لذت پایتخت‌نشینی با خرید آپارتمان در منطقه 22

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران در سال‌های اخیر به دلیل توسعه ساخت و ساز و امکانات شهری در این منطقه سیر صعودی به خود گرفته است.
منطقه 22 شهر تهران

سیر سرمایه‌گذاری در منطقه ۲۲ تهران طی سالیان اخیر بسیار صعودی بوده به طوری که امروزه به یکی از مهم‌ترین مناطق پایتخت تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد سرمایه‌گذاری و خرید آپارتمان در منطقه 22 را دارید تا انتهای این گزارش با «مجله ملکی دلتا» همراه باشید.

منطقه 22 تهران با مساحت حدود 6 هزار و 200 هکتاری در غرب تهران واقع شده است. این منطقه از شرق به منطقه 5 و از شمال به ارتفاعات البرز و از غرب به جنوب آزادراه تهران-کرج منتهی می‌شود.

این منطقه شامل شهرک‌هایی همچون شهرک چیتگر، شهرک کوهستان، زیبادشت پایین، پیکان‌شهر، دهکده المپیک، شهرک راه‌آهن، شهرک چشمه، شهرک صدرا (جهادگران)، شهرک لاله، زیبادشت بالا، شهرک امید، شهرک نمونه سپاه، شهرک شهاب، شهرک امیرکبیر، شهرک هوانیروز، شهرک باقری، شهرک کوثر، شهرک یاس، شهرک ساحل، شهرک آزادشهر، شهرک آتی شهر (وردآورد)، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک نسیم، شهرک نگین غرب، شهرک آسمان سپاه، شهرک شهید خرازی و شهرک اسکان سبز است.

بسیاری از مردم، این منطقه را به خوش آب و هوا بودن می‌شناسند که یکی از دلایل آن نیز نزدیکی به دریاچه چیتگر است که اغلب پایتخت‌نشینان برای یک بار هم شده از آن دیدن کرده‌اند.

خرید آپارتمان در منطقه 22

 

با سکونت در منطقه 22 نگران یک روز تعطیل خود نباشید

اگر اهل تفریح و گشت‌وگذار هستید، قطعاً منطقه 22 تهران یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای سکونت است. پارک آبشار، پارک چیتگر، دریاچه چیتگر، باغ گیاه‌شناسی، پارک آبی (اُ پارک)، پارک جنگی لتمان کن از جمله مراکز تفریحی زیبا و جذابی هستند که شما می‌توانید برای یک روز تعطیل به آنجا رفته و از دیدن آن لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین مراکز درمانی شهر ری را بشناسید

بسیاری از شما نیز حتماً عاشق خرید کردن از مراکز تجاری هستید؛ نگران نباشید شما در این منطقه می‌توانید به راحتی به بهترین مراکز تجاری در تهران دسترسی داشته باشید. حتماً نام «بام لند» را شنیده‌اید، یکی از بهترین مراکز تجاری در تهران که در منطقه 22 واقع شده است.

گزینه بعدی که قصد داریم به شما برای خرید در یک روز تعطیل پیشنهاد بدهیم، مرکز تجاری «ایران مال» است. این مرکز تجاری در محله شهرک راه آهن واقع شده است.

حمل‌ونقل عمومی این منطقه شرایط بسیار مطلوبی دارد. شما از مترو ورد آورد، چیتگر و ایران خودرو برای تردد به سایر مناطق پایتخت می‌توانید به راحتی استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: اگر قصد خرید آپارتمان در چیتگر را دارید، ما در این مقاله «خرید آپارتمان در چیتگر با آینده‌ای روشن» شما را بیشتر با این منطقه آشنا خواهیم کرد.

یک نظر

  1. […] آشنایی بیشتر با منطقه 22 تهران این مطلب «لذت پایتخت‌نشینی با خرید آپارتمان در منطقه 22» را […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…