با خرید آپارتمان در امام زاده حسن با یک تیر چند نشان بزنید!

0
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید خانه شما به بازار نزدیک باشد، امام زاده حسن انتخاب مناسبی است؛ برای آشنایی با این محله با ما همراه باشید.
محله امام زاده حسن

از گذشته تا کنون در ایران رسم بوده که بیشتر امکانات رفاهی و بازارها در اطراف محله‌های مذهبی شکل می‌گرفت، یکی از همین مناطق در تهران که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، محله امام زاده حسن است؛ امروزه به واسطه وجود این بنا متبرک، این محله رشد چشم‌گیری پیدا کرده و افراد بسیاری تمایل به سکونت در محله امام زاده حسن را دارند. در صورتی که قصد خرید خانه در امام زاده حسن را دارید، تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

محله امام زاده حسن کجاست؟

این محله در جنوب غربی تهران و منطقه 17 شهرداری قرار دارد و قدمت آن به دوره قاجار باز می‌گردد؛ محبوبیت این امام‌زاده از آن زمان تا کنون باعث شد، رفت و آمد زیادی به این محله صورت گیرد و همین امر موجب رشد روزافزون منطقه شد. اکنون این محله از شمال به خیابان قزوین، از جنوب به رشیدی جهان، از شرق به خیابان مهمان‌نواز و از غرب به خیابان لقمان حکیم متصل می‌شود. نزدیکترین محله های اطراف امام زاده حسن را محله‌های آذری، سلیمانی، شاندیز، باغ‌خزانه، محله طوس و محله فلاح تشکیل می‌دهند. اکنون یکی از دلایل شهرت این منطقه، بازار بزرگ و معروف امام زاده حسن است که انواع مایحتاج خود را می‌توانید در آن پیدا کنید.

محله امام زاده حسن

بهترین منطقه امام زاده حسن برای زندگی؟

برای سکونت در هر محله‌ای نیاز است با تمام خیابان‌های آن آشنایی کافی داشته باشید. مهم‌ترین خیابان‌های این محله عبارتند از:

دو راه قپان

این دوراهی در خیابان قزوین قرار دارد و جزو مهم‌ترین مسیرهای ورودی به امام زاده حسن است؛ یکی از دلایل نام‌گذاری آن در زمان‌های قدیم، وجود باسکول بزرگی بود که در جهت توزین بارهای سنگین استفاده می‌شد.

خیابان لقمان حکیم

این خیابان به محله‌های چون یافت آباد، امین‌الملک و قزوین متصل است که به واسطه این خیابان‌ها می‌توانید به بازارهای قدیمی و مهمی چون بازار امین‌الملک دسترسی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:  محله بهشتی تهران کجاست؟

 نزدیک ترین مترو به امام زاده حسن کدام ایستگاه است؟

بهترین مسیر برای رفتن به محله امام زاده حسن در تهران با اتومبیل شخصی، خیابان قزوین است. با توجه به شلوغی این محله در صورتی که شما بخواهید از اتومبیل خود استفاده کنید، نگرانی بابت جای پارک نخواهید داشت؛ چرا که بیشتر مجتمع‌های تجاری این منطقه دارای پارکینگ است. علاوه بر آن اگر قصد دارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، خطوط اتوبوس‌رانی در خیابان قزوین انتخاب مناسبی است؛ همچنین می‌توانید از نزدیک ترین مترو به امام زاده حسن که در ایستگاه‌های آزادی و بریانک قرار دارد استفاده نمایید.

محله امام زاده حسن

بررسی قیمت ملک در محله های امام زاده حسن

زندگی در محله‌ای که کامل‌ترین مجتمع‌های تجاری و امکانات رفاهی را دارد، می‌تواند تجربه جالبی باشد. بافت شهری محله امام زاده حسن قدیمی است؛ البته با ساخت‌وساز‌های جدیدی که در این منطقه انجام شده، شاهد ساختمان‌هایی با معماری مدرن نیز هستیم. در حال حاضر قیمت هر متر زمین در امام زاده حسن، بین 30 تا 40 میلیون با توجه به امکانات ساختمان و موقعیت جغرافیایی آن متغیر است. در نتیجه برای خرید یک واحد آپارتمان 70 متری در این محله به 2 میلیارد و 700 میلیون نقدینگی نیاز دارید. برای مشاهده فایل‌های بیشتر در خصوص خرید آپارتمان در امام زاده حسن، به سایت ملکی دلتا مراجعه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: بررسی قیمت آپارتمان در خیابان اشرفی اصفهانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله کوی فراز تهران، امکانات + نمونه آگهی

کوی فراز در شمال غربی پایتخت و در منطقه 2 تهران واقع شده است که به دلیل دسترسی مناسب، آب‌و…