‌توانید صاحب یک پنت هاوس 190 متری در طبقه دوازدهم، با امکانات دو خواب مستر، 100 متر تراس، 400 متر لابی مبله، مجموعه آبی شامل (سونا- استخر-جکوزی)، سالن اجتماعات و … در محله زعفرانیه شوید.

یک پنت هاوس 700 متری نوساز در فرمانیه، 8 سال ساخت، با امکانات نظیر 120 متر تراس، ویو کامل تهران، چهار پارکینگ سندی، مجموعه آبی، سالن اجتماعات و سالن ورزشی، لابی من 24 ساعته، دو لاین آسانسور حدود متری 114 میلیون تومان آگهی شده است. شما برای خرید این ملک باید نزدیک به 80 میلیارد تومان سرمایه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  خرید متری مسکن در طول زمان با اوراق سلف

یک پنت هاوس 300 متری با یک سال ساخت در سعادت آباد، متری 150 میلیون تومان آگهی شده است. یک ملک دارای امکاناتی نظیر یک سویت مجزا، 4 خوابه، یک خواب رویال مستر، تراس بزرگ، چهار پارکینگ سندی، 200 متر روف گاردن، ویو عالی، عایق صوتی و حرارتی، لابی مجلل، سالن اجتماعات، سالن ورزش و بیلیارد، لابی من 24 ساعته و سرایدار مقیم و … است. شما برای خرید این ملک باید 45 میلیارد تومان نقدینگی داشته باشید.

شما اگر به دنبال خرید ملک هستید، می‌توانید به سایت ملکی دلتا مراجعه کنید و در آنجا ملک ایده آل و متناسب با بودجه خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «خرید آپارتمان در لویزان چقدر سرمایه می‌خواهد؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…