خرید آپارتمان در لویزان چقدر سرمایه می‌خواهد؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قرار است در این گزارش یکی از محله‌های منطقه 4 تهران را برای خرید خانه به شما معرفی کنیم، پس تا انتها با مجله ملکی دلتا همراه باشید.
خرید آپارتمان در لویزان

محله‌ای که قرار است در این گزارش به شما معرفی کنیم «محله لویزان یا همان شیان» است. این محله آرام و جذاب را بیشتر مردم به سرسبزی و خیابان‌های خلوت آن می‌شناسند.

در طول سالیان اخیر ساخت‌وسازهای بسیاری در این محله انجام شده، اما همچنان بیشتر بافت خانه‌های این محله قدیمی است؛ اما اگر همین روال در ساخت و ساز پیش گرفته شود شاید تا 10 سال دیگر بافت این محله به طور کلی تغییر کند و دیگر از واحدهای قدیمی در این محله خبری نباشد.

این محله اغلب نیازهای شهرنشینی از جمله مراکز تفریحی، درمانی، آموزشی، رفاهی، مراکز خرید و … را داراست؛ اما اگر قصد خرید آپارتمان در لویزان را دارید باید بدانید که متوسط قیمت مسکن در این محله بالا است.

خرید آپارتمان در لویزان

بررسی قیمت مسکن

شما اگر به دنبال واحدهای نوساز هستید، باید بین 70 تا 80 میلیون تومان برای هر متر مربع نقدینگی داشته باشید؛ البته این قیمت ذکر شده به صورت میانگین است و بسته به متراژ، متریال به کار رفته، موقعیت جغرافیایی، نظر فروشنده و … می‌تواند کمتر و یا بیشتر باشد.

برای مثال یک واحد مسکونی 182 متری، نوساز، سه خوابه، طبقه پنجم، با امکانات (آسانسور- انباری – پارکینگ) متری 76 میلیون تومان قیمت گذاری شده است؛ از همین رو شما برای خرید این خانه باید 13 میلیارد و 650 میلیون تومان سرمایه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  تولید مسکن توسط متخصصان، سبب حفظ سرمایه‌های ملی می‌شود

اگر به دنبال خرید آپارتمان در لویزان هستید لازم است که بدانید شما با نقدینگی کمتر هم می‌توانید در این محله اقدام به خرید خانه کنید؛ در حال حاضر واحدهای مسکونی با سن بنای بالای 15 سال با نقدینگی بین 40 تا 50 میلیون تومان برای هر متر مربع، قابل خریداری است.

در حال حاضر یک واحد مسکونی 182 متری، سه خوابه، 16 سال ساخت، طبقه ششم، با امکانات (انباری – آسانسور- پارکینگ) متری 46 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است. شما برای خرید این خانه باید بالای 8 میلیارد و 300 میلیون تومان سرمایه داشته باشید.

مطالعه بیشتر: مطلب «چگونه سن یک ساختمان را تشخیص دهیم؟» را در مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…