شیک ترین وسایل آشپزخانه برای جهیزیه کدامند؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن خانه‌ای زیبا و محصر به فرد، انتخاب اصولی وسایل بسیار اهمیت دارد؛ به همین منظور در این مطلب شیک‌ترین و پرکاربردترین وسایل آشپزخانه را به شما معرفی کرده‌ایم.
شیک ترین وسایل آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه است به همین دلیل قلب خانه نامیده می‌شود؛ بنابراین لازم است از لوازم آشپزخانه لوکس برای چیدمان آشپزخانه استفاده کنید. اگر قصد بازسازی آشپزخانه یا خرید جهیزیه عروس را دارید، برای آشنایی با شیک ترین وسایل آشپزخانه تا انتهای مطلب با دلتامگ همراه باشید.

شیک ترین وسایل آشپزخانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

برای داشتن آشپزخانه مدرن، انتخاب جدیدترین وسایل آشپزخانه بسیار مهم است و نیاز دارد یک‌سری اصول و قواعد خاص را رعایت کنید. برای مثال اگر سبک طراحی آشپزخانه شما مدرن است، سعی کنید هنگام خرید ظروف، از طرح‌های ساده استفاده کنید. نکته بعدی که توجه به آن بسیار مهم است، جنس و کیفیت است؛ برای مثال هنگام خرید ظروف استیل، جنسی را انتخاب کنید که از دوام بالایی برخوردار باشد و به راحتی زنگ نزند. در نهایت انتخاب رنگ برای خرید وسایل بسیار مهم است؛ چرا که رنگ انتخابی باید با سبک دکوراسیون شما هماهنگ باشد.

شیک ترین وسایل آشپزخانه

کاربردی‌­ترین وسایل آشپزخانه کدامند؟

اگر قصد تکمیل جهیزیه را دارید، ابتدا باید لیستی از جدیدترین وسایل آشپزخانه عروس تهیه کنید؛ با رعایت این موضوع علاوه بر صرفه جویی در زمان و نظم بخشیدن به کارها، می‌توانید وسایل ضروری آشپزخانه را تهیه کنید، بدون آنکه نیاز باشد هزینه زیادی بابت وسایل غیر ضروری بپردازید. در ادامه ما تعدادی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه را به شما معرفی می‌کنیم.

لوازم برقی آشپزخانه

انتخاب شیک ترین وسایل آشپزخانه برقی سخت‌تر از خرید باقی وسایل است؛ چرا که به نسبت دیگر وسایل گران هستند و نیاز به دقت بیشتری دارند. انتخاب بهترین مارک لوازم برقی آشپزخانه به شما در فرآیند آشپزی و آماده‌سازی بهتر غذاها کمک کنند. مهم‌ترین لوازم برقی برای آشپزخانه عبارتند از:

  • میکسر
  • آسیاب
  • فر
  • یخچال و فریزر
  • ماشین ظرفشویی

شیک ترین وسایل آشپزخانه

ظروف سرو و پذیرایی از شیک ترین وسایل آشپزخانه

ظروف سرو و پذیرایی جزو کاربردی ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌آیند؛ به شرط آنکه بتوانید مهم‌ترین آن‌ها را انتخاب نمایید. شیک ترین وسایل آشپزخانه عبارتند از:

سرویس ناهارخوری: سرویس ناهارخوری شامل بشقاب‌، کاسه‌، لیوان‌ و سایر ظروفی است که برای سرو و پذیرایی غذا و نوشیدنی‌ استفاده می‌شوند که در جنس‌های سرامیک، شیشه، استیل و یا ظروف پلاستیکی در بازار موجود است.

مطلب پیشنهادی:  تمیز کردن سرویس بهداشتی در کمترین زمان

ست چایی و قهوه‌سازی: ست‌های چایی و قهوه‌سازی شامل قوری، فنجان، کوزه، شکلاتی و سرویس‌های دیگری است که برای سرو نوشیدنی‌های چای و قهوه انتخاب مناسبی به شمار می‌آیند و چیدمان آشپزخانه شما را شیک و مدرن می‌کند.

شیرینی‌پزی : اگر علاقه‌مند به شیرینی‌پزی هستید، سرویس‌های خاصی برای سرو و ارائه شیرینی‌ها و شکلات‌های خلاقانه و شیک وجود دارد. این سرویس‌ها شامل سینی‌های شیرینی، قالب‌های چوبی، قلاب‌ها و ابزارهای دیگری است که به شما کمک می‌کند تا به زیباترین شکل ممکن هنر خود را به نمایش بگذارید.

شیک ترین وسایل آشپزخانه

جدیدترین مدل آبچکان از شیک ترین وسایل آشپزخانه

انتخاب آبچکان مناسب در زیبایی آشپزخانه اهمیت بسیاری دارد و جزو کاربردی ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌آید. یک آبچکان مناسب باید ویژگی‌هایی لازم را داشته باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید آبچکان به آن توجه داشت، کیفیت ساخت است. جنس آبچکان باید به گونه‌ای باشد وزن قابل توجهی را تحمل کند و در برابر عوامل محیطی مقاوم باشد. طراحی و زیبای آبچکان از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشت. امروزه آبچکان‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که می‌توانید متناسب با سبک آشپزخانه یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

شیک ترین وسایل آشپزخانه

انتخاب بهترین میز ناهارخوری مدرن

انتخاب میز ناهارخوری تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما در حالت کلی برای خرید شیک ترین وسایل آشپزخانه، نیاز است به چند نکته توجه داشته باشید. برای مثال میزی را انتخاب کنید که طراحی مدرن و جذابی داشته باشد و به راحتی با دکوراسیون داخلی خانه هماهنگ شود؛ بهتر است از میزهایی با خطوط ساده، ظریف و مینیمال استفاده کنید تا جذابیت فضا بیشتر شود.

پیشنهاد مطالعه: 4 نشانه که به شما می‌گوید هود مخفی بهتر است یا روکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان کلاسیک و داشتن منزلی شیک

چیدمان مبلمان کلاسیک می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود و به سلیقه شخصی، نوع فضا و تعداد…