با وسایل دور ریختنی منزل خود را تزیینی کنید

5
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ساختن یک وسیله خلاقانه در خانه همیشه جزو آن کارهایی است که اغلب افراد فکر می‌کنند سخت و زمان بر است.
دکوراسیون

با کمی صبر و ذوق می‌توانید یک وسیله جالب و خلاقانه در خانه خود داشته باشید. اگر شما هم به دنبال ساخت وسایل جالب و خلاقانه در منزل هستید حتما تا انتهای این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید.

وسایل جالب و خلاقانه در منزل

در اطراف همه ما وسایل معمولی فراوانی است که گاه از آن‌ها غافل می‌شویم. لازم است بدانید با کمی خلاقیت می‌توانید با همین وسایل معمولی اقدام به ساخت و تهیه وسایل کاربردی و مفید کنید.

خلاقیت با کمک سبد میوه

جعبه‌های میوه در نگاه اول غیر قابل مصرف به‌نظر می‌رسند در صورتی که با به خرج دادن کمی خلاقیت شما می‌توانید به کمک این وسایل ساده و دور ریختنی وسایلی زیبا و کاربردی را بسازید. یکی از انواع ایده‌های خلاقانه ساخت جاکفشی با جعبه میوه برای راهروی منزل است و شما می‌توانید بعد از ساخت جاکفشی آن را روی دیوار نصب کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین با کمک جعبه چوبی و سیم مسی می‌توانید کنسول زیبایی را برای راهروی ورودی منزل خود بسازید.

اگر تمایل دارید برای ساخت میز کنار مبلی از جعبه میوه استفاده کنید این کار ساده است و با رنگ زدن جعبه‌های میوه و نصب چهار پایه به جعبه میوه می‌توانید میز کنار مبلی ساده و در عین حال زیبایی را برای اتاق پذیرایی منزل خود بسازید. همچنین برای ساخت قفسه‌های دیواری می‌توان از جعبه میوه استفاده کرد و این جعبه‌ها را به یکدیگر وصل کرد و وسایل تزیینی و دکوری زیبایی را روی این قفسه‌ها قرار داد.

وسایل جالب و خلاقانه در منزل

ساخت پاتختی و قفسه‌ها از ایده های ساخت وسایل جالب و خلاقانه در منزل

ساخت پاتختی و قفسه‌ها برای اتاق خواب یکی دیگر از انواع ابتکار با جعبه میوه است. همچنین می‌توانید برای ساختن فریم تختخواب از جعبه‌های میوه استفاده کنید. برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای آشپزخانه بهتر است با کمک جعبه میوه محفظه‌ای قابل حمل برای وسایل و شیشه‌هایی که روی کابینت قرار می‌دهید بسازید و جعبه میوه را روی کانتر قرار دهید تا در صورت نیاز به وسایل به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با کمک جعبه میوه می‌توان قفسه‌هایی را ساخت سپس این قفسه‌ها را روی دیوار نصب کرد و از آن‌ها برای نگهداری شیشه‌های ادویه و ابزار مورد نیاز در فضای آشپزخانه استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی:  جمع کردن مو از روی فرش و موکت با 4 وسیله در دسترس

وسایل جالب و خلاقانه در منزل

تزیین کوزه با سکه

اگر می‌خواهید یک وسیله جالب برای دکوراسیون خود بسازید باید یک کوزه آماده کنید و آن را کاملا رنگ کنید. تعدادی سکه همسان را با چسب دور تا دور لایه بیرونی کوزه بچسبانید. چند دقیقه صبر کنید تا چسب اثر کند. می‌توانید آن را روی میز یا شلف اتاق خواب جای دهید.

تزیین کوزه با سکه

خلاقیت در ساخت و تهیه جاکفشی از ایده های ساخت وسایل جالب و خلاقانه در منزل

کفش ها از مواردی هستند که اغلب باعث شلوغی منزل و نامرتبی آن می شود. خصوصا برای خانم‌ها که تنوع بالایی در این زمینه دارند ایجاد وسیله‌ای برای جمع‌آوری کفش‌ها و کیف‌ها می‌تواند ایده مناسب و خوبی در منزل باشد. برای این کار می‌توانید از انواع چهارپایه یا نردبان استفاده کنید.

خلاقیت در ساخت و تهیه جاکفشی

5 دیدگاه

  1. ناشناس

    11 مرداد 1401 در 10:20 ب.ظ

  2. ناشناس

    12 مرداد 1401 در 11:14 ق.ظ

  3. ناشناس

    19 مرداد 1401 در 11:08 ق.ظ

  4. ناشناس

    22 مرداد 1401 در 4:23 ب.ظ

  5. ناشناس

    16 مهر 1401 در 2:51 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

چیدمان آشپزخانه سنتی ایرانی؛ آشپزخانه ای که زندگی در آن جریان دارد!

چگونه یک آشپزخانه سنتی ایرانی را چیدمان کنیم؟ در واقع برای چیدمان یک آشپزخانه ایرانی باید …