6 شیوه جالب برای دکوراسیون تراس خانه

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فکر می‌‌کنید برای دکوراسیون تراس خانه‌تان به هزینه‌های هنگفت و زیاد نیاز دارید؟ یا فکر می‌کنید دکوراسیون این بخش منزل کار بیهوده‌ای است؟ این مطلب برای شماست.
دکوراسیون تراس خانه

برای خانه‌های نقلی و کوچک امروزی وجد یک تراس یا بالکن مانند نعمتی دست‌نیافتنی است. دکوراسیون تراس خانه می‌تواند جذابیت منحصربه‌فردی به این نعمت دلربا بیفزاید. دلتامگ در این مطلب چند پیشنهاد عالی برای دکوراسیون این بخش از خانه دارد، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

چگونه دکوراسیون تراس خانه را زیبا کنیم؟

ایده‌های ساده و کم‌خرجی برای دکوراسیون تراس خانه وجود دارد. با تزیین و چیدمان این بخش خانه می‌توانید فضایی دنج و آرامش‌بخش برای خودتان در این روزهای شلوغ و پر استرس بسازید. بااین‌وجود دکوراسیون این قسمت خانه کاملا بستگی به سلیقه و نیازهای شخصی شما دارد. با توجه‌ به سلیقه و نیازهایتان می‌توانید از ایده‌ها و راهکارهای زیر برای طراحی و دکوراسیون تراس خانه خود استفاده کنید.

میز و صندلی چوبی

شیشه بالکن تاشو

یکی از امکاناتی که چند سالی است به بازارها آمده شیشه بالکن تاشو است. این شیشه‌ها به‌راحتی به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شوند و محاسن زیادی دارند. مثلا از آلودگی محیط جلوگیری می‌کنند یا با آن‌های می‌توانید هوای ورودی و خروجی خانه را کنترل کنید. حتی متراژ فضای داخلی خانه با استفاده از این تکنیک افزایش می‌یابد.

گلدان‌های زیبا

گیاهان همیشه زینت‌بخش خانه‌های ما بوده‌اند. گیاهان با داشتن گونه‌های متفاوت برای هر بخش از خانه قابل‌استفاده هستند. برای دکوراسیون تراس خانه می‌توانید از گیاهان نورپسند مانند شمعدانی و حسن‌یوسف استفاده کنید که بسیار زیبا هستند و گل‌های رنگارنگی دارند.

مطلب پیشنهادی:  ایده‌های کاربردی برای دکوراسیون خانه‌های کوچک ۶۰ متری

گل و گیاه

صندلی‌های چوبی

چوب هم یکی دیگر از وسایلی است که از دیرباز در خانه انسان‌ها جا خوش کرده و زیبایی دلنشینی به فضای خانه آدم‌ها می‌بخشد. لوازمی که با چوب ساخته می‌شوند، از زیباترین و بهترین لوازمی هستند که می‌توان برای دکوراسیون خانه استفاده کرد. با گذاشتن یک میز و دو صندلی چوبی کوچک در تراس خانه‌تان فضایی دلپذیر و آرامش‌بخش برای یک گپ دوستانه فراهم کنید.

دیوارکوب و زیورآلات دیواری

دیوارکوب‌ها می‌توانند زینت‌بخش دیوارهای ساده و بی‌روح خانه باشند. استفاده از دیوارکوب‌ها برای دیوار تراس می‌تواند فضا را روح‌بخش و زیبا کند.

پنل چوبی

باربیکیو

ساخت و ایجاد باربیکیو در گوشه دنج تراس می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای دکوراسیون تراس خانه باشد. باربیکیو این امکان را به شما می‌دهد که فضایی برای یک جمع دوستانه با پخت غذاهای لذیذ و خوشمزه داشته باشید.

سایه‌بان

برای محافظت از بالکن در برابر تابش زیاد آفتاب یا بادوباران بهتر است از پوشش یا سایه‌بان استفاده کنید. چترهای برزنتی می‌توانند گزینه مناسبی برای این مورد باشند.

تراس کوچک

پیشنهاد مطالعه: 8 ایده ارزان و کاربردی برای بلندتر نشان دادن سقف خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گام هایی ساده برای طراحی زیباترین کلوزت روم

زیباترین کمد لباس اتاقی است که هم کاربردی و هم شیک باشد. باید فضایی باشد که بتوانید به راح…