با هر سطح درآمدی می توانید در محله شوش تهران آپارتمان بخرید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال خرید آپارتمان در محله‌ای با قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب هستید، محله شوش را فراموش نکنید.
خزید آپارتمان در شوش

بسیاری از ما دوست داریم در محله‌ای زندگی کنیم که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد خصوصا در محیطی مانند تهران در بسیاری از خیابان‌ها ترافیک سنگینی وجود دارد، بنابراین انتخاب خانه در محله‌ای که دسترسی خوبی دارد و شما راحت به محیط کار خود می‌رسید از اهمیت بالایی برخوردار است؛ شوش جزو آن دسته از محله‌هایی است که از امکانات بسیار خوبی برخوردار است؛ در این مطلب از دلتامگ با ما همراه باشید تا آخرین وضعیت از قیمت خرید آپارتمان در شوش را به شما نشان دهیم.

شوش تهران منطقه چند است؟

حله شوش در منطقه 15 شهرداری تهران واقع شده است. این محله یکی از محلات قدیمی تهران به شمار می‌رود، همچنین در گذشته مجاور دروازه غار و دروازه شاه عبدالعظیم قرار گرفته بود؛ این محله از سمت شمال به خیابان شوش و خیابان نیلی، از سمت غرب به میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، خیابان ری و خیابان صاحب جمع از سمت جنوب به خیابان هفده شهریور، خیابان رضاخانی و بلوار رجب‌نیا منتهی می‌شود. همچنین این محله در مجاورت محلاتی همچون باغ آذری، محله مولوی، محله کوثر، محله طیب، محله مظاهری و محله بیسیم قرار گرفته است.

خرید آپارتمان در محله شوش

بازار شوش کجاست؟

بازار شوش بزرگترین بازار بلور فروشان تهران و ایران است که در زمینه واردات و توزیع انواع بلور، چینی و لوازم آشپزخانه تخصص دارد. با تنوع بالایی از کالاهای تخصصی، به یکی از بهترین مراکز خرید تهران تبدیل شده است. جوانانی که قصد خرید جهیزیه دارند، به دلیل تنوع زیاد محصولات، مایحتاج خود را از این محل تأمین می‌کنند. بازار شوش در ضلع جنوبی میدان شوش قرار دارد و آدرس آن: تهران، میدان راه آهن، خیابان شوش، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام است.

خرید آپارتمان در شوش

دسترسی به محله شوش

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محله که باعث شده افراد بسیاری تمایل به خرید آپارتمان در شوش داشته باشند، دسترسی بسیار مناسب آن است؛ در صورتی که بخواهید از وسایل نقلیه عمومی برای تردد به این محله استفاده کنید، راحت‌ترین مسیر مترو ایستگاه شوش است و در حالی که بخواهید با اتومیبل به این محله تردد کنید، نزدیک‌ترین بزرگراه به این محله، بزرگراه بعثت است که به خیابان هفده شهریور متصل شده است.

مطلب پیشنهادی:  فرصت ویژه خرید آپارتمان در کوهک را از دست ندهید

خرید آپارتمان در شوش

بسیاری بر این باورند که برای خرید خانه در تهران لازم است که مبلغ زیادی پرداخت کنند؛ اما این باور تا حدودی اشتباه است؛ چرا که حله‌هایی در تهران وجود دارد که می‌توان با قیمت مناسب صاحب خانه شد؛ برای آگاهی از جدیدترین قیمت‌های خرید آپارتمان در شوش، جدول زیر را مشاهده کنید.

متراژ سن بناقیمت هر متر مربع(تومان)قیمت کل(تومان)
90 مترنوساز40,000,0003,600,000,000
68 متر6 سال ساخت47,059,0003,200,000,000
92 متر9 سال ساخت38,043,0003,500,000,000

اجاره آپارتمان در شوش

در صورتی که بودجه کافی برای خرید آپارتمان در شوش را ندارید، می‌توانید با مبلغی مناسب به جای اجاره خانه در محله‌های خارج از تهران، اقدام به اجاره آپارتمان در شوش کنید؛ در حال حاضر برای آگاهی از جدیدترین قیمت‌های رهن و اجاره در این منطقه، جدول زیر را مشاهده کنید.

متراژسن بناقیمت رهن(تومان)قیمت اجاره(تومان)
60 متر10 سال ساخت۳۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰---------------
75 متر4 سال ساخت۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰
100 متر1 سال ساخت400,000,0007,000,000

تعداد کلمات مطلب: 470

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله صادقیه تهران با دسترسی عالی برای سکونت

محله صادقیه جزو آن دسته از محله‌هایی است که از امکانات و دسترسی خوبی برخوردار است؛ اما بسی…