راهنمای اجاره آپارتمان و خرید خانه در شهرری

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهرری از قدیمی ترین مناطق تهران است که به اقوام آریایی برمی گردد. آرامگاه هایی مانند ابن باویه، بی بی شهربانو، امامزاده ابوالقاسم در شهر ری واقع شده اند که مهم ترین آن ها شاه عبدالعظیم است. از این رو شهر ری یکی از نقاط سیاحتی تهران محسوب می شود.
اسلامشهر

​برای اجاره و خرید آپارتمان در شهرری باید اطلاعات کاملی داشته باشید که در این ویدیو به بررسی قیمت اجاره و خرید خانه در شهرری پرداخته ایم و می توانید نکات مهم آن را در این قسمت مطالعه کنید.​

 

 

معرفی محله های شهرری برای اجاره و خرید خانه در شهرری

محله های نزدیک به حرم شاه عبدالعظیم دسترسی شما را برای بازارهای بزرگ این منطقه ساده می کند، از این رو اگر قصد اجاره خانه و یا خرید آپارتمان در نزدیکی حرم دارید بهترین محله ها برای شما سرتخت، نفر آباد، شهرک عباسی، میدان نارنج، باغ ملک هستند. در این محلات شهرری رفت و آمد و سرزندگی بیشتری وجود دارد اگر به دنبال خانه و آپارتمان در مکانی ساکت و خلوت هستید بهترین انتخاب برای شما دیلمان، ظهیر آباد و کوی اسلام است. این مناطق به دلیل تردد کم و دور بودن از ترافیک، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال آرامش و دوری از هیاهو هستند.

از محله های ایده آل در شهر ری می توان به شهرک گلها، خیابان قادری، خیابان منتظری و شهرک مدرس اشاره کرد. این محله ها که در اطراف میدان نماز شهر ری واقع شده اند برای کارمندان که نیاز است روزانه به مرکز تهران رفت و آمد کنند کاملا مناسب اجاره و خرید خانه و آپارتمان هستند، چراکه به راحتی می توانند به امکانات حمل و نقل عمومی دسترسی پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:  آینده فرزندان خود را با خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی تضمین کنید!

میانگین قیمت خرید آپارتمان در شهرری 35 میلیون تومان به ازای هر متر مربع در نظر گرفته شده است، و برای اجاره آپارتمان در این منطقه به صورت میانگین به بودجه 600 میلیون تومان جهت رهن کامل نیاز دارید. شما در سایت ملکی دلتا می توانید قیمت های به روز شده را مشاهده نمایید.

خرید خانه در شهرری

مترو شهر ری و تاثیر آن در اجاره و خرید آپارتمان در شهرری

اجاره آپارتمان در شهر ری و خرید خانه در این منطقه با توجه به نیاز افراد متفاوت است اما قطعا امکانات قابل دسترس مناطق اهمیت بالایی در انتخاب محله برای خرید و اجاره آپارتمان دارد. دو ایستگاه مترو در شهر ری قرار دارد یکی به نام ایستگاه مترو شهرری و دیگری به نام ایستگاه جوانمرد قصاب که در نزدیکی شهر ری واقع شده است.

با توجه به راهنمای اجاره آپارتمان و خرید خانه در شهرری می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایت ملکی دلتا در کنار شماست تا بتوانید در بهترین محله با بهترین قیمت، صاحب خانه شوید.

پیشنهاد مطالعه: 5 مسیر آسان برای دسترسی به شهر ری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله مرزداران تهران کجاست؟+ نمونه آگهی خرید

مرزداران در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است. مرزداران در نزدیکی م…