جدیدترین مدل‌های صندلی برای اپن آشپزخانه

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب صندلی برای اپن آشپزخانه باید متناسب با نیازهای شما و هماهنگ با سبک دکوراسیون آشپزخانه باشد؛ برای آشنایی با جدیدترین مدل‌های صندلی با ما همراه باشید.
صندلی مناسب اپن آشپزخانه

از آنجا که امروزه بیشتر از جزیره، برای آشپزخانه استفاده می‌‌شود، انتخاب صندلی مناسب اپن آشپزخانه که بتواند تمام نیازهای ما را برطرف کند کار مشکلی است؛ چرا که باید از یک‌سری مزایا برخوردار باشد. برای آشنایی با بهترین صندلی اپن آشپزخانه، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

انواع صندلی مناسب اپن آشپزخانه

صندلی‌ دسته‌دار: صندلی‌های دسته‌دار برای اپن آشپزخانه یک انتخاب عالی هستند؛ چرا که از استحکام و سبکی خاصی برخوردارند و  به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید به راحتی آن را با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ کنید.

صندلی مناسب اپن آشپزخانه

صندلی‌ ساده: این مدل صندلی‌ برای اپن آشپزخانه نیز یک گزینه مناسب است که دارای طراحی ساده هستند و فضای کمی را اشغال می‌کنند و از سوی دیگر به راحتی با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می‌شوند؛ چرا که تنوع رنگ و جنس در این طرح‌ها بسیار زیاد است.

صندلی‌ چرخان: صندلی‌های چرخان برای اپن آشپزخانه یک انتخاب عالی به شمار می‌روند که با استفاده‌ از آن در محیط آشپزخانه، امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما به راحتی می‌توانید از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر در آشپزخانه بروید بدون اینکه بخواهید از روی صندلی بلند شوید.

نکات مهم قبل از خرید صندلی برای اپن آشپزخانه جدید

قبل از انتخاب صندلی مناسب اپن آشپزخانه، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت، صندلی اپن آشپزخانه را خریداری کنید. این نکات عبارتند از:

ارتفاع صندلی آشپزخانه

ارتفاع صندلی آشپزخانه باید منطبق با ارتفاع میز یا جزیره آشپزخانه باشد تا بتوانید به راحتی آن را تنظیم کنید. ارتفاع استاندار صندلی باید به شکلی باشد که پاهای شما روی زمین قرار بگیرند و زانوهای شما در زاویه 90 درجه باشد.

صندلی مناسب اپن آشپزخانه

توجه به عرض صندلی مناسب اپن آشپزخانه

قبل از توجه به عرض صندلی لازم است که ابعاد آشپزخانه را در نظر بگیرید و متناسب با آن خرید کنید. عرض صندلی برای اپن آشپزخانه نیز باید طوری انتخاب شود تا هنگام استفاده از آن راحت باشید.  اندازه صندلی باید به گونه‌ای باشد که فضای کافی برای نشستن داشته باشید؛ برخی از صندلی‌ها قابلیت تنظیم عرض دارند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که، عرض صندلی را به میزان دلخواه خود تنظیم کنید.

مطلب پیشنهادی:  هر آنچه که باید درباره عمارت خسروآباد سنندج بدانید

جنس صندلی‌ 

با توجه به اینکه فضای آشپزخانه مرطوب است و با چربی و مواد غذایی ارتباط دارد، بنابراین انتخاب صندلی با جنس خوب اهمیت بسیاری دارد. بیشترین جنس‌های صندلی که برای آشپزخانه انتخاب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد عبارتند از:

صندلی اپن آشپزخانه فلزی

صندلی‌های فلزی معمولاً تحمل وزن بالایی دارند و در برابر رطوبت، چربی و لکه‌ها بسیار مقاوم هستند. این ویژگی‌ باعث می‌شود که این مدل صندلی‌ها برای آشپزخانه طرفداران بسیاری داشته باشد. علاوه بر آن اگر سبک آشپزخانه مدرن است، این صندلی‌ها انتخاب مناسبی هستند و به راحتی با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می‌شوند.

صندلی اپن آشپزخانه چوبی

صندلی‌های چوبی برای جزیره آشپزخانه بسیار محبوب هستند؛ چرا که ظاهری طبیعی و گرم به آشپزخانه می‌بخشند. این مدل صندلی‌ها را می‌توان با بیشتر سبک‌های دکوراسیون، هماهنگ کرد؛ در صورتی که این مدل صندلی‌ها از ضخامت مناسبی برخوردار باشند، می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند.

صندلی مناسب اپن آشپزخانه

صندلی آشپزخانه پلاستیکی

اگر جزو افرادی هستید که علاقه بسیاری به جابه‌جایی وسایل دارید، انتخاب این مدل صندلی بسیار مناسب است؛ چرا که وزن کمی دارد و به راحتی جابه‌جا می‌شود. علاوه بر آن بسیاری از صندلی‌های پلاستیکی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. این امر به شما اجازه می‌دهد ارتفاع صندلی را مطابق با میز آشپزخانه یا نیازهای شخصی خود تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعه: جادوی فرش در چیدمان خانه را دست‌کم نگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان کلاسیک و داشتن منزلی شیک

چیدمان مبلمان کلاسیک می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود و به سلیقه شخصی، نوع فضا و تعداد…