تبدیل شوفاژ به کنسول تنها با 6 حرکت ساده!

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با چند ترفند ساده می‌توانید در فصل‌هایی که از شوفاژ استفاده‌ای ندارید، بهترین کاربرد را ببرید.
تبدیل شوفاژ به کنسول

با گرم شدن هوا شوفاژهای خانه دیگر برای ما کاربردی ندارد؛ برای داشتن دکوراسیونی زیبا و مدرن، تنها لازم است کمی خلاقت به خرج دهید و با کمترین هزینه می‌توانید شوفاژ را به میز کنسول تبدیل کنید. برای آشنایی با ترفندهای تبدیل شوفاژ به کنسول تا پایان مطلب با دلتامگ همراه باشد.

نحوه تبدیل شوفاژ به کنسول

 تبدیل شوفاژ به کنسول

ایده‌های مختلفی برای تزیین شوفاژ وجود دارید که هریک از شما با توجه به سلیقه و هزینه‌ای که می‌توانید پرداخت کنید، یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید؛ با این حال ما چند نمونه از بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

استفاده از شلف برای نبدیل شوفاژ به کنسول

این روزها شلف یکی دیگر از پرکاربردترین اجزای هر خانه‌ای به شمار می‌آیند. در صورتی که شوفاژها در محیطی قرار دارند که فرورفتگی دارد، می‌توانید با استفاده از شلف‌های درب‌دار آن را زیباتر کنید و روی آن را با وسایل دلخواه مانند گلدان یا مجسمه تزیین کنید. از این ایده می‌توانید برای فضاهایی مانند اتاق خواب، پذیرایی، شرکت، آشپزخانه و غیره استفاده کنید.

هم سطح کردن شوفاژ با دیوار

یکی از ایده‌های کاربردی برای تبدیل شوفاژ به کنسول، هم سطح کردن آن با دیوار است. از این روش بیشتر برای مکان‌هایی مانند راهرو، و اتاق خواب بدون کمد استفاده می‌شود. برای هم سطح کردن کمد شوفاژ و دیوار می‌توانید از کمد با قفسه بالای دیوار استفاده کنید.

هم سطح کردن شوفاژ با دیوار

کاور شوفاژ چوبی

استفاده از چوب در دکورایسیون منزل اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند نمای جذابی به آن ببخشد. از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از چوب این است که می‌توان به راحتی سایر دکوراسیون خانه را با آن ست کرد؛ با این روش حس سادگی و آرامش در خانه شما جریان خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:  چیزی در خانه شما کم است!

استفاده از کاور ام‌دی‌اف برای تبدیل شوفاژ به کنسول

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای تبدیل شوفاژ به کنسول انجام دهید، کاورهای ام دی اف انتخاب مناسبی هستند و هزینه کمتری در مقایسه با چوب دارند. علاوه بر آن شکل‌پذیری و امکان پیاده کردن طرح‌های متنوع و خاص بر روی ام دی اف اغلب بیشتر از نوع چوبی است.

تبدیل شوفاژ به کنسول

تبدیل شوفاژ به کنسول با خرید کاور پارچه‌ای

با توجه به تنوع زیادی که پارچه‌ها دارند، این کاورها در رنگ و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. استفاده از این کاورها چندان توصیه نمی‌شود و در خیلی از موارد ممکن است دکوراسیون منزل شما را زشت کنند. بنابراین در انتخاب رنگ و طرح آن بسیار دقت کنید و تا حد امکان به سراغ کاورهای ساده و بدون طرح‌های شلوغ و همچنین با شکل کاملا محکم و کشیده شده برید.

کاور شوفاژ نمدی

کاورهای نمدی تا حدودی بهتر از پارچه‌های معمولی هستند و نمایی شبیه به مخمل دارند که باعث جذابیت بیشتر دکور خانه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: جدیدترین لوستر آشپزخانه 2022 را بشناسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبلمان کلاسیک و داشتن منزلی شیک

چیدمان مبلمان کلاسیک می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود و به سلیقه شخصی، نوع فضا و تعداد…