با 3 میلیارد در محله جمال‌ زاده تهران صاحب خانه شوید

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله جمال زاده به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی بسیار خوبی به سایر مناطق تهران، یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید برای زندگی انتخاب کنید.
محله جمال زاده تهران

محله جمال زاده تهران جزو آن دسته از محله‌هایی است که از وسعت زیادی برخوردار است و به دو قسمت جمال زاده شمالی و جمال زاده جنوبی تقسیم شده است. موقعیت جغرافیایی این محله امکانی را به وجود آورده تا شما به بیشترین امکانات رفاهی دسترسی داشته باشید؛ در صورتی که قصد خرید آپارتمان در محله جمال‌زاده را دارید، برای آشنایی بیشتر با قیمت ملک در قسمت‌های شمالی و جنوبی آن، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

خرید آپارتمان در جمالزاده

جمال‌زاده شمالی منطقه چند تهران است؟

تاریخچه محله جمال زاده تهران به زمان پهلوی باز می‌‍گردد؛ نام این محله در ابتدا جمشید آباد بود که بعدها به افتخار محمدعلی جمال زاده مترجم و نویسنده معاصر ایرانی نام آن تغییر یافت؛ درآن زمان قسمت شمالی این محله را خیابان کریمخان کنونی و بلوار کشاورز تشکیل می‌داد. در دوران پهلوی ساخت و ساز در این محله به گونه‌ای بود که از شمال به امیرآباد و یوسف آباد، از جنوب به  خیابان عباس آباد، از شرق به ولیعصر و از غرب به  خیابان پهلوی منتهی می‌شد. اکنون با گسترش شهرنشینی محله جمال زاده شمالی در منطقه 6 شهرداری و محله جمال زاده جنوبی در منطقه 11 قرار دارد.

با توجه به اینکه قسمت جنوبی محله جمال زاده تهران از شمال به میدان انقلاب اسلامی، از جنوب به خیابان کارگر جنوبی و خیابان آذربایجان و از غرب به خیابان گلشن ختم می‌شود؛ بنابراین می‌توان گفت بیشتر مرکز شهر در این محدوده قرار دارد و رفت‌و آمد در آن  بیشتر از قسمت شمالی می‌باشد.

محله جمال زاده تهران

نحوه دسترسی به محله جمال زاده تهران

قبل از آنکه راحت‌ترین مسیرهای دسترسی به این محله را برای شما شرح دهیم، لازم به ذکر است که این محله در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و شما هر ساعت در روز که بخواهید نمی‌توانید با اتومبیل خود در محله جمال زاده تردد کنید؛ اما اگر قصد داشته باشید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، محله جمال زاده دارای 34 خط ایستگاه اتوبوسرانی و ایستگاه‌های تاکسی متعدد است؛ با توجه به اینکه محله جمال زاده ایستگاه مترو اختصاصی ندارد، اما شما می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله که در خط انقلاب و توحید قرار دارد استفاده نمایید. نزدیکترین مترو خیابان جمال زاده شمالی نیز، ایستگاه متروی فاطمی و ولیعصر است.

مطلب پیشنهادی:  راهنمای اجاره آپارتمان و خرید خانه در شهرری

محله جمال زاده تهران

بررسی قیمت آپارتمان در محله جمال زاده شمالی و جنوبی

با توجه به اینکه محله جمال زاده تهران در مرکز شهر قرار دارد، می‌توان گفت امکانات رفاهی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و بالطبع انتظار می‌رود که قیمت خانه در این محله بالاتر از دیگر مناطق تهران باشد. در حال حاضر قیمت هر متر زمین در این منطقه بین 70 تا 120 میلیون متغیر است. در نتیجه برای خرید یک واحد 50 متری به 6 میلیارد نقدینگی نیاز دارید.

محله جمال زاده تهران

پیشنهاد مطالعه: سرمایه گذاری املاک در پژوهش شمالی تهران با سود باورنکردنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…