محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

1
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌وهوای مطلوب، وجود امکانات رفاهی و تفریحی و ... متقاضیان بسیاری قصد خرید آپارتمان در کوی فراز را دارند.
خرید آپارتمان در کوی فراز

کوی فراز یکی از محله‌های گران قیمت پایتخت محسوب می‌شود که به سعادت‌آباد مجاورت دارد و در آن بسیاری از شخصیت‌های مهم ورزشی، سیاسی، هنری و … سکونت دارند.

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در کوی فراز هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.

خرید آپارتمان در تهران

محله کوی فراز کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

کوی فراز در شمال غرب و منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد و از محله  بوعلی عبور می‌کند به گونه‌‎ای که کوی فراز شهرک بوعلی به معابر مهمی چون بزرگراه یادگار امام، سعادت آباد، بیدار غربی و بیدار شرقی متصل می‌شود. به عبارت دیگر کوی فراز در تهران از شمال محله سعادت آباد و از جنوب به دامنه‌های البرز متصل می‌شود.

این محله از شمال به دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز، از جنوب به بزرگراه یادگار امام، از شرق به خیابان معدن و از غرب به شهرک بوعلی و میدان بوعلی منتهی می‌شود.

 

در این چند سال اخیر ساخت‌وسازهای بسیاری در محله کوی فراز انجام شده است؛ از همین رو شما با گذر از این محله اغلب با واحدهای مسکونی تازه ساخت مواجه خواهید شد. اغلب ساکنان این محله با توجه به اینکه قیمت خرید آپارتمان در کوی فراز بالاست، اقشار متوسط رو به بالای جامعه هستند.

خرید آپارتمان در کوی فراز

مهم‌ترین خیابان های محله  کوی فراز تهران

  •  خیابان ذبیحی
  • خیابان شهدای شرکت برق
  • خیابان فراز
  • خیابان ارغوان

دسترسی به محله کوی فراز تهران

یکی از مهم‌ترین مزایای این محله علاوه بر آب‌وهوای بسیار خوب، دسترسی راحت به سایر نقاط تهران است. بنابراین شما برای سکونت در این محله از این بابت دچار مشکل نمی‌شوید. بهترین مسیر دسترسی برای رفت‌وآمد به کوی فراز، بزرگراه یادگار امام  است. علاوه بر آن برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز می‌‎توانید از نزدیکترین ایستگاه مترو به کوی فراز که در خط 7 قرار دارد استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  مشتریان فعلی بازار مسکن چه کسانی هستند؟

مراکز درمانی محله

از آنجا که کوی فراز در مجاورت محله‌های سعادت آباد و شهرک بوعلی قرار گرفته در نتیجه از امکانات این محله‌ها نیز بهره‌مند می‌شود.

کلینیک شبانه روزی ساج و کلینیک درمان زخم دو مرکز پزشکی در سعادت آباد هستند و نزدیک کوی فراز .

مراکز تجاری، تفریحی محله کوی فراز

از بزرگترین مرکز خرید های نزدیک به کوی فراز عبارت اند از:

  • مرکز خرید اپال
  • مجتمع تجاری مارکیز
  • مرکز خرید کسری
  • مرکز خرید دیدار

بوستان پرواز و پارک ژوراسیک دو فضای سبز معروف تهران و مکان دیدنی نزدیک به کوی فراز هستند.

قیمت خرید آپارتمان در محله کوی فراز

با توجه به اینکه محله کوی فراز جزو مناطق بالاشهر تهران به شمار می‌آید، قیمت اجاره و خرید خانه در این محدوده بالا است. بافت این محله نوساز است و بیشتر ساختمان‌‌هایی که در این محدوده ساخته شده متراژ و مدرن هستند؛ البته خانه‌هایی با قدمت بالا هم در این محله زیاد به چشم می‌خورند. در زیر چند نمونه از قیمت خرید آپارتمان در کوی فراز را از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال)

قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

250

8

215,000,000

53,000,000,000

140

15

132,000,000

18,000,000,000

107

2

177,000,000

19,000,000,000

یک نظر

  1. […] مطالعه: مطلب «ویژگی محله کوی فراز برای خرید خانه» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…