فرصت ویژه خرید آپارتمان در کوهک را از دست ندهید

0
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد سرمایه‌گذاری یا خرید خانه با قیمت مناسب را دارید، محله کوهک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مقاله هر آنچه که برای خرید آپارتمان در کوهک لازم است بدانید؛ آوردیم.
خرید آپارتمان در کوهک

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که غرب پایتخت را برای سکونت انتخاب کرده‌اید، محله کوهک تهران می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ چرا که زندگی در این محله می‌تواند مزایای بی‌شماری برای شما به همراه داشته باشد. اگر قصد خرید آپارتمان در کوهک را دارید، برای آشنایی بیشتر با این محله تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله کوهک تهران کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

کوهک یکی از بهترین محله‌ها در غرب تهران است که در منطقه 22 شهرداری قرار دارد و به عبارت دیگر به دلیل نزدیکی این محله به پارک چیتگر، جزو بهترین محله‌ها در شرق شهرک گلستان به شمار می‌آید. از مهم‌ترین مزایای این محله می‌توان به آب‌ و‌ هوای خوب آن اشاره کرد؛ این ویژگی برای افرادی که ساکن تهران هستند و از آلودگی هوا رنج می‌برند یا افرادی که قصد خرید آپارتمان در کوهک را دارند، بسیار حائز اهمیت است.

این محله یا همان بلوار کوهک ابتدا منطقه توسعه نیافته بود و در گذشته جزو منطقه 5 تهران به شمار می‌آمد؛ اما کم کم پس از گسترش شهر تهران از سمت غرب و شمال غرب و تاسیس پارک جنگلی چیتگر، به مرور زمان بر امکانات این محله اضافه شد و افراد بسیاری برای خرید خانه، خیابان کوهک تهران را انتخاب کردند.

خرید آپارتمان در کوهک

 دسترسی به محله کوهک تهران

با توجه به اینکه این محله به بزرگراه آزادگان و بزرگراه تهران-کرج دسترسی دارد، برای رفت و آمد با اتومبیل شخصی به کوهک دچار مشکل نمی‌شوید، علاوه بر آن اگر قصد دارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، نزدیکترین مترو به کوهک ایستگاه چیتگر است همچنین پایانه اتوبوسرانی چیتگر نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای تردد به این محله باشد. دسترسی بسیار خوب محله برای افرادی که قصد خرید آپارتمان در کوهک را دارند یک امتیاز است.

مطلب پیشنهادی:  با محله سهروردی بیشتر آشنا شوید

مراکز درمانی محله

درمانگاه شبانه روزی ولیعصر در محله کوهک قرار دارد. با توجه به همسایگی محله کوهک با چیتگر و مناطق دیگر، سایر درمانگاه های نزدیک شامل درمانگاه مجهز ارم، درمانگاه و دندانپزشکی حضرت قائم، درمانگاه شهرداری منطقه 22، مجتمع پزشکی خاتم‌الانبیا، درمانگاه گلستان غرب و درمانگاه پارسیا هستند.

مراکز تجاری و تفریحی کوهک

مهم‌ترین مجتمع‌های تجاری کوهک مرکز خرید طوبی، مجتمع تجاری خالدی و مجتمع تجاری-مسکونی پارسیس هستند. در نزدیکی کوهک می‌شود به مجتمع تجاری بام لند و مال مون اشاره کرد.

 قیمت خرید آپارتمان در کوهک تهران

مهم‌ترین معیار برای خرید آپارتمان در هر منطقه‌ای، انتخاب بهترین محله است، برای این امر نیاز است شما با محله‌ها آشنایی لازم را داشته باشید. با توجه به امکانات رفاهی بسیاری که در محله کوهک وجود دارد، شما متناسب با بودجه خود می‌توانید به راحتی در این محدوده آپارتمان مورد نظر خود را برای رهن و اجاره یا خرید پیدا کنید.

قیمت خانه در کوهک تهران مانند دیگر مناطق با توجه به متراژ و امکانات ساختمان تعیین می‌شود؛ اما در حال حاضر قیمت هر متر آپارتمان در بهترین منطقه کوهک، بین 11 تا 100 میلیون تومان متغیر است.

در زیر چند نمونه قیمت خرید آپارتمان در کوهک را از سایت ملکی دلتا را برایتان آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

50

نوساز 11,000,000

5,000,000,000

121

3 سال ساخت 91,000,000

11,000,000,000

100

نوساز 100,000,000

10,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…